~💥~

1.2K 45 2
                                    

Jeon Jungkook

Ai privit încă o dată spre iubitul tău ce se afla în tribună cu ceilalți băieți. Ți-ai pus casca pe cap și ai urcat în mașina de curse care putea prinde o viteză extremă. Mereu ți-a plăcut să trăiești periculos, să simți adrenalina cum circulă prin venele tale. Erai în rând cu celelalte mașini până când o domnișoară îmbrăcată sumar a venit în mijlocul vostru fluturând steagul semn că cursa a început. Ai apăsat accelerația acum fiind în față. Ai depășit obstacolele cu ușurință și făceai câte un drift la fiecare curbă. A trecut o tură, ai fost depășită de mașina cu numărul 2, dar ai apăsat mai tare accelerația întrecându-l. Asta era, erai la ultima tură. Cel din spatele tău s-a enervat la maxim Cum poate o parașută să mă învingă?!?! Asta nu rămâne așa pisi!
Te apropiai de linia de finish, mai aveai o curbă de luat, încă câțiva km și... câștigai cursa. Toți erau deja în picioare așteptând cu sufletul la gură sa vadă cine va câștiga. Exact în curbă ai observat că adversarul tău este în linie cu tine. Printr-un viraj, acesta se împinge cu tine lipindu-te de margine. Roțile îți scârțâiau puternic, la un momendat cedând presiunii și explodând. Mașina ta s-a rostogolit iar acesta și-a continuat drumul trecând linia de finish. Tu stăteai și te uitai speriată și fără vlagă la flăcările ce îți acaparau ușor mașina. Ai început să bați cu pumnii și picioarele în geam până ai reușit să îl spargi. De aici, nu mai știi nimic. Puteai auzi cum numele tău este strigat de voci cunoscute și mai puțin cunoscute dar nu puteai spune ceva, ochii tăi s-au închis ușor.

Queen, din top 5 din lumea curselor a fost accidentată grav în timpul cursei de ieri. N.o a fost filmat cum s-a împins puternic în ea, făcându-i roțile să explodeze doar pestru a câștiga cursa dar se pare că totul a luat o întorsătură iar acesta a fost descalificat. Lucrul pe care l-a făcut este împotriva regulamentului acum fiind cercetați de către poliție, având dosar penal pentru tentativă de omor. Vor mai păși cei doi vreodată în lumea curselor?

(Queen era porecla ta:)

Iubitul tău era distrus, nu se mai oprea din plâns și se învinovățea singur pentru starea în care te afli

Jk: E numai vina mea, numai vina mea, nu trebuia să o las să participe!

Jimin: Nu e vina ta Jungoo, știi cât de încăpățânată este Y/N! Știu că e puternică, se va trezi.

Jk: Dacă o pierd hyung?

Jin: Nu mai spune asta, totul va fi bine

Rm: Da, Jungoo, se va trezi din comă în curând, vei vedea, nu te va lăsa singur, știi cât te iubește!

Între timp tu te plimbai pe o pajiște. Sau așa credeai tu. Era o alee luminoasă. Totul era alb în jurul tău, doar copacii de cireș mai colorau peisajul. Petalele mici alunecau ușor spre sol, păsărelele cântau, iar tu erai îmbrăcată într-o rochie albă. Ai observat o siluetă în fața ta. Erai persoana de care îți era cel mai dor

Y/N: M... mamă?

Y/M: Fetița mea, ce cauți tu aici?

Plângea nu știai dacă de fericire sau de tristețe

Y/N: Mamă? De ce plângi? Nu mai plânge, sunt aici cu tine!

Y/M: Nu Y/N, locul tău nu este aici, va trebui să te întorci

Y/N: C.. ce? Nu vreau să mă întorc, mi- ai lipsit atât de mult, mi-a fost atât de greu, mamă, nu mă alunga de lângă tine

Y/M: Iubita mea, eu voi fi mereu lângă tine! Dar poți lăsa în urmă atâtea suflete care în acest moment tânjesc după tine? Îl vei lăsa și pe el?

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum