Jeon Jungkook
Zâmbeai uitându-te la mesajul de bună dimineața trimis de nimeni altul decât iubitul tău, Jungkook. Era plecat în tur de cel puțin două săptămâni iar în ciuda programului său încărcat, face orice ca să îți poată trimite măcar un mesaj întrebând dacă ești ok, spunându-ți că îi este dor de tine și de asemenea punându-te la curent cu ceea ce face pentru a nu te îngrijora. Mereu ești îngrijorată de starea lui de sănătate și de faptul că lucrează peste puterile sale. Stăteai pe canapeaua din sufragerie uitându-te la videoclipuri funny cu ei, râzând până la lacrimi. Erai îmbrăcată cu o pereche de pantaloni scurți și hanoracul său care îți venea până la genunchi. În timpul videoclipului ai auzit soneria ceea ce este cam ciudat având în vedere că nu prea avea cine să te viziteze deoarece prietena ta cea mai bună era în luna de miere iar părinții tăi sunt în America. Te-ai uitat pe vizor văzând o fetiță. Cu ezitare ai deschis ușa.
Y/N: Te pot ajuta cu ceva?
X: Ăm, pot... pot să vă fo.. folosesc ba.. baia puțin?
Îți mușcai ușor buza de jos gândindu-te dacă ar fi o idee bună. Dar uitându-te la fata puteai vedea că este inocentă deci ai decis să o lași.
X: M.. mulțumesc, dacă.. dacă nu vă supărați puteți să îmi aduceți un pahar cu apă?
Y/N: Sigur.
După ce au dispărut din raza ei vizuală, fata a început să inspecteze casa fiind sigură că a intrat unde trebuia. Într-un sertar al mobilei din living erau două fotografii în ramă, una cu tine și iubitul tău iar cealaltă cu tine și băieții. Fata a zâmbit bolnav în timp ce a ridicat poza voastră trecându-și ușor degetele murdare peste fața lui Jungkook. Era atât de absorbită în poză încât nu a observat că tu stăteai în spatele său.
Y/N: CE crezi că faci?!
Fata s-a speriat când ți-a auzit vocea, asta făcându-o să scape rama care s-a sfărâmat în mii de bucățele.
X: Eu... ăm..
Y/N: Am vrut să fiu bună cu tine și te-am primit în casa mea, iar tu începi să îmi umblii prin lucruri!? Te rog frumos să pleci acum!
Fata a vrut să spună ceva dar tu ai întrerupt-o făcându-i semn cu capul spre ușă. Se uita la tine cu ochi de cățeluși până când privirea ei dulce s-a transformat în una plină de ură. Pe chip i-a apărut un zâmbet care te cam băga în sperieți. A început să meargă spre tine. Cu fiecare pas pe care îl făcea simțeai cum tensiunea din aer crește. Nu înțelegeai de ce îți era frică de ea, pe lângă tine ea era doar o copilă dar totuși aveai acel sentiment care îți făcea inima să bată cu putere. Când a ajuns în fața ta, a luat paharul cu apă și ți l-a aruncat direct în față. Ocupată să îți ștergi apa din ochii care îți erau deschiși la contactul cu ea, nu ai observat că fata a scos un mic cuțit de buzunar. Fără ezitare fata te-a înjunghiat cu acel cuțit în timp ce se uită fix în ochii tăi. Ochii tăi erau roșii din cauza apei dar acum erau mai roșii din cauza lacrimilor. Pe moment, corpul tău a reacționat fără să mai stea pe gânduri și a împins-o brutal pe fată făcându-o să cadă la pământ. În secunda următoare ai fugit cât ai putut de repede în camera ta și a lui Jungkook. Ai încuiat ușa dormitorului și te-ai dus în baia din cameră. Ai încuiat și acea ușă, acum stând sprijinită de cadă cu trusa de prim ajutor în mână. Nu era o rană adâncă dar sângele curgea neîncetat murdarind gresia albă din baie. Te-ai ridicat ușor sprijinindu-te de perete neinteresantă de faptul că probabil l-ai murdărit cu propriul tău sânge. Cu sufletul la gură ai descuiat ușa de la baie. Privirea ta căzut pe urmele de sânge lăsate de tine până în cameră. Te uitai în jur după telefonul tău dar desigur el rămăsese în bucătărie în momentul în care te-ai dus să îi duci paharul cu apă fetei. Stăteai în cameră în timp ce auzeai cum fata arunca cu tot ce prindea în mână făcând zgomote puternice. Gândind sub presiune, au uitat de telefonul fix din camera voastră. Chiar dacă nu mai e la modă acum este perfect pentru această situație. Pe Jungkook nu are rost să îl suni căci oricum era prea departe și era prea târziu. Ai tastat numărul poliției iar în momentul în care ai vrut să vorbești ai simțit ceva la gură. Fără să vrei ai respirat substanța respectivă și ai căzut imediat inconsistentă. Fata se uita la băiatul care te căra în brațele sale fără nici măcar un efort dându-și ochii peste cap. Ceea ce nu știau ei era faptul că telefonul încă era pornit iar doamna care preia apelurile a înțeles că ceva nu este în regulă având în vedere că nimeni nu i-a răspuns. Cei doi te-au legat și aruncat în portbagajul mașinii zâmbind ca doi psihopați apoi au urcat în față pornind mașina în viteză. Un echipaj de poliție a oprit în fața casei voastre. Usa era larg deschisă ceea ce îi făcură pe polițiști să se autoinvite înăuntru. Casa era cufundată într-o liniște de mormânt. Toate lucrurile erau aruncate. Televizorul mare din living era acum spart. Căni și farfurii zăceau în bucăți pe podeaua rece. Perdelele erau rupte și trase de pe șine. Privirea polițiștilor cade pe petele de sânge de pe podea asta făcându-i instant să ceară ajutoare prin mica stație pe care o aveau atașată de uniformă. Mai multe echipaje de poliție au ajuns la fața locului. Casa era plină de oameni experimentați care făceau poze și încercau să ia probe. Au încercat să contacteze proprietarul dar acesta nu răspunde. Vecinii stăteau buluc pe stradă pentru a vedea cele întâmplate. O dată ce Jungkook a ajuns în camera de hotel după o altă zi lungă și a văzut apelurile pierdute a sunat înapoi fără ezitare. În momentul în care a aflat vestea inima lui s-a rupt în bucățele. Respira sacadat în timp ce asculta spusele agentului. După ce apelul s einchiase acesta a luat-o la fugă pe holuri cu ochii în lacrimi. S-a oprit în fața ușii camerei unde se afla Jin și a început să bată cu putere în timp ce scăpa câte un suspin, făcându-l pe prietenul său să deschidă ușa aproape imediat.
CITEȘTI
BTS reacționează
Hayran KurguMereu mi-au plăcut genurile astea de cărți așa că de ce nu :)) Îmi pare rău pentru primele capitole, scriu cartea de ceva timp dar puteți observa progresul :]: