😮

1.3K 80 23
                                    

Min Yoongi

Astăzi, de dimineață pe la ora 4 băieții au plecat spre aeroport. Urmează marele tur de 3 luni. 3 luni în care vă veți vedea doar prin ecranul mic al telefonului, deși Yoongi a încercat să facă orice pentru a-l convinge pe Bang PD-nim să îl lase să te ia cu el, acesta a refuzat spunând că le va fi și mai greu deoarece sunt extrem de ocupați iar tu ai sfârși închisă într-o cameră de hotel. La aeroport nu era multă lume, totuși erau câțiva fani care s-au trezit cu noaptea în cap sau care nici nu s-au culcat doar ca să își vadă idolii. Ce nu știa soțul tău este că tot în aceeași zi, în timp ce el își împacheta ai făcut încă un test. Lacrimi, lacrimi și iar lacrimi. Dacă cineva voia să te descrie într-un cuvânt era simplu 'Lacrimi'. De când s-au întâmplat toate, cu avorturile spontane, ai devenit foarte sensibilă, foarte moale. Însă testul a ieșit.... pozitiv. Picioarele tale s-au înmuiat instant. Asta era ultima ta șansă, acest copil trebuie să supraviețuiască... te rog.

Toată nebunia asta cu turul ți-a prins bine, pentru că puteai să ascunzi acest copil de soțul tău. Să îi ascunzi mica existență până vei fi sigură că el va ajunge pe lumea asta orice ar fi. A doua zi te-ai dus la control, pentru a-ți vedea micul cristal de zahăr. Erai însărcinată în 4 săptămâni iar doctorii încă nu îți puteau spune dacă se va întâmpla ceva puțin mai încolo. Tot ce știai este că totul merge bine până acum, iar micuțul este perfect sănătos și se dezvoltă exact cum ar trebui. În fiecare seară sau o dată la două sau trei seri vorbeai cu Yoongi pe cameră, și de fiecare dată te abțineai să nu îi dai vreun indiciu, te abțineai să nu te duci să verși ca de fiecare dată când mănânci ceva  peste măsură sau cu conținut gras, să nu îți pui mâna pe abdomen într-un mod protectiv, să nu plângi pentru că ai devenit și mai sensibilă și irascibilă decât de obicei.

Suga: Iubito? Te-ai știi tu...te-ai mai..

Sincer îi era frică să o spună pentru că uneori ai fi în stare să îl omori fie din priviri fie cu primul avion care ajunge la el.

Y/N: M-am?

Suga: Dacă, știi tu, te-ai mai.. îngrășat?

Y/N: Și ție ți se pare nu? Ah ce bine.

Tu erai bucuroasă pentru că înseamnă că sarcina merge cum trebuie dar fața confuză a iubitului te-a adus cu picioarele pe pământ. Imediat ai pus o față tristă și ți-ai lăsat privirea în pământ.

Y/N: Ar trebui să nu mai mănânc, scuze, m-a luat valul..

Suga: Prințesă, nu îți cere scuze pentru nimic, ești frumoasă să știi ok? Pentru mine ești cea mai frumoasă, nu te întrista. Aș vrea să îți sărut toată fața acum la cât de bine arăți, ca de fiecare dată.

După ce ați râs și ați mai vorbit Yoongi a trebuit să închidă deoarece era târziu la el și trebuia să fie odihnit pentru concertul de ziua următoare. Era extrem de greu pentru că în momentul în care la el era dimineață, la noi era noaptea și reușeam greu să dăm unul de celălalt. Cât despre sarcină, ei bine controalele au continuat, a trecut o lună, două iar bebelușul este perfect sănătos. Totul merge cum trebuie. Burtica ta este vizibilă doar dacă stai să te uiți atent la ea. Tocmai ai ieșit de la control cu ochii în lacrimi, doctorul tocmai te-a anunțat că bebelușul o să reușească. Doar că trebuie să fiți foarte atenți la alimentație, și fără eforturi absolut deloc, până și doctorii erau îngrijorați pentru sarcina asta știind prin câte ați trecut. Ai ajuns acasă, unde ai putut să dai frâu lacrimilor de bucurie. Exact cum ai deschis ușa, larcimile fierbinți au început să îți părăsească ochii. Încercai să te abții până ți-ai dat seama că nimeni nu e acasă decât tu si Holly așa că ai început să plângi zgomotos. Suga, care dormea dus în camera de oaspeți s-a trezit imediat, grăbindu-se spre tine. Acesta a ajuns aseară extrem de tarziu deoarece turul a fost anulat datorită unor probleme tehnice, asta era peste tot internetul așa că s-a gândit că tu deja știai despre asta. Când a ajuns acasă era liniște așa că acesta a tras bagajul după el încet mergând spre camera voastră. Tu dormeai întinsă pe tot patul, în timp ce îi țineai perna strâns în brațe, nevrând să te trezească acesta și-a luat bagajul și s-a dus în camera de oaspeți.

Simțind mâinile sale mari în jurul tău ai tresărit făcându-l pe acesta să te strângă mai tare în brațe. Parfumul său ți-a transmis fiori, pielea ți s-a făcut de găină. Era atât de plăcut să poți fi în brațele lui iar. Degetele sale se încurcau în părul tău dându-ți un sentiment plăcut, calmându-te.

Suga: Ce s-a întâmplat prințesă? Unde ai fost?

Y/N: De c.. cum ești acasă? De ce nu mi-ai spus?

Suga: S-a anulat iubire, este peste tot pe internet, am crezut că știi. Acum îmi spui de ce plângi? Cine te-a deranjat? Hm?

Y/N: Yoon, eu,..

Nu știai cum să îi spui vestea așa dintr-o dată. Cum îi puteai spune că ai ascuns un lucru așa important pentru aproape trei luni? Ai oftat și i-ai îndepărtat mâna de pe umărul tău, plasând-o pe mica burtică care abia se formase. Nu îi luase mult să realizeze despre ce este vorba, gura lui deschizându-se pentru a spune ceva dar rămânând mut.

Y/N: Yoon...

Suga: E adevărat?

Y/N: Da, va reuși Yoongi, de data asta va reuși.

Suga: De ce nu mi-ai spus nimic?! Unde ți-a fost capul? Cum să îmi ascunzi un lucru.. atât de important?!

Vedeai cum pe fața lui erau lacrimi, privirea lui era rănită, emoționată, nervoasă. Nu înțelegea de ce i-ai ascuns asta știind cât de greu a fost pentru amândoi.

Y/N: Mi-a fost frică. Frică, că nu va reuși nici acest copil, eu... nu am vrut să te trag în jos iar. Nu am vrut să te dezamăgesc iar, să îți cauzez suferită... iar... eu.. a.. am...

Suga: Shh, e ok, nu plânge te rog. Oh doamne sunt atât de fericit Y/N. Mă bucur atât de mult că te am în viața mea.

Y/N: Nu, eu mă bucur. Ai fost alături de mine în tot acest timp, ai venit cu ideea de a adopta un copil știind că nu îți pot oferi unul, negândindu-te să îți găsești pe altcineva care te merită cu adevărat și îți va putea oferi un moștenitor.

Suga: Să nu mai spui asta în viața ta, Y/N, niciodată. Ești perfectă pentru mine, amândoi suntem imperfecți dar  perfecți împreună.

Ai zambit la cuvintele sale, el sărutându-ți buzele moi.

Y/N: Stai puțin.

Ai plecat lăsându-l confuz. Te-ai dus în camera voastră și ai scos din dulap o mică cutiuță. Ai grăbit pasul pe scări pentru a ajunge la iubitul tău, aproape împiedicându-te de propriile picioare.

Suga: Ușor tigrișor, nu am vrea să te lovești.

Y/N: Poftim.

Suga: Ce e asta?

Y/N: Deschide.

Suga a deschis cutia văzând acolo poze de la fiecare contorl în parte și testele de sarcină. Se uita când la ele când la tine, vederea lui fiind neclară datorită lacrimilor. Zâmbetului său de gumă nu ezitase să apară.

Suga: E atât de frumos, și mic..

Y/N: Știu iubire, e micuțul nostru.

Suga: Minunea noastră... te iubesc.

Acesta s-a aplecat ușor spre burtica ta îmbrățișând-o.

Suga: Tati te iubește și pe tine.
















Ok, îmi pare sincer rău pentru acest capitol nereușit. Am început să îl scriu în două zile diferite și mi se pare că nu a ieșit ce trebuia, puteam mai bine 😔
Scuze și pentru greșeli
Stay safe <3

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum