Er is veel activiteit gemeld bij de standaard locaties van bekende drugsdealers. Een aantal leken spoorloos verdwenen, terwijl anderen druk bezig waren en taken over leken te nemen. Agent Keller's ogen gleden over het scherm. Op het grote scherm, werden foto's geprojecteerd, welke overeenkomsten zochten met de foto aan de rechterkant. Op het tweede scherm van Ryan, draaiden camerabeelden van een verkeersregelaar. Hij had de beelden op pauze gezet en ingezoomd, terwijl hij het nummerbord aan het achterhalen was op zijn eerste scherm.
De detective kwam aangelopen en keek over zijn schouder mee. "Nog iets opgemerkt uit de gegevens?" "Holy-!" Hij liet wat van zijn koffie morsen door de tik tegen de tafel en voelde hoe zijn knie wat begon te tintelen. "Ehm-.. Niet echt, nee," sprak hij op een zo normaal mogelijke toon. Detective Willems kwam dichter bij het scherm en wees er naar met haar nagel. "Daar ook al je aandacht op gefocust?" Ryan fronste zijn wenkbrauwen en begon toen weer te typen op zijn eerste scherm. Hetgeen wat ze zagen, was een camera op een andere hoek van de straat, waar wat leek een soort takelwagen stilstond op de hoek. Een klein minuutje later, verscheen het beeld van de andere camera op zijn eerste scherm, naast dat van de huidige op zijn tweede scherm. Agent Keller klapte in zijn handen en sloeg zijn armen naar achteren. "Geweldig. Geweldig! We hebben wat!" "Stuur die data door naar Detective Miller." "Oh, ja! Ja, natuurlijk." Gelijk begon hij weer te tikken, ditmaal om de foto door te sturen naar de database. Het gezicht van de bestuurder van de overduidelijke 'baas' was zeer scherp op beeld gevormd en zou een erg groot voordeel bieden voor hen.
"Nik, we komen al dichterbij.." Ryan keek over zijn schouder naar haar en merkte op dat zij het niet opgemerkt had. Hij keek weer naar het scherm en knikte wat. 'We zullen je bevrijden, Kuracov.'
---
Het einde van de namiddag was al dichtbij. Hij keek Tenzay's richting uit, terwijl hij een nieuwe naald uit het doosje pakte. "Daan! Gebruik gewoon een oude. Hij verdient geen nieuwe, die dingen kosten een vermogen." De naald stopte hij weer terug en hij zocht over de tafel. Het was lastig om een andere naald te vinden, aangezien de meeste alleen door dezelfde persoon worden gebruikt of weggegooid werden na gebruik. Hij liep naar een andere tafel en zocht daar verder. Waarschijnlijk was hij per ongeluk blijven liggen, maar er lag een naald achteraan, op de hoek, naast wat bijna lege potjes aan restanten. Hij keek opnieuw richting Tenzay en zag hem goedkeurend knikken bij het laten zien van de naald.
Hij vulde de naald met Meth en liep op de agent af, zijn opdracht volgend. Zelf aarzelde hij nog wel, maar de blik van zijn baas, waarschuwde hem genoeg. Hij haalde even adem, pakte de arm van de agent en injecteerde de Meth. Nikolai kneep zijn ogen dicht bij het voelen van de naald, maar gaf er verder geen aandacht aan. Hij is gebroken.
JE LEEST
They Found Out (Voltooid)
Mystery / ThrillerPeter Hardings a.k.a. Nikolai Kuracov. Hij kreeg de opdracht undercover te gaan. Die opdracht heeft hij vaker gedaan. Vaker volbracht. Niemand wist te achterhalen wie hij daadwerkelijk was. Het appartementencomplex waarin hij zal verblijven, is bewo...