Ze droeg grote wallen onder haar ogen van het huilen en werd weer in de ruimte met haar vader neergezet. Hij keek alleen maar op van zijn tafel en maakte geen aanstalten om naar haar toe te gaan lopen om haar te troosten of wat dan ook. Kate pakte wc-papier van de wc-rol bij de toiletten en maakte het wc-papier een beetje nat. Met het wc-papier tegen haar borst aan, ging ze op de rand van de bank zitten en huilde zachtjes verder, terwijl druppels onder haar op haar broek belandden.
Nu stond haar vader wel op en ging voor haar hurken. Ze keek op en bleef snikken. Haar vader haalde het natte wc-papier van haar wond af en vloekte gelijk. "Er zou jou niks aangedaan worden!? Die freaking eikels!" Ze zag hoe haar vader de ruimte uit stormde en het gevloek verdween over de rest van de gang. Zachtjes snikte ze verder en hield het wc-papier weer tegen haar wond aan. Een tijdelijke oplossing, maar het werkte wel om te verkoelen.
-
Woedend stormde hij de kamer van de baas in. "Jullie zouden haar niks doen!?" Zijn baas keek hem niet aan. "Verdomme! Ze is míjn dochter en er zou haar níks overkomen. Dat was de afspraak!" Nu keek hij hem aan. "Die 'afspraak' is komen te vervallen, sinds wij te weten zijn gekomen dat de popo ons op de hielen zit. Jíj hebt ze vast wat verteld, hm?" Roy keek hem licht geschrokken aan, maar probeerde het niet te laten merken. "Hoezo zou ík dat gedaan hebben?! Zonder u zou ik vast hebben gezeten." Dat was een feit. Zonder de connectie tussen zijn baas en Antonio, had hij het gevang in moeten gaan voor extreem huiselijk geweld.
Hij stapte richting het raam, zodat hij vanaf bovenaf het overzicht had over de werkruimte met de agent. "Wat is er überhaupt gebeurd..? Waar heeft ze die snee vandaan," mompelde hij duidelijk genoeg. "Vraag maar aan Tycho." Zijn baas sloeg de volgende bladzijde om en hij liep zijn kamer uit. "Tycho. Klootzak. Krielkip." Onderweg mompelde hij nog een aantal andere scheldwoorden, om daarna Tycho aan te treffen in de kleine kantine.
"The fuck heb je met mijn dochter gedaan!?" Hij rukte hem van zijn stoel af en trok hem overeind. "Rustig, gast." Tycho hield zijn beide handen omhoog, op hoogte van zijn hoofd. "Die dochter van jou betekent veel voor die agent en ik moest hem ditmaal gaan martelen, dus gebruikte ik haar voor een moment. Het werkte ge-wel-dig!" De grijns op Tycho's kop, liet hem walgen van afgrijzing.
"Wát heb je met haar gedaan." "Ach gossie, wordt papa lief nou boos op de gemene man?" Die toon was de druppel. Hij greep de krielkip bij zijn kraag en tilde hem van de grond af. Hij kreeg steeds meer moeite om zichzelf te bedwingen, Tycho niet te laten stikken. "Wát!?!" "Jeez' man!" Tycho begon wat hysterischer te bewegen bij het samen voelen knijpen van de greep. De rest zat het gebeuren maar aan te staren.
"Oké, oké! Ik maakte een snee en liet hem het bloed weglikken. Nou goed?!" De woede nam hem nu over en hij smeet hem tegen de dichtstbijzijnde muur aan. Hij belandde half op een tafel, waardoor deze omkantelde en het glas cola dat er bovenop stond, brak en over hem heen viel. Hij wilde weer naar Tycho gaan, maar voelde hoe een hand op zijn bovenarm hem terug draaide. Oscar keek hem rustig aan. "Hij is het niet waard, joh." Hij keek weer naar de krielkip die overeind probeerde te krabbelen. Die klootzak. Hij liep weg.
JE LEEST
They Found Out (Voltooid)
Mystery / ThrillerPeter Hardings a.k.a. Nikolai Kuracov. Hij kreeg de opdracht undercover te gaan. Die opdracht heeft hij vaker gedaan. Vaker volbracht. Niemand wist te achterhalen wie hij daadwerkelijk was. Het appartementencomplex waarin hij zal verblijven, is bewo...