💙👶🏻💜

1.2K 66 13
                                    

Min Yoongi

Suga: Sigur o să fii bine?

Y/N: O să fiu, îți promit.

Suga: Dar dacă..,nu eu nu plec nicăieri, nu pot să..

Y/N: Yoongi, voi fi bine, ai încredere.

Soțul tău tocmai trebuia să plece într-un mini tur de câteva săptămâni dar acesta nu voia să plece nicăieri fără tine. Menegerul i-a explicat că acest lucru nu este posibil datorită pericolului la care ai putea fi expusă, plus că vor avea un program foarte încărcat și tu va trebui să stai  închisă într-o cameră de hotel de una singură. La auzul acestor vorbe, Yoongi nici nu avea de gând să te lase și era gata să renunțe la tur, dar cu puțin șantaj emoțional ai reușit să îl convingi. Vor pleca mâine la ora 6 iar pentru iubitul tău încă mai sunt speranțe că va putea rămâne lângă tine.

Suga: Uhh, doar promite-mi că vei avea grijă de tine și de cel mic,ok? Nu vreau să pățiți ceva rău, nu te obosi și nici să nu îți treacă prin cap să ridici vreo cutie, sau să te urci pe un scaun, sau măsuța de cafea vreodată, alaltăieri am crezut că am făcut atac de cord când te-am văzut la înălțimea aia, PE VÂRFURI!

Y/N: Nu eram pe vârfuri, încercam să șterg praful de pe lustră, mama ta a veni în vizită și știi că mereu mă critică pentru dezordine.

Suga: Nu o băga în seamă, face pe dura, așa era și când eram eu mic.

Y/N: Și totuși îți arunci hainele peste tot prin casă.

Suga: Yah! Am spus că voi lucra la acest aspect așa că nu-mi scoate ochii, femeie!

Y/N: Poftim?

Suga: Adică, i..iubi.. să ne focusăm pe faptul că eu plec în câteva ore iar voi doi veți rămâne singuri singurei fără un bărbat în casă care să vă apere!

Y/N: Ți-am muah spus muah că muah vom muah fi muah bine muahh.

Suga: Mereu faci din astea, vii cu pupici iar picioarele mele se topesc și creierul nu îmi mai funcționează.

Y/N: Funcționa înainte?

Suga: YAah!

Y/N: Haide să mâncăm, îmi e poftă de ..oh!... exact bebe, lămâie cu zahăr.

Spui plecând din cameră, ținându-te de spate făcându-l pe Suga să dea ochii peste cap ca mai apoi să zâmbească.

Suga: Aveți grijă de voi, ok?

Y/N:  Și tu să ai grijă, să mă suni imediat cum ajungeți ok?

Cu un mic sărut și o îmbrățișare strânsă dar nu prea, iubitul tău și-a luat bagajul și s-a îndreptat spre dubița neagră ce avea să îl conducă până la aeroport.

A doua zi ai fost trezită de cel mic care pare că avea un război cu piciorușele. În casă era foarte cald iar Holly este extrem de lipicios astăzi ceea ce nu ajută așa că ai hotărât să te duci afară pentru a uda grădina, ce putea să se întâmple rău? Ai pornit aerul condiționat și ai ieșit în curtea din spate, pornind apa. Ceea ce nu ai văzut era că furtunul era conectat la stropitori, acestea începând să funcționeze o dată. Apa era rece ca gheața iar tu erai udă din cap până în picioare. Conștientă că vei răci dacă mai stai așa, te-ai grăbit să închizi apa ca mai apoi să intri în casă cu pași repezi dar siguri pentru a nu aluneca. Aerul rece a făcut contact cu pielea ta făcând-o buburuze de la frig iar buzele îți tremurau. Ai închis aerul condiționat și te-ai dus direct spre camera ta și a lui Yoongi pentru un duș fierbinte și haine călduroase. Nasul îți era deja înfundat și ochii roșii și ușor umflați de parcă ai plâns ore în șir, strănutai întruna iar bebelușul nu se oprea din lovit făcându-ți spatele să doară de trei ori mai tare decât dimineață. Nefiind în stare să ieși din casă, ai sunat-o pe doctoriță, explicându-i detaliat ceea ce simți. Aceasta ți-a prescris câteva medicamente pe care le-ai putea lua fără să afecteze într-un fel sarcina și te-a programat la un control mai repede decât trebuia pentru a fi sigură că sănătatea ta cât și a bebelușului nu este în pericol. Oftând, te-ai așezat pe canapea căutând prin contactele telefonului numărul soției lui Taehyung care era doar la două case distanță de tine. I-ai explicat cele întâmplate și ai rugat-o să cumpere pentru tine medicamentele prescrise de medic ca mai apoi să ți le aducă. Ai închis ochii, odihnindu-ți capul pe canapeaua moale până când telefonul tău a început să sune, poza soțului tău apărând pe ecran. Fără să te gândești de două ori ai răspuns, pe ecran apărând soțul tău cu un zâmbet pe față. Era îmbrăcat cu hainele de scenă în timp ce cineva din staff îi aranja părul sau îi mai retușa machiajul.

BTS reacționează Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum