7.bölüm

32 3 1
                                    

Alexle motorlarımız bindik ve yola koyuduk.İlk önce benim evime geldik.Motordan indim ve şimdi Alexi ikna etmeye çalısıyorum.

Alex,hiç partilik havamda degilim.

Kira geliyorsun.

Hem ben ne giyicem ki.Ya bak sen git daha evini süslersin.

Dolabında bir şeyler vardır illa ki.Hem sen de diyosun ev süslenecek.Bak partiye az da kaldı.Hadi üstünü giy de evi yapalım.diyince bir bahane bulamadım.Ben de kafamı sallamakla yetindim.Kapıyı açtım.Alex salondayken ben de ustümü giymeye odama çıktım.Dolaptan bir elbise çıkarttım.Bunu Cara ile ne olur ne olmaz diye almıştık.Biraz kısaydı ama partilikti.Hemen banyoya geçip giydim.

                                               (MANKEN)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(MANKEN)

Üstümü giydikten sonra makyaj masama oturdum.Elbisem oldukça agır oldugu için makyajımı da agır yapmaya karar verdim.

Elbisem oldukça agır oldugu için makyajımı da agır yapmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(MANKEN)

Makyajımı yaptıktan sonra aynada kendime baktım.Baya bir agır olmuştu.Hafif bir yapmaya karar verdim ve tam silecekken.
İçeriye Alex girdi.Bana öylece bakıyordu.Ben de
Kötü oldu degil mi? Biliyorum çok agır oldu.Hemen silicem.dedim ve silmeye çalısırken Alex elimden tuttu ve

Çok güzel olmuşsun,bence kalsın.Hem zaten geç de kaldık.dedi hala elimi tutarken.Sonra elimi tuttugunu fark edince hemen elini çekti ve hemen odadan çıktı.Bende aynanın karşısından kalktım ve iki fıs parfüm sıktıktan sonra odadan çıktım.Aşagıya indim o sırada Alex de zaten kapıya yöneldi.Montumu giyip koluma cantamı taktım.Alex bana bakıp

Motorla gidemezsin herhalde.İstersen benim arabamda gidelim.dedi ama ben itiraz ettim

Teşekkürler ama benim de arabam var.Biraz bekle.Ben arabamı alıp geleyim.dedim ve arabamı almaya garaja gittim.

(Alex)

Ona arabamda gitmeyi teklif ettim ama Kira kibar bir şekilde itiraz etti.Ben de bizimkileri arayıp birinin motorumu alıp evimdeki arabalardan birini almalarını istedim.Evimde iki tane araba vardı.Siyah porcheyi getirmişler.Kısa bir sürenin arfından Kira benim siyah porchemin aynısını alıp geldi.Bende geldigini görünce arabaya bindim ve arabayı eve dogru sürdüm.Hemen arkamda da Kira vardı.Evim Kiranın evine 5 dakikalık mesafedeydi.Direk eve geldik.Ben arabayı evin önüne park ettim.Kira da benimkinin hemen yanına.Arabaan indik ve kapıyı açtım ve iceri girdik.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin