~😅~

1.2K 45 1
                                    

Kim SeokJin

Era ora șapte seara voiai să te plimbi prin magazine până-și termină iubitul tău treaba la studio. Ai fost prin toate magazinele, chiar ai cumpărat câte ceva pentru iubitul tău dar și pentru tine. Tot timpul te simțeai urmărită dar ai sperat să fie doar în imaginația ta. Ai vrut să ieși din mall iar camera plină de oglinzi te-a făcut să înghiți în sec. În spatele tău erau patru fete îmbrăcate în negru, cu șepci și măști pe față pentru a nu fi recunoscute. Imediat ți-ai dat seama că ceva nu este bine. Relația ta cu Jin a fost făcută publică acum ceva timp iar unii au fost în extaz iar unii... ei bine, nu prea au privit asta cu ochi buni. Ai încercat să le ignori continuând să mergi, dar nu spre casă, ci spre BigHit. Ai grăbit pasul simțindu-le respirația în ceafa ta. Ai ajuns să alergi printre aleile întunecate. Rugându-te să îți fi pierdut urma. Te-ai ascuns în scara unui bloc și ți-ai scos rapid telefonul.

Jin: Alo?

Y/N: J... Jin!

Jin: Ce s-a întâmplat iubito? De ce gâfâi? Ai alergat?

Y/N: E.. ele v..vin d.. după m.. mine

Jin: CE?! CINE?! Bine, calmează-te și încearcă să îmi explici ce se întâmplă! Trage aer adânc în piept sucmpo! Așa... acum spune-mi, sunt foarte îngrijorat!

Y/N: Am f.. fost la mall și am cumpărat câte ceva dar m-am simțit urmărită tot timpul, și și și, când am ieșit le-am văzut în oglindă!

Jin: Le-ai văzut? Câte sunt?

Y/N: P.. patru

Jin: Oh doamne, Y/N, spune-mi unde ești, ești la adăpost? Le mai vezi?

Y/N: M-am ascuns în scara unui bloc, nu, nu știu unde sunt...

Jin: Tine-ți telefonul deschis, te voi localiza, ai grijă iubire!

Y/N: Te rog, grăbește-te!

Ai închis și te uitai în jur. Era întuneric, beznă mai bine spus. Ai auzit zgomote puternice. Ai ținut ochii închiși și ți-ai strâns genunchii la pipet. Haide Jin, te rog, grăbește-te!!

X: Măi măi măi ce avem noi aici?

Y: Unde e iubitul tău păpușă!?

Z: Tu ni l-ai luat pe Jinnie, nu vei scăpa așa ușor!

Te-au ridicat forțat de jos iar când una din ele a vrut să te plesnească cineva i-a prins mâna

X: Ce crezi că...Jinnie!!!!

Jin: CE DRACU CREZI CĂ FACI? CE DRACU CREDEȚI CĂ FACEȚI?!?

Y: Jinnie, ea te-a vrăjit, nu te merită, ai nevoie de cineva mai bun decât panarama asta!

Jin: GATA! NIMENI NU RIDICĂ MÂNA LA IUBITA MEA ȘI NIMENI NU O INSULTĂ!

Z: Dar Jinnie opp...

Jin: LUAȚI-LE!

De afară au apărut bodyguarzi care le-au ridicat pe acele fete care se zbăteau pentru libertate.

Jin: Oh doame, Y/N, ești bine iubire? Ți-ai făcut ceva? Te-au rănit?

Y/N: S.. sunt bine, mulțumesc că ai venit, îmi pare rău că te-am făcut să te îngrijorezi...

Jin: Iubito, nu spune asta, mie îmi pare rău, acum că am făcut relația publică te-am pus practic în pericol, de acum vei avea bodyguarzi sau te voi însoți chiar eu oriunde vei merge

Y/N: Chiar și la baie?

Jin: Acolo mă ocup eu bebe

Y/N: Yaah Kim SeokJin!

Acesta a început să râdă văzând cât de roșie te-ai făcut la față.

Jin : Ești A.D.O.R.A.B.I.LĂ!

Îți sărută ușor buzele apoi

Jin: Haide, să mergem, e destul de frig iar băieții sunt îngrijorați

Y/N: Oh, bine

Ați ajuns înapoi la BigHit fiind bombardată cu mii de întrebări și îmbrățișări. Până când un tușit fals vă întrerupe

Y/N: Oh tu, gelosule

Jin: Cine? Eu? Ha, cred că glumești

Y/N: Corect. Yoongi, mă poți duce acasă? Spui făcând fața de cățeluș prinzându-l de braț pe Suga, punându-ți capul pe umărul său.

Jin: YAAH! Adică.. haide, mergem acasă, cred că ești obosită.

Toți au început să râdă iar tu i-ai oferit un sărut scurt micuțului tău bosumflat

Y/N: Haide iubitule! Pa băieți!

Ceilalți și-au luat și ei la revedere și ați plecat spre casă. În mașină ai scăpat un strănut spărgând liniștea asurzitoare

Jin: Sigur ești ok? Vrei să mergem la un doctor?

Y/N: Sunt bine Jin, doar am strănutat, probabil am prins o mică răceală, voi lua un medicament pentru a nu se agrava

Jin: Dar..

Y/N: Nup, acum vreau doar să mergem acasă și să mă îmbrățișezi câââât de strâns poți, și să nu îmi dai drumul niciodată

Jin: Of iubita mea! Te iubesc Y/N!

Y/N: Și eu te iubesc Jinnie!

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum