Розділ 13 🧡

966 67 0
                                    

- Чому ти не сказав мені ? - питала я в Джейка.
- Я..я не знаю, - усміхаючись промовив він, - Спочатку я думав що ви з Карою знаєте. Потім, коли ви почали допитуватись чому я користуюся авторитетом у Моніки, або верніше, чому вона дозволяє закрити їй рот, я подумав " а може не треба ?", - вів далі хлопець дивлячись на мене, - Я хотів мати друзів не через "Dreamers". Справжніх друзів. Потім ви б всерівно взнати, - він стинув плечима, - хоча Кара, ще з самого початку мене впізнала, але не могла зрозуміти де мене бачила, - хитро всміхнувся Джейкоб, - а потім, я почув як ти співаєш, в це реально було щось з чимось, в той же вечір ми з групою вирішили, що нам потрібна солістка. Я зразу знав що нею станеш ти, - хлопець поклав кружку з напоєм на стіл, - Я знав що тебе спантеличить моя присутність, тому...
- Тому не прийшов на кастинг, - перебила я.
Ось всі карти й стали на місця.
- Ей, ти ж не обіжаєшся ? , - запитай Джейк, ніжно взяв за плечі та дивився ввічі.
- Я - ні. А от Карі ти завтра все розповіш
- Окей, - усміхнувшись погодився хлопець, - ідем до наших ?
Я лише кивнула головою та рушила в бік виходу з кухні.
- Ми вже вас заждалися, - нетерпляче мовим Марк, - де ви так довго ?
- Я каву заварював, - відповів Джейк.
- Давайте ще раз проженемо пісню і розходемось.
Від моменту коли я прийшла пройшло вже години 2, а те й 4. Ми з Пейтоном дуетом співали одну з їхніх нових пісень. Я вже майже на пам'ять вивичила її слова.

💜 Новенька 💜Where stories live. Discover now