Cap XI

1.5K 54 5
                                    

Kim Namjoon 

~Hurt~

Ai deschis ușa de la intrare simțind cum picioarele te dor de la atâta mers. Tocmai te-ai întors de la o întâlnire cu prietena ta cea mai bună care tocmai s-a întors din Anglia săptămâna trecută împreună cu soțul ei și fetița lor de un an jumătate. Ți-ai dat jos haina și ai aruncat  geanta pe canapea mergând spre  bucătărie pentru a bea un pahar cu apă. Namjoon ar fi trebuit să aibă o zi liberă dar au fost câteva accidente la studio și aveau nevoie de el la companie. 

Y/N: Ah ce urât e singură acasă...Oh! greșeala mea, ești și tu cu mine dar nu trebuie să mă lovești ca să îmi atragi atenția.

Bebelușul a mai lovit o dată dar nu așa puternic făcându-te să îți mângâi burtica destul de mare în timp ce te așezai pe canapeaua din living.

Y/N: Și mie îmi e dor de appa al tău...

Ai oftat și ai decis să îl suni pentru că era deja ora 18 și el a plecat dimineață la 9.

RM: da love? Jungkook, nu pune mâna pe aia!

Y/N: hey love? când vii acasă?

RM: Ăm  cred că Taehyung , Jungkook, v-am spus să nu puneți mâna pe aia! acum trebuie să o iau de la capăt.

Y/N: Love?

RM: Scuze honey dar cred că voi ajunge târziu. Comandă ceva de mâncare, nu vreau să te obosești bine? Încearcă să te culci mai devreme. Imediat cum termin treburile voi veni ok?

Y/N: Bine, să nu stai mult. Pari obosit.

RM: O să încerc, dar Taehyung și Jungook mi-au dat mai mult de lucru acum. Trebuie să închid. Ai grijă.

Imediat ce ai închis telefonul te-ai ridicat de pe canapea cu greu cu o mână pe burtică și una pe spate apoi ai mers spre bucătărie pentru a face ceva de mâncare în ciuda faptului că soțul tău ți-a spus să nu gătești, nu voiai mâncare comandată. Punând toate ingredientele pe blatul de bucătărie, ai început să speli legumele, să tai carnea și să le prepari după rețeta știută de la mama ta, mai sunând-o din când în când pentru sfaturi. Amestecai totul în oala de mărime medie simțind deja cum mirosul divin îți face stomacul să facă sunete ciudate. Ai gustat din preparat așteptând să vezi ce i-ar lipsi.

Y/N: Aish ce uitucă sunt, nu am pus sare. 

Privirea ta căuta solnița dar nu era de găsit până când ți-ai amintit că Namjoon a gătit ultima oară iar el vrea ca lucrurile să fie la locul lor deci cel mai probabil e în dulap. Ai deschis ușile dulapului doar pentru a vedea o parte mică din solniță deoarece aceasta era plasată pe al treilea raft făcându-te să oftezi . La înălțimea pe care o ai abia ajungi la al doilea raft iar soțul tău minunat, care s-a ocupat de mobilă a făcut-o extrem de înaltă tocmai pentru a râde puțin de tine. 

Y/N: Aish Namjoon-ah, și acum cum fac?

Te-ai gândit să te urci pe blatul de bucătărie dar era prea înalt așa că aveai nevoie de un scaun. Ai ieșit din bucătărie și te-ai dus în biroul lui Namjoon pentru a lua scaunul pe care a promis că îl repară de mult timp. Scaunul era lângă biroul lui și părea reparat ceea ce te-a făcut să zâmbești.

Y/N: Se pare că într-un sfârșit mă ascultă.

După ce ai luat scaunul în mână și l-ai analizat pentru a fi sigură că e reparat ai plecat în bucătărie și l-ai pus în fața dulapului sprijinindu-te pentru a te putea urca.  O dată urcată pe scaun te-ai întins după sare dar un picior al scaunului a cedat din cauza greutății. Namjoon tocmai băgase cheia în ușă când a auzit o bubuitură puternică ce a stârnit panica în el, învârtind cheia mai repede pentru a intra.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum