~💥~

1.2K 47 8
                                    

Park Jimin

Ai pășit împreună cu iubitul tău și prietenii voștri în acea încăpere care duhnea a tutun și alcool, fete îmbrăcate sumar se plimbau printre mese  aruncând zâmbete false. Nu îți plăcea acest loc dar ai vrut să îi faci pe plac lui Jimin. V-ați așezat la o masă mare într-un colț mai retras dar muzica tot îți spărgea timpanele și te făcea să țipi pentru a putea avea o conversație. După ce chelnerul vă ia comanda iubitul tău îți sărută buzele scurt și îți spune că revine imediat. Ai aprobat și l-ai privit cum pleacă, probabil spre baie. Ți-ai întors privirea și ai observat că doar tu mai ești la masă, ceilalți s-au împrăștiat pe unde au putut, Jungkook și Taehyung dansau cu niște blonde, mai mult Taehyung, Jungkook se uita ciudat la ei mai apoi începând să butoneze telefonul, Jin, Namjoon și J-hope stăteau de vorbă cu un grup de băieți care par și ei a fi idoli. Trecuse o oră  de când iubitul tău nu s-a mai întors tu deja văzând tot ce era pe instagram de mai mult de două ori. Te-ai ridicat și ți-ar aranjat rochia scurtă care îți scotea formele în evidență. Chiar dacă era scurtă, era o rochie decentă care atrăgea priviri doar prin simplitate. L-ai căutat cu privirea când l-ai zărit, regretând imediat. Era peste o roșcată, se sărutau de parcă se înghițeau. Te-ai dus la el și l-ai apucat de cămașă întorcându-l cu fața spre tine. Îi puteai observa uimirea și regretul în ochii săi dar o dată cu astea urmele de ruj pe buzele sale. Acesta a încremenit dar înainte să deschidă gura palmă ta face contact cu obrazul său.

Y/N: Te urăsc....

Asta este tot ce ai putut spune cu ochii înlăcrimați. Ai dat să pleci dar acesta te prinse de încheietură.

Jimin: Y/N, ascultă-mă, te rog...

Y/N: Lasă-mă, dă-mi drumul,lasă-mă!!!

Te-ai întors brusc făcându-l să îți dea drumul apoi ți-ai continuat drumul fugind spre ieșire ignorând strigătele lui.

Era extrem de frig afară și nu știai unde să te duci, așa că ai încetinit ritmul dar ai auzit o voce cunoscută, acea voce după care tânjeai dar pe care nu voiai să o mai auzi așa că ai grăbit iar pasul ajungând să fugi. Pentru a scăpa de el ai încercat să traversezi strada, dar nici nu vedeai în jurul tău din cauza lacrimilor. Nu ai zărit mașina care venea cu viteză, aceasta luându-te pe capota ei și izbindu-te de asfaltul dur. Totul era în ceață, nu puteai auzi decât strigătele disperate a celui care ți-a frânt inima.

Această a ajuns la tine și a început să te strige, nici nu era în stare să pună mâna pe telefon pentru a suna după ajutor. Noroc cu șoferul care a dat peste tine cu mașina. Acesta s-a oferit să vă ducă la spital căci ambulanța ajungea peste 20 de minute. Ajunși la spital oamenii priveau terifiați spre băiatul ce cară în brațe o fată plină de sânge în timp ce țipă după ajutor. Asistentele au venit grăbite spre băiat cu o targă iar doi doctori au intrat de urgență după ele în sala de operații. După trei ore doctorul a ieșit izbind cu putere ușile de metal

Doc: Am nevoie de ajutor, o pierdem!

Încă doi doctori s-au făcut prezenți pregătiți pentru operație. Iubitul tău era mai speriat ca niciodată, se învinovățea pentru tot ce s-a întâmplat, dacă nu ar fi fost fata aia care l-a sărutat forțat nimic din toate nu s-ar fi întâmplat. Era disperat stătea pe holul pustiu așteptând ca tu să ieși de acolo pe picioarele tale, zâmbindu-i și luându-l strâns în brațe.

Doc: Cine este cu ea?

Jimin: Eu sunt!

Doc: Sunteți rude?

Jimin: Nu, sunt iubitul ei...

Doc: Te rog să îi contactezi rudele, are nevoie de sânge, mai exact O(I).

Jimin: O(I) ? Cine are O(I) ?.....

Jimin: YOONGI!

Acesta ia repede telefonul din buzunar și își apelează cu disperare prietenul care îi respinse deja 3 apeluri

Suga: CE DRACU VREI, VREAU SĂ DORM!

Jimin: H.... hyung vino la s... spital am nevoie de tine

Suga: UNDE?! UNU: CE DRACU FACI LA SPITAL?? DOI: DE CE PLANGI? TREI: EȘTI GAY SAU CEVA?

Jimin: YAA hyung sunt serios, Y/N a avut un accident de mașină și are nevoie de sânge, știu că aveți aceeași grupă sanguină, te rog hyung

Suga: Fie mă duc sa îi trezesc și pe ceilalți și venim.

Jimin: Mulțumesc hyung!

Cei 6 au ajuns cu sufletul la gură iar Suga a fost dus de către o asistentă pentru a i se lua sânge

Asistenta: Domnule, ați consumat alcool?

Suga: Ăm, da...

Asistenta: Îmi pare rău, nu puteți dona sânge dacă ați consumat alcool.

Suga se întoarce dezamăgit la ceilalți. Se simțea prost, putea să te ajute dar nuu, din cauză că a băut câteva pahare te poate pierde pe tine, o persoană importantă pentru el, exact ca, colegii săi de trupă.

Jimin: Așa de repede?

Suga: Eu... nu am putut dona...

Jimjn: Cum?! De ce? Nu aveați aceeași grupă sanguină?

Suga: Ba da, doar că... am băut și nu am voie să donez

Jimin: La naiba!.

Acesta lovește cu pumnul în perete și se lasă ușor în jos lăsând emoțiile să îl copleșească.

Jin: Ce grupă are?.

Suga: O(I)

Jin: Aish idioților, de ce nu mi-ați spus?

V: Hyung, unde te duci?

Jin: Să donez sânge pentru a-mi salva prințesa!

Acum și-au dat seama că Suga și Jin au aceeași grupă de sânge și că el nu consumase alcool.

După ce a donat sânge SeokJin s-a întors la ceilalți făcând ce fac și ei, așteaptă.

După încă o oră doctorul iese din sală cu un mic zâmbet pe buze.

Doc: Mulțumesc că m- ați ajutat băieți!

Ceilalți doctori îi urmează exemplul și fac și ei o plecăciune mică apoi se duce fiecare în treaba lui.

Doc: Nu știu cine e donatorul, dar tocmai a salvat o viață.

Jimin: Doctore, cum.... cum se simte?

Doc: Domnișoara este în regulă, doar că nu știm când se va trezi, poate dura minute, ore, zile, luni sau chiar ani.

Toți au fost șocați când au auzit asta. Nimic nu mai era la fel fără tine. Le era dor să îi însoțești la repetiții și să dansezi cu ei, să la faci farse celor mai mari împreună cu ceilalți maknae. Dar cel mai mult îi era dor lui Jimin. Îi lipsea zâmbetul tău de dimineață, modul în care mâinile tale micuțe se jucau cu parul lui, când ii țineai capul pe pieptul tău alintându-l iar acesta ascultându-ți bătăile regulate ale inimii.

Peste 4 luni.

Astăzi ai deschis ochii după atâta timp, după ce toți nu mai sperau că te vei trezi. Te-ai trezit într-o cameră de spital, nu știai ce se întâmplase cu tine și de ce ești acolo. Ai fost surprinsă când ai văzut un băiat înalt care intrase în salonul tău fără să bată sau ceva. Când te-a văzut a scăpat punga pe care o avea în mână uitându-se la tine de parcă a văzut o fantomă. Te uiai la el analizând-ul din cap până în picioare. Era un băiat bine făcut, părul îl avea blond și era extrem de frumos în ciuda cearcănelor și a ochilor săi care păreau roșii de la plâns.

X: O doamne, Y/N! Iubito! Te-ai trezit!

Acesta te-a îmbrățișat plângând. Nu știai de ce, dar aveai un sentiment de protecție în brațele sale, parfumul său te liniștea. Văzând că nu îl îmbrățișezi acesta se îndepărtează și se uită în ochii tăi așteptând să îi spui ceva

Y/N: Cine ești? ~

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum