54.bölüm

5 0 0
                                    


Agacın önünde ne kadar durdum bilmiyorum ama artık bedenim buz kesilmişti.Zeyn gelmiyordu benden gitti.Havanın aydınlanıp tekrar karardıgını gördüm.Bir gün bitmiş yeni bir gün başlamıştı ve bir gün daha bitiyordu.Başımı dizime gömüp gözlerimi kapadım.Yarım saat kadar süre zarfından sonra omzumda bir el ve kulaklarımda bir ses

Mia...

Zeyn...dedim başımı sevinçle kaldırarak ama karşımda Lucas duruyordu.

Benim Mia.diyince ışıldıyan gözlerim söndü.

Gelmiycek demi?

Öldü.diyince hıçkırıklarımı durduramadım ve aglamaya başladım.Elleri bedenimi sarınca bende sarıldım ve omzunda aglamaya başladım.

Yine yalnızım.dedim fısıltı gibi çıkan sesimle.

Ben varım.

Sende gittin Lucas.Beni bıraktın.dedikten sonra eliyle beni kaldırdı.

Ben seni hiç bırakmadım.İçimdeki tilki sana zarar verebilirdi.Seni öldürebilim.Bu yüzden ayrıldım senden.Ama seni istiyorum.Sensiz olmak çok acı.diye devam ediyordu ama daha fazlasını dinleyemeden gözlerim karardı.

***

Belimi acıtan şeyle gözlerim aralandı.Her yerim agrıyordu.Gozlerimi açıp nerde olduguma baktım.Tylerın klinligindeydim.Odada kimse yoktu.Yattıgım yerden indim.Vücudumdaki yaralar gitmişti.Yattıgım yerden ve kalbimdeki sızı dışında iyiydim.Kapıyı açıp içeri girdim.Herkes bana bakıyordu.Scarlett yanıma geldi.

Bekledin degil mi? Gelir diye bekledin.

Ama gelmedi.O da senin gibi gelmedi bıraktı.diye haykırdım.Sesim kısık ve güçsüz çıkmıştı.

Nasılsın?diyince Tylera ilerledim

Çökmüş gibiyim.Üstüme toprak atmışlar gibi.

Ölmüş.

Yetişemedim.Yine biri benim yüzümden öldü.

Senin suçun yoktu.

Nasıl benim suçum yoktu.Ben gittim o adrese.Benim için gitti.Hepai benim yüzümden işte.Ben-diye devam edicektim ki Tyler bir anda bana sarıldı.Kollarımı hareket ettireek gücü buldugumda sarıldım.Biraz öyle kaldıktan sonra çekildik.

Sen eve git biraz dinlen.diyince çıkışa yöneldim.Bir kol beni tuttu.

Seni bırakayım.

Olmaz Lucas.Ben kendim giderim.

Saçmalama gel işte.

İstemiyorum.

Böyle ruh gibi dolaşman hoş degil.

Biraz zaman ver o zaman.Toparlanmam lazım.

Kimle gideceksin?

Scarlett.

Gidene kadar bekliycem.

Tamam.diyip boş gözlerle Scarlettin arabasına bindim.O da zaten şoför koltuguna geçmişti.

Eve gelince direk banyoya girdim.Üstümdekileri çıkartıp sıcak suyun altına girdim.Aglayarak banyomu tamamladıktan sonra bornoza sarıldım.Saçımı havluyla nemini aldıktan sonra odaya geçtim.İç çamaşırlarımı giydikten sonra siyah pantolonumla sag omzumu hafif açıkta bırakan bir beyaz tişört giydim.Saçlarımı kurutup yataga yattım.Gözyaşlarımla uykuya daldım.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin