Min Yoongi
Tu și iubitul tău ați petrecut timp cu ceilalți la un club, exact ca în vremurile bune dar nu totul a decurs cum trebuie. Totul a început când băieții s-au dus să mai ia ceva de băut iar la masa voastră a apărut un bărbat care duhnea a tutun și a alcool. A încercat să te sărute dar tu ți-ai întors capul și ai încercat să te ridici, făcându-l pe el să îți pună mâna pe picior pentru a nu scăpa. Erai complet speriată, corpul a început să îți tremure și lacrimile aveau să apară până când o mână puternică l-a aruncat pe bărbat de pe tine.
Suga: Niciodată. Să. Nu. Te. Mai. Atingi. De. Ea!!
Dădea cu piciorul în stomacul lui până când acesta nu mai putea mișca un deget apoi s-a întors spre tine cu o privire care te-a speriat și mai tare. Puteai vedea furia din ochii lui care se întunecau din ce în ce mai tare.
Y/N: Y..
Suga: Treci în mașină!
Y/N: Dar...
Suga: TRECI ÎN MAȘINĂ!!
A scos cheia din buzunarul blugilor și a aruncat-o brutal. Nu ai mai spus nimic, ci ai făcut ce ți s-a spus. Niciodată nu l-ai văzut așa de nervos, în cei 5 ani de când sunteți împreună.
Nu după mult timp a urcat și el la volan evitând contactul vizual.Y/N: Yoongi, eu..
Suga: CUM POȚI SĂ ÎL LAȘI SĂ TE ATINGĂ AȘA?!
Y/N: Era prea puternic, eu..
Cu fiecare cuvânt pe care îl scoteai el apăsa accelerația depășind cu mânie toate mașinile.
Y/N: Yoongi te rog, mai încet!
El nu te mai băga în seamă, furia a pus stăpânire pe trupul său, ne putând să se controleze. Ți-ai văzut moartea cu ochii atunci când el a rămas pe cealaltă bandă conducând cu mai multă viteză ignorând mașina care se apropia de voi.
Y/N: YOONGI!!TE ROG, OPREȘTE! TE IMPLOR!
Ai început să plângi extrem de tare. Corpul îți tremura și simțeai o durere în piept. Plămânii tăi tânjeau după aer. Abia atunci și-a dat seama de ce a făcut și pe ultimul moment a reușit să evite mașina acum mergând pe banda corectă, parcând mașina pe marginea drumului.
Suga: Y/N eu..
Y/N: D.. DES...CHIDE U... UȘA!
El a deblocat portiera iar tu ai ieșit imediat afară simțind cum aerul rece îți lovește fața. Te-ai pus în genunchi și ai început să îți dai pumni mici în piept în speranța că durerea de inimă va trece dar devenea tot mai rău. Singurul lucru pe care ți-l mai amintești era iubitul tău fugind alarmat spre tine.
Ai deschis ochii și ai văzut lângă patul tău un bărbat de vârstă mijlocie îmbrăcat într-un halat alb.
Doc: Oh, domnișoară Y/N! Cum vă simțiți?
Y/N: Bine, unde e..
Doc: iubitu dumneavoastră, e chiar acolo.
Spune arătând cu degetul spre un Yoongi obosit pe micuța canapea din salon.
Doc: Nu a plecat de aici tot acest timp, băiatul chiar te iubește nu glumă.
Y/N: De c.. cât timp mă aflu aici?
Doc: Oh, 8 zile. Ai suferit un atac de panică iar inima ta s-a oprit și am avut nevoie de manevre de resuscitare, din păcate toate astea sub ochii iubitului tău care nu se putea opri din plâns.
Nu aveai cuvinte, te uitai la iubitul tău care avea cearcăne și urme de lacrimi uscate pe obraji.
Doc: Acum, te rog întinde-te și odihnește-te, voi veni mâine dimineață pentru încă un control.
Te-ai întins pe perna albă și ți-ai închis ochii încercând să adormi dar cele întâmplate nu îți dădeau pace. Stăteai doar cu ochii închiși, înecându-te în liniștea de mormânt ce îți dădea fiori, până când ai auzit pași aproape de patul tău, iar o mână rece ți-a prins usor mâna caldă, ai vrut să deschizi ochii dar acea voce te-a oprit.
Suga: Îmi pare atât de rău, din.. din cauza mea tu... era să... să te pierd, s.. sunt un m.. monstru, dar te...te rog nu... nu imi fă asta, d... deschide ochii Y/N, l.. lovește-mă o... orice, d... dar te rog... te r... rog.
În acel moment i-ai strâns mâna, acesta ridicându-și capul din pământ pentru a te vedea.
Suga: Y... Y/N!
Tu ai dat afirmativ din cap și i-ai dat un zâmbet slab. În secunda următoare erai în brațele lui. Te strângea la piept de parcă ar fi ultima oară. Plângeați amândoi, unul în brațele celuilalt dar suspinele sale se auzeau în tot salonul.
Suga: Îmi... îmi pare atât de rău, m-am s.. speriat a.. atât de tare, a.. am c... crezut că t... te-am pier... pierdut, înțeleg d.. dacă nu îmi vei m... mai da o ș.. șansă, m...măcar nu t.. e mai pot r... răni.
I-ai luat fața în plame și i-ai șters lacrimile pierzându-te în ochii lui roșii. I-ai sărutat fruntea și l-ai luat iar în brațe, simțindu-i respirația pe gâtul tău în timp ce îi mângâiai parul pentru a se calma.
Y/N: shh, sunt aici acum, nu plec nicăieri, voi fi mereu alături de tine, a trecut, nu sunt supărată pe tine.
Suga: Te iubesc atât de mult Y/N...
Y/N: Și eu te iubesc MinMin..
Și așa ați sfârșit amândoi dormind îmbrățișați pe patul de spital. După două zile ai fost externată iar totul a revenit la normal în afară de Yoongi care era mai atent cu tine ca niciodată. Iar peste câteva luni s-a întâmplat cel mai fericit moment din viața ta, devenind oficial doamna Min.
CITEȘTI
BTS reacționează
FanfictionMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: