(Mia)
Elime hortumu aldım ve bahçeyi sulamaya başladım.Yarın okul başlayacaktı ve ben çok heyecanlıydım.Artık 10.sınıf olmuştuk.Hocalar hep 9.sınıf önemlidir diyip durdu,bu sene zor olucak diyip durdu.Kesin aynı şeyi şimdi de söylerler.Ama okulumu çok seviyorum.Warwick Valley High School.Bence adı bile bir havalı.Ben böyle derin düşünclere dalarken birden bir ses duydum.Sanırım biri kaza yaptı.Ne olmuş diye elimdeki hortumu bir kenara bıraktım ve dışarı çıktım.Yerde siyah ve oldukça lüks bir motor duruyordu.Motorun hemen sağ tarafında da birisi.
Kafasında kask oldugu için kız mı erkek mi belli değildi.Ben de hemen yanına gittim.Belki bir seyi vardır.Yanına gidince elimi uzattımSen iyi misin?dedim.O da cevap verdi.Kafasını sallayarak
Ee-evet iyiyim.Sorun yok.dedi ve uzattıgım elimi tutup ayağa kalktı.Sonra da kaskı kafasından çıkardı.Bu bir kızdı.Üstelik çokta güzel bir kız.Üstünü filan silkelemeye başladı sonra da motoruna laf saymaya
Ben zaten niye aldıysam bu hurdayı.Bir türlü ayarlayamadım şu lanet şeyi.dedi ve bana döndü.Aslında motor oldukça iyiydi.Ben bütün bir yıl harçlıklarımı biriktirsem de bu motorun benzerini bile alamam herhalde.
Aa,şey ben üzgünüm.dedi.Saçını karıtırarak.
Hayır önemli degil.Bu arada ben Mia.dedim tekrardan ona elimi uzatırken.O da elini bana uzattı ve
Ben de Kira.Tanıştıgıma memnun oldum.dedi.
Ben de.dedim ve gözümü ondan alıp motorunu göstererek
Bir sorun yok degil mi?dedim.Sona bakıslarım onu bulmuştu tabii ki
Aa bu mu hayır bir şey yok.Sadece önüme bir araba çıktı ben de yoldan saptım ve bu durumdayım.dedi ben de
Sanırım hızlı kullanıyorsun.dedim.O da gülerek.
Aa şey aslında bana göre gayet iyi ama karşı taraf hep hızlı bulmuur.dedi.
Sanırım yeni geldin buraya seni daha önce hiç görmedim de.dedim.Cevap isteyerek.O da
Evet yeni taışındım.Hatta şurda oturuyorum.Dedi.Gösterdigi ev bizim evin hemen karşısıydı.Ben de gülerek
O zaman desene komşu olduk.Dedim.o da gülerek
Aynen öyle oldu ama benim simdi gitmem gerek.Daha şu hurdayı götürüp yeni bir şeyler almam gerek.dedi ben de kafamla onayladım.Aslında pek bir şeyi yoktu.Kira da motoru düzeltti ve gazı kökleyip gitti.Resmen deli gibi kullanıyordu.Ben de böyle kullansam ben de kaza yaparım herhalde.
Düsüncelerimden sıyrılıp bahçeye geri döndüm.Muslugu kapattıgım için bahçede bir işim kalmamıştı.İçeriye geçtim ve annem işten gelmeden ev işlerine girdim.
Sabah(Okulun ilk günü)
Evet o gün bugündü.Bugün okulun ilk günü.Arkadaşlarımı tekrardan görebilecegim o gün.Ne yazık ki ögretmenleri de.Annem işe gitmeden önce beni okula bırakmısţi.Önden giden bizim çocukları görünce hemen omuzlarına atladım.Chris ve İsaac.İkisini de ilkokuldan tanırım.Çok yakın arkadalarız.Biz gerçek dostuz.
Naber çocuklar.Yaz tatili nasıldı?dedim mutluluk dolu sesimle.
İyidi.Zaten Chrisle bütün yaz dib dibeydik.Dedi İsaac.Sonra da Gloria'yı kesmeye başladı.İsaac resmen o kıza aşıktı ama kız daha İsaac'in suratına bile bakmadı.Tüm yıl açılmayı denedi ama bir türlü başaramadı.Bense Chrisi seviyorum ama dostlugumuzu bozmak istemiyorum.Onunda su ana kadar biriyle görmedim zaten.Görsem ne yapardım bilmiyorum.Düsüncelerimden sıyrılıp müdürün odasına gittim ve ders programımı aldım.Bizimkilerle derslerimizin çogu ortaktı.Üçümüzün de ilk dersi Biyolojiydi.Biyoloji sınıfına gittik ve yerlerimize geçtik.Soltarafmda Chris sag tarafımın çaprazına da İsaac oturuyordu.İsaac ordan ikimizin arasna geçip konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...