🤕

983 56 10
                                    

Kim Seokjin

De obicei o femeie gravidă mănâncă mai mult, are tot felul de pofte la orice oră a zilei. Pentru tine însă nu era cazul. De fiecare dată când vezi mâncarea îți vine să verși. Nu poți mânca nimic fără să dai totul afară. Soțul tău nu știa însă despre asta. Era într-o călătorie de afaceri de 3 săptămâni. De fiecare dată când te suna pe cameră îi evitai apelurile și inventai tot felul de scuze doar pentru ca el să nu îți vadă cearcănele care îți ajungeau până în pământ și fața palidă. Știi că nu este bine ceea ce faci, vrei să schimbi asta dar nu poți oricât ai încerca. Mirosul mâncării, cuvântul mâncare îți făcea pielea buburuze. Au trecut 6 zile de când ți se întâmplă asta și sunt tot 6 zile de când Seokjin a plecat. El avea mereu grijă să mănânci, să te simți confortabil. Ai oftat uitându-te la fructele tăiate pe farfuria din fața ta. Le-ai mâncat dar simți cum corpul tău era plin doar de la câteva mere și portocale așa ă te-ai întins pe canapea și ai închis ochii sperând că starea de greață o să dispară, la scurt timp adormind.

Seokjin abia ajunse în camera de hotel obosit după o zi stresantă la lucru. Primul lucru care i-a apărut în gând ai fost tu, a apucat entuziasmat telefonul gata să te sune dar ceva l-a oprit.

Jin: Dacă doarme... să îi trimit un mesaj? Hmm, mai bine îi trimit, o să mă sune când îl vede, nu?

Era ora 15:20 acasă iar la el era 01:20

Jin: Oh, nu doarme? Atunci aștept să mă sune

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jin: Oh, nu doarme? Atunci aștept să mă sune.

Dar Jin a așteptat și a tot așteptat dar nimic.

Jin: Poate mesajul meu a trezit-o și a închis telefonul pentru că era încă adormită...

Încercând să își ia gândul de la faptul că l-ai lăsat în seen, Seokjin și-a luat un prosop gata să facă un duș și să se culce. Când a apăsat clanța ușii de la baie telefonul lui a sunat făcându-l să alerge spre pat, crezând că ești tu.

Jin: Alo?

Doc: Bună ziua, domnule Kim? Sunt doctorul soției dumneavoastră.

Jin: Bună ziua, s-a întâmplat ceva?

Doc: Soția dumneavoastră nu s-a prezentat astăzi la control. Am încercat să o contactăm dar nu am reușit să dăm de ea, așa că am decis să vă contactăm pe dumneavoastră. S-a întâmplat ceva cu doamna Kim de nu a putut să fie prezentă?

Jin: Îmi pare rău eu...eu sunt într-o călătorie de afaceri momentan..

Doc: Totuși ați reușit să vorbiți cu ea? Măcar să știm că totul este bine.

Jin: Nu...nu am reușit să dau de ea azi.

Doc: Nu vreau să vă îngrijorez dar nu credeți că este cam riscant să stea singură acasă în această perioadă? Bebelușul este aproape, o lună. În această lună de sarcină se pot întâmpla multe, domnule Seokjin..am discutat cu dumneavoastră despre asta. Este o perioadă foarte delicată, se poate întâmpla orice. Dar să sperăm că totul este bine. Imediat cum reușiți să o sunați, vă rog să o rugați s mă contacteze pentru a reprograma controlul.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum