Sasaeng attack
Kim Namjoon
Rm: Bebe, ar trebui să vin cu tine?
Y/N: Nu Joonie, merg doar până la magazin, nu o să stau mult.
Rm: Dar e întuneric afară.
Y/N: Voooi fiiiiii bineeeee~ revin imediat.
I-ai sărutat obrazul și ai ieșit pe ușă lăsându-l pe iubitul tău cu gropițele la vedere.
În timp ce mergeai puteai auzi pași în spatele tău dar nu i-ai băgat în seamă. În ultimul timp primești comentarii de hate de care, normal Namjoon nu știe dar nici tu nu te-ai arătat supărată, pur și simplu ai decis să ignori chiar dacă totuși în adâncul sufletului tău sufereai dar iubirea dintre tine și Namjoon merită totul. Ai zâmbit slab și ți-ai afundat mâinile în buzunare din cauza frigului în timp ce îți făceai în cap o listă de cumpărături. În seara aceasta băieții vor veni în vizită pentru seara filmelor așa că trebuie să cumperi ceva de ronțăit, răcoritoare și câteva dulciuri pe care le vei ascunde pentru că cei trei maknae abia așteaptă să le prindă. Într-o zi, Jungkook a început să se apropie de tine, părea furios așa că te-ai dat puțin în spate până ai ajuns lipită de perete. Iar tot ce a făcut el a fost să îți fure ultimul baton de ciocolată din buzunarul gegii, mulțumindu-ți cu un zâmbet malefic iar tu ca să intrii în joc, i-ai strigat pe Taehyung și Jimin spunându-le ce are micul maknae în mână. Au început să fugă după el prin toată clădirea până când s-au împiedicat iar batonul a căzut la picioarele lui Jin. NORMAL CĂ L-A MÂNCAT, BA CHIAR ÎN FAȚA LOR :)))))))))).
Ai lăsat un mic surâs să îți părăsească buzele în timp ce ai făcut colțul pe o alee puțin mai întunecată ceea ce te-a făcut să înghiți în sec. Ți-ai lăsat capul în jos și ai continuat să mergi până când o mână te-a tras brutal, întorcându-te. Era o fată, nu erau 2,3, 4....5. Erau 5 fete care te-au încercuit pur și simplu uitându-se la tine de parcă ar fi gata să te omoare.
Y/N: Ămm, vă... vă pot aj... ajuta cu... cu ceva?
A: DA! DISPARI DIN VIAȚA BĂIEȚILOR!
B: DA, OPPA E AL MEU!
Y/N: Ah... ămm, sc... scuze dar, ăm n.. nu vreau probleme, doar am să trec pe... pe aici.
Dar în momentul în care ai vrut să treci ele te-au împins înapoiat de păr.
C: YAAH! TU CINE TE CREZI?
D: CINE EȘTI TU SĂ NE IGNORI?!?
A: Fetelor, haide să o învățam o lecție!
B: Ohh, după asta nu ai să îi mai vezi pe băieți în veci păpușă!
E: Nici nu știu ce a văzut Namjoon oppa la tine, uită-te numai cum arăți.
Au început să te lovească cu pumnii și picioarele nebăgând în seama țipetele tale. Una dintre ele a luat o sticlă de pe jos și a trântit-o de perete, spărgând-o iar cioburile mici de sticlă intrând adânc pe pielea ta. Au luat gâtul sticlei și au început să te înțepe în stomac cu ea tare, dar nu suficient de tare pentru a te omorâ. Una dintre, cea care crezi că ar fi lider corpului, te-a prins de păr târându-te până la o mașină neagră. Cu ultimele tale puteri ai putut observa în depărtare 7 priviri îngrijorate alergând spre voi dar a fost prea târziu. Mașina a plecat din loc conducând cu viteză. Nu puteai să îți miști un singur deget, erai atât de slabă încât lacrimile îți curgeau lent și silențios pe obrajii însângerați de la cioburile de sticlă. Simțeai că mori. Îți spuneai că ăsta este sfârșitul tău. Un sfârșit nedrept. Visai la o familie cu omul iubit, visai să trăiești cu el și să muriți împreună, de bătrânețe, fericiți alături de copii voștri și ceilalti din bts împreună cu familiile lor. Toate amintirile cu băieții, cu Joon îți apăreau în minte făcându-te să zâmbești slab, poate așa a fost să fie...
CITEȘTI
BTS reacționează
FanficMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: