56.bölüm

4 0 0
                                    


Dabney'in gözlerine odaklanıp anlatmaya koyuldum.Gözlerimi iki saniye kapalı tutup açtıktan sonra

En baştan başlayacagım,Dabney.Biraz hafiflemek istiyorum çünkü bunlar agır geliyor.diyince beni onaylar şekilde başını salladı.

Küçükken ailemin öz olmadıgını ögrendim.Zaten belli oluyordu,bana hep soguk davranırlardı.Ögredigimde 6 yaşlarında falandım.Beni seveceklerini düşündüm ve altallık ettim.Hep başarılar kazandım beni biraz da olsa sevsinler diye.dedikten sonra dudaklarımı yalayıp başımı olumsuz anlamda salladım.

Ama olmadı.Beni sevemediler.Sonra bizimkilerle tanıştım.Babam,James beni betası yapmak istedi.Hastaneden çıkıp eve gittim.Annem hastanede oldugum zamanda nerede oldugumu sordu.Bende hastanede oldugumu söyledim.Ama inanmadı.Zaten inandıramazdım.Ölüm perisi oldugum için yaralarım iyileşmişti.Ardından bana agrıma gidecek laflar ettiler ve dayanamadım.İçimi boşalttım.Oturup konuştuk ve öz ailemin adresini buldum.diyip derin bir iç çektim ve anlatmaya devam ettim.Dabney koluyla beni kendine çekip eliyle belimi sardı ve beraber yatakta sırnaşık bir şekilde oturduk.Ve ben anlatmaya devam ettim dolan gözlerle

Gittigim adresi bir kadın sayesinde buldum.Bir ev vardı.......Ama küldü.Yanmıştı.O an ailemin beni bulamamasının sebebini ölümlerine verdim ama sonradan Talia ve Jamesin annem ve babam oldugunu ögrendim.Bu süreçte Lucas hep yanımda oldu.Bu ailevi meseleleri çözdükten sonra ortaya Darach çıktı.Onu öldürmezsek insanlar ölecekti.Dizginleri olmayan bir yaratıktı,Darach.
Bir gün Darach bizi buldu.Beni öldürmek için geliyordu.Benim celladım olucagını sanıyordu ama aksine ben celladı oldum.dedim gözlerimi hırs bürürken.Sanki olayları yeniden yaşıyordum.

Çıglıgımla onu öldürdüm ama o da benden hafızamı aldı.Gider ayak anılarımın bir bölümünü sildi.Kısa bir zaman olanları hatırlamak icin ugraştım.Hatırlamak amacıyla bizimilerle içli dışlı olduk.Digerlerine aksin Lucasa ayrı bir güven duyuyordum.Koşu için ormanda koşuya çıktıgımız bir gün benim alanım digerlerine aksin ormanın derinlikleriydi.Liam adında bir tilki bana hafızamı geri verdi.İki yıl önce bir intihara kalkışmıştım,beni kurtaran çocuk da Liamdı.Dedim dudaklarımın arasından çıkan hıçkırıga mani olamadan.

Sonra Liam herşeyi anlattı.Cadılar geliyordu.Dogaüstü olan herkesi öldürmeye.Bu sırada Lucas benden ayrıldı.dedim Dabneye biraz daha sırnaşarak.Dabneyde omzumu sıvazladı

O benden ayrılınca biraz hava almak için arabama binip rastgele sürdüm.Sonra birine çarptım.İnip kim olduguna baktım.Arabamın önünde yakışıklı bir oglan duruyordu.diyince kıkırdadık.

O Zeyndi.Sonra onu ayıltıp oturup konuştuk.Okula geçip Tylerin yanına gidecegimizi haber verip klinlige geçtik.Önceden gördügüm bir şeritte ben bir delikten geçiyordum.Zeyn de gittigim yere gidebilmek icin bir büyü yaptık.Baglanma büyüsü.Bu büyüyle hislerimizi hissedecektik ve birimiz ölürse digerimiz de ölecekti.Neyse gel zaman git zaman Zeyn bana açıldı.dedim buruk tebesümümle

Bende bu konuda sakınca göremeyip teklifini kabul ettim ve sevgili olduk.Bana histerik bir güven vermişti.Biraz takıldık böyle sonra Talia cadıların yerini buldugunu söyledi.Hep beraber adrese gittik.Sonra orda bir şeyler yaşandı.O deligi gördüm ve hiç düşünmeden ilerledim ve zor da olsa girdim.İçeride bazı şeyler yaşadım.Bazı kişileri öldürmem istendi.Bende derhal ordan çıkmak icin denilenleri yaptım.En sonunda bir ruhla savaşıp delikten çıktım ama çıkmadan önce nerden geldigini bilmedigim bir ses Burdan duygularıyla ayrılan tek kişisin.dedi.Delikten çıkınca beklenmedik seyler gordüm.Cadılardan biri yani Zeyn ve şu Bestiayı oluşturan kişi Meredith Zeynin tam.kalbine bir hançer saplamıştı.Hızla yanlarına gidip Meredithi öldürdüm ve Zeyn'in yanına gittim.Kollarımda can verdi,Dabney.dedim gözyaşlarım firar ederken.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin