Розділ 24 👗

780 63 7
                                    

- Нііііі, все не те, - Карамель нервово оглянула себе в дзеркалі, а тоді закрила дверку роздягалки.
Я спокійно всяла своє айс-лате та позіхаючи відпила трішки. Ми від самого ранку суботи тягалися по цьому дурнуватому торговому центрі в Каліфонії. Осінній бал вже у цю п'ятницю. Кара страшенно нервувала, а мені напроти - було якось занадто всерівно. Як і завжди. Іноді мені здається, що я надто пофігістична людина. Але як би це парадоксально не було, мені і на ці думки всерівно.
- Ну передостанє було непогане, - відірвавши трубочку від губ крикнула я. Воно справді було непогане, але насправді я просто хотіла додому.
Кара вийшла з роздягалки :
- Непогане, а має бути чудове! - сказала вона. Ми рушили на вихід з магазину.
Не дивлячись на мій душевний спокій я неймовірно змучилася. Особливо боліли ноги.
" І звідки в неї стільки енергії ? " - подумки, дилячись на Кару, яка біжить неначе кудись не встигає, сказала я.
Через ще одну годину безкОрисних примірок я всеж вмовила подругу піти додому. І зразу про це пошкудувала. В неї було таке обличчя наче їй пару хвилин тому розбили серце. Очі великі, як в кота з Шрека, але навідмінно від нього - надзвичайно сумні.
Пройшовши кілька хвилин мені вдалося її трішки розговорити, але настій в неї не поліпшувався. Раптом я помітила подорозі магазин з вечірніми сукнями.
- Дивись, - вказала я на нього пальцем, - Давай зайдемо, - заохочуючи сказала я.
- Нуу, - здається Кара хотіла, щоб її впросили. Ех ці дівчата.
- Ну ходи, - я усміхнулася і взяла її за руку та потягла до магазину. Дівчина теж всміхнулася та не опиралася.
Ми зайшли в середину. Наспраді я не люблю вечірні сукні, але тут вони були такими красивими, такими акуратними. Жодного зайвого камінчика, здавалося що вони ідеальні.
- Доброго дня, - привітно промовила консультантка.
Ми з Карамелю роззявели роти від здивування. І лише за секунду спромоглися хором привітатися :
- Доброго дня, - одночасно вимовили ми.
- Щось підказати ?
За пів години ми вже йшли додому усміхнені та в гарному гуморі. Ми знайшли в магазині саме підхожі для нас сукні. Моя була блискучою та темно-синьою, наче ніч, а Карамель мала пудрову з легеньким блискучим напиленням. Вони були просто казковими та наче пошитими для наших фігур. Кунсультантка люб'язно допомогла нам з вибором. Чесно кажучи, навіть мені трішки заходілося на бал. Цікаво, а чи підходитиме костюм Пейтона під моє плаття ?
" Так, це все дурня. Викинь з голови ! " - картала себе я.

💜 Новенька 💜Where stories live. Discover now