- Моє ім'я Карамель. Скорочено Кара, - промовила дівчина з карамельним волоссям років 16- надцяти.
- Я Кетрін, - трішки байдуже мовила я. Хорошого настрою в мене вже давно й не було, а хоча б якусь пародію на нього вкрала в мене Моніка.
- Ми разом на математиці, - все ще намагалася мене розговорити Кара.
- Ясно, - не знаючи що відповісти, сказала я, - Ти давно тут вчишся ?- це дурне питання було максимумом що я могла придумати зараз.
- Ну так, з 8 класу. А ти звідки ? - продовжувала моя нова знайома.
- Я переїхала з сім'єю з Нью-Йорка. Мамі тут запропунувати кращю роботу.
- Я думала ти з Європи, ти схожа на француженку.
- Справді ?- задумливо вимовила я.
Після кількох секунд мовчанки:
- У тебе є інстаграм ? - нарешті щось путнє придумала я.
- Так.
Ми обмінялися соц-мережами і я звернула увагу на годинник. Через 2 хвилини починався урок, а він у мене в сусідньому крилі школи.
- Мені час, - на ходу зронила я і помчала, щоб не запізнитися бодай на цей урок.
Наступний тиждень проминув непомітно, як і ще один, і ще один. Я здружилася з Карамелю. "Круті" дівчатка більше не чіпали мене. В принцепі, мені було комфортно знаходитися в цій школі.
Моя сестра здружилася з Монікою та її блазнями, тому їхня трійня тепер була квартетом. Хоча мені здається вони й не здогадуються що ми з Лілі взагалі знайомі.
* *
Я спокійно йшла коридором і слухала пісню :
girl in red - i need to be alone
Ні, я ні в якому разі не сраждаю, як більшісь моїх одноліток в яких немає бойфренда і тому вони впадають в "депресію" й викладають історії в інстаграмі про те, як їм погано. Я просто песиміст. Можливо, це якось занадто просто, але так воно і є.
Я зайшла за ріг коредору. Це був надто крутий поворот на якому я вже не раз мало не навалювалася на інших людей, якби вони не встигли б зреагувати. Нажаль цього разу мені не пощастило. Я влетіла прямо в юнака який біг коредором обернувши голову назад, до своїх друзів. І це могла б бути банальна історія про те як ми піднімаємо підручники і дивимося одне на одного, але ж ні. Я реально всім тілом навалилася на нього. Ми лежали так вже секунд 5 надто здивовані тим, що сталося. Раптом позаду почувся голос...
ВИ ЧИТАЄТЕ
💜 Новенька 💜
Подростковая литератураКетрін - починає життя з початку в новому місті. Бажаючи бути сірою мишкою, вона виривається в верхи, отримує найкращього хлопця в школі і з першого ж дня знаходе своїх ворогів.