Cap VIII

2.2K 66 23
                                    

Baby talking

Kim Namjoon

Era o zi leneșă de sâmbătă. Tu și soțul tău erați la masă mâncând micul dejun într-un mod leneș. Era extrem de liniște. Te uitai la părul dezordonat și la fața sa boțită încercând să nu râzi, normal că eșuând făcându-l să se uite la tine nedumerit.

Rm: Ce e așa amuzant?

Y/N: N.. nimic...f..fața ta

Rm: Aha deci, râzi de mine!

Se ridică de la masă începând să te alerge prin sufragerie. Când într-un sfârșit te-a prins, ți-a prins mâinile sub genunchii lui ușor pentru a nu te lovi și a început să te gâdile. Râdeai cu lacrimi iar el nu avea de gând să se oprească chiar dacă țipai că te predai și că nu vei mai râde de el. Spre bucuria ta, telefonul tău a început să sune ceea ce îl făcuse să se oprească și să se uite la telefonul ce stătea pe măsuța de cafea, tu reușind să scapi din brațele lui. Ți-ai scos limba la el și ai răspuns la telefon gâfâind încă după mica luptă.

Y/N: A.. Alo?

Y/F/N: Y/N? Am nimerit într-un moment prost?

Iubitul tău soț dădea din cap afirmativ iar tu încercai să te abții să nu râzi făcându-i semn să nu scoată vreun sunet.

Y/N: Nu, făceam puțină curățenie. Te pot ajuta cu ceva?

Y/F/N: Ăm, mă întrebam dacă ai putea avea grijă de fetița mea cât eu și soțul meu mergem până la părinții săi? Aș..

Namjoon acum dădea din cap negativ în timp ce se uita la tine cu ochii mari. Tu i-ai făcut iar semn să tacă așteptând ca prietena ta să termine ce avea de zis.

Y/F/N: Aș fi luat-o cu noi doar că părinții lui sunt bolnavi și nu aș risca să mi-o îmbolnăvesc. Nu pentru mult timp doar până diseară.

Y/N: Sigur, micuța e un îngeraș... Aha... sigur... vă așteptăm.... papa..

Ai închis telefonul îndreptându-ți privirea spre soțul tău care te privea încruntat.

Y/N: Oh haidee. Va fi distractiv, plus că micuța Mina te adoră.

Rm: Daa, adoră să mă tragă de par și să mă muște de nas în ciuda faptului că nu are nici un dinte, ca să nu mai spun că are o problemă gravă cu gropițele mele.

Y/N: Atunci ar trebui să te ascunzi.

Rm: Hm? De ce?

Y/N: Pentru că micuța Mina a crescut și acum are dințișori, nu te văd prea bine.

Iubitiul tău se uita la tine cu pouty lips făcându-te să îl săruți repede dând să pleci dar el te-a prins de mână și te-a tras în brațele sale.

Rm: Doar atât?

Y/N: Hey, hey, Mina trebuie să ajungă trebuie să pregătesc casa.

Rm: Nope

Y/F: Fiee.

După un sărut lung și dulce te-a lăsat să pleci el îndreptându-se spre camera voastră.

Y/N: Na na na, treci aici! Am nevoie de tine uriașule!

Rm: La ce?

Y/N: Trebuie să mut lucrurile pe care le-ar putea sparge, rupe, înghiți sau mușca Mina.

Namjoon și-a dat ochii peste cap începând să te ajute, luându-se de înălțimea ta.

Nu după mult timp după ce ați terminat ați auzit soneria făcându-te să te ridici într-un suflet de pe canapea alergând spre ușă lăsându-l pe soțul tău să râdă la cât de entuziasmată erai. La scurt timp te-ai întors în living cu o geantă imensă pe umăr. Într-o mâna țineai o listă iar în cealaltă un bebe de 1 an cu un zâmbet imens pe față. Ai pus fetița în brațele iubitului tău și i-ai pus geanta pe canapea începând să citești lista lungă pe care mămica ei ți-a dat-o în caz că vei întâmpina dificultăți.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum