Gözlerimi açtıgımda Mia hala uyuyordu.Kusursuz olan güzel yüzüne bakmaya başladı.Ona bakarken bir yandan da saçıyla oynuyordum.Ona gülerek bakarken birden yüzüm düştü.Mia gözlerini sıkıyordu.Birden elimi sımsıkı tuttu ve ayaklarıyla üstündeki örtüyü üstünden sıyırdı.Hayır,hayır istemiyorum.Görmek istemiyorum.Korkuyorum olamaz.Ben bu degilim,bu ben olamam.Ben arkadaşlarıma zarar vermem.Hayır,hayır.Bu dogru degil.dedi sayıklayarak.Hala aynı konuda takılıydı.Omuzlarından tutup uyanması için sarstım ama uyanmıyordu.
Mia,Mia hadi kalk.Rüya görüyorsun sadece rüya.
Görmek istemiyorum,istemiyorum.Bunları ben yapmadım.Hayır hayır.Ben bu degilim.Ben canavar degilim.İnanmıyorum.Yalan bunlar,hepsi yalan.diye sayıklıyorfu ve uyanmak bilmiyordu.O sirada odaya Kira ile Alex girdi.
N-noluyor?dedi Kira endişeyle.
Uyandıgımda böyleydi.Bir şeyler görüyor ve uyanamıyor.
Uyanması lazım.
Ben yapmadım.Ben canavar degilim.Ben arkadaşlarımı öldurmem.Onlar benim dostlarım.Bunları sen yaptın,sen.Onları sen öldürdün.Seni geberticem.
Ne görüyor?
Bilmiyorum ama canını çok yakıyor.
Uyanması lazım.
Sen yaptın,ben onları öldüremem.Onları istesem de öldüremem.Sen-sen yalan söylüyorsun.
Uyanması lazım.Bir şeyler yapın.Lucas sen bir şeyler yapabilirsin belki.diyen Kiraya döndüm.Ne yapabilrdim ki ona.Gücümü onun üstünde denemek istemiyordum ama başka bir şansım da yoktu.Elimi Mianın yanagına koydum ve gözlerimi ortaya çıkardım.
Uyan.Dedim.Etkisi olur muydu bilmiyorum çünkü uyuyan birine ilk defa yapıyorum.Birden Mia sakinleşti ve gözlerini hafifçe araladı.Bize dikkatle baktı ve sonra yattıgı yerden dogruldu.
S-siz yaşıyorsunuz.dedi gözleri dolarken.
Ne gördün Mia.Neden hep ben yapmadım dedin?dedikten sonra Mia eliyle saçını kulagının arkasına sıkıştırdı
Ben bir yerdeydim,boş bir alan.Arkamı döndügümde Darachı gördüm.Bana gülerek bakıyordu.Sonra bana dogru yaklaştı ve beni arkama döndürdü.Önceden boş olan yerler şimdi kandı.Her yer kan ve ceset doluydu.Darach bana cesetlere bakmamı söyledi.Gidip baktıgımda........Baktıgımda onların siz oldugunuzu gördüm.Yerde cansız bir şekilde yatıyordunuz.Tekrar Darachın yanına gittim ve bunun nasıl oldugunu sordum.Benim yaptıgımı söyledi ama ben çıglık atmamıştım.Ona kendisinin yaptıgını söyledim ama beni tersledi ve benim yaptıgımı söyledi.Arkadaşlarımı öldürdügümü söyledi.Sonra bir ses duydum bana uyan dedi bende birden uyandım.dedi gözünden akan yaşlarla bize hüzünle bakarken.Yanına sokulup elimle gözyaşlarını sildim.
Seni ben uyandırdım.Canın yandıgını biliyorum ve buna dayanamıyirum.Bilinç altın seni kötü etkilemiş.
Ama öyle bir şey yaşanmıycak degil mi,Siz olmüyceksiniz?
Hayır,biz hep beraber oldugumuz sürece kimse ölmüycek.dedim ve kafasını gögsüme dayadım.Bizim için endişelendiginin farkındayım ama bunu yapması gereken kisi o olamamalı.Bir başkası olmalı.Kira ile Alex dışarı çıktıktan sonra Mia kafasını kaldırıp bana baktı.
Alexe söyle sana giyecek bir şeyler versin.Bende o sırada giyinirim.dedi hafif tebessüm ederek.Saçlarına bir öpücük kondurduktan sonra başımı olumlu anlamda sallayıp odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...