11.bölüm

24 3 1
                                    


(Lucas)

Miayı bütün gün boyunca takip ettim.Kendine bir şey yapabilirdi.En son arabasıyla kayaliklara gelip içini döktü.Bir an yanına gitmek istesem de sonradan kendimi durdurdum.Sonra Mia ayaga kalkip sahilde yürümeye başladı.Ben de onu takip.ettim tabii.Yanına iki tane ayyaş geldi.Aonra ona dokunan birini gördüm o an öfkemden kudurdum.Mianın yanina gidip onu ayyaşın ellerinden alıp kendi kollarıma aldim ve basını gögsume yasladım.Yaptiklarimi görmesini istemiyordum.Gözlerimi gümüş rengine getirip onlari hipnoz ettim ve hemen burdan gönderdim.Onlar gittikten sonra Mia kafasını gögsümden kaldirdı ve bana baygın gözlerle bakmaya başladı.Sonrasında gözleri kapandı ve kendini bıraktı.Onu belinden tuttum.Adını bir kaç kere tekrarladim ama baygın oldugu için beni duymuyordu.Onu bacaklarından ve belinden tutup kucagıma aldım.

Çok hafifti.Hemen onu alıp arabama bindirdim.Evini bilmedigimden kendi evime getirdim.Odama çıkıp onu yatagima yatirdim.Sonra üstünü örttüm.Ben de yatagın yanindaki sandalyeye oturup tüm gece Miayı izledim.Gerçekten masum bir yüzü vardı.Sabah olunca Mia hafiften yatakta kıpırdanmaya başladı.Ben de oldugum yerde dogruldum ve uyanmasini bekledim.Gözlerini aralayınca yatakta dogruldu.Sonra etrafa bakmaya başladı.Daha beni görmedi.Etrafa bakınca kendi evinde olmadıginı anladi sanirim.Ben de ona bilgi vermek amacıyla

Burası benim evim,Mia.dedim.Ben öyle diyince direk bana baktı ve

Peki benim burda ne işim var.dedi.Ben de gulümseyerek.

Dünler sahildeyken bayıldın.Ben de senin evini bilmedigim için buraya getirdim.

Sahilde tek oldugumu sanıyordum.Sen yanimda yoktun.

Evet,öyle.Tesadüf işte...dedim ensemi tutarak

Demek tesadüf ha...Peki inandim o zaman.dedi ve yataktan kalktı.O ayaklaninca bende kalktım.Mia ayaga kalkınca ilk önce tokezledi.Ben de onu hemen belinden tuttum.O.ise geri çekilip

Bir şeyim yok.dedi.Ben de ona bakarak

Dün bir şeyler yedin mi?dedim.O ise agzinda lafi geveledi ve sonra

Aa,dün.Evet,evet bir şeyler yemiştim.dedi.Ben de buna tabii ki inanmadim

Sen şimdi bir tilkiye yalan mı söylüyorsun.Bence gerçekleri söyle.Derslerde iyi olabilirsin ama yalan da asla...dedim gözlerimi kısarak

Tamam pes.Yalan söyledim.Bir.şey yemek istemedim.

Yani yemedin.

Evet yemedim ve yemek de isemiyorum.dedi ve yanimdan gitmek isterken onu kolundan tuttum ve hemen yanima çektim

Hayır yiyeceksin küçük hanım.İtiraz yok.dedim ama tabii ki dinlemiyecekti.Ama onu hipnoz etmek istemiyordum.O yüzden Miayı kucagima aldım.O da depinmeye başladı

Ya tamam beni indir vallaha yiycem.dedi ben de ona bakarak

Onu yemiycem derken düsünecektin.dedim ve aşagıya kadar indik.Kucagimda olmasina ragmen üstümde hiç agırlik hissetmedim.Çok zayifti.Kesinlikle bir.seyler yemesi lazim.
Kahvaltiyi evdeki çalisana yaptirmiştim.Gidip Miayı sandalyelerden birine oturttum.Ben de kalkmamasi icin hemen yanina oturdum.

Mia yememek.için ugraşırken ben ağzina ne bulduysam verdim.Mia yerken bana ölümcul bakislar atiyordu ama ben umursamiyordum.Yemegi yedikten sonra Miayi evine biraktim.Bu sayede evini de ögrendim.Ayni zamanda Kiranin da.Mia benim gitigimi saniyordu.Biraz zaman sonra kapidan cikti.Ustüne siyah kot şort ve beyaz ince bir askılı tişort giymişti.Yürürken göbegi açılıyordu.Ayrıca şortu da fazla kisaydı.Ve bu beni biraz da olsa zorluyordu.Kapiyı kapattiktan sonra beni gördü once şaşırsa da sonra arabasina dogru ilerleneye başldi.Ben de tüm hızımla motordan inip Mia'nın onune gectim ve

Nereye gidiyorsun bakalım?

Okulaaa...

Aa ne tesadüf ben de okula gidiyorum.

Yaaa...

Yani okula benim motorumla gidiyoruz.dedim.O.ise umursamıyarak arabaya gitmeye calışınca ne yazık ki gücümü kullandim.Tabii bu benim için cocuk oyuncagıydı.

Mia şimdi beni zorlamiyorsun ve benimle motora biniyorsun.dedim.Bu sırada Mia motorun yanina gitti.Kira da kapısindan bizi izliyordu.Ben motora binince Mia da arkama bindi.Motoru çalıstirırken Mia'nın hipnozu bozulmuş olucak ki

Aman tanrım.Ben niye burdayım.dedi ve sirtimi yumruklamaya basladi.motoru gazladigim sirada.Kollarini belime sıkıca kenetledi ve kafasını da omzuma dayadi.Şuan resmen birbirimize yapışmıştık.Mia arada arkaya gidiyordu bu da halimizden memnun olmadigiydi ama ben onun aksine bu durumdan hoşlandım.Dünler anladim ki ben Miayı seviyorum.O an sürekli yalnizim diyip durdu.Yanina gidip de hayir yalniz degilsin ben varim demeyi cok istedim ama beni geri cevirmesinden çok korkuyorum.Ama bir gun bu korku olmuyacak içimde.

Uzun yoldan sonra okula vardık.Aslında mesafe hiç uzak degildi.Yolu uzatan bendim.Okula gelince müsait bir yere park ettim motoru.Kızlar Miaya ölümcül bakış atarken erkekler Miayı yiycekmiş gibi bakiyorlardı.Buna sinirlensem de bozuntuya vermedim.Tilki olmak bunu gerektirir.Mia motordan inince ben de indim ve kaskimi çikarttim.Mia bir türlü cikaramadı.Ben de yardim ettim ve kaski cikarttim.Miayla bir ara ellerimiz birbirine degdi ama mia elini hemen geri çekti.

Okula girdik ama Mia hic konuşmadı.Distan sakin görünse de içinde fırtinalar kopuyordu.Bunu net bir şekilde görüyordum.Mia ile derslerimiz ortaktı ama o sınıfa tek girdi.Ben de arkasından girdim.Sınıfta o sürtük vardı.Gecen gün yanıma gelip bana yilışmıştı ben de onu hipnozla yanimdan göndermiştim.Mia boş siralardan birine oturdu.Ben de tam yanina geciektim ki o kiz Mia'nın yanına oturdu.Şu an o kızı öldürsim geldi.Ben de arkalarındaki siraya oturdum.Kız konuşmaya basladi.

Merhaba ben Aria.Ya sen?

Aa ben Mia.

Tanıştıgımıza memnun oldum Mia.

Ben de.

Sevgilin var mı Mia?

Hayır,sevgilim yok.

Yaa,benden bir şey saklama lütfen.

Ben gerçekten dogru söylüyorum.Sevgilim yok.

O yüzden mi Lucasla bu kadar yakınsınız.

Biz onunla sadece arkadaşız.Dün seni o kızla konuşurken duydum.Ben Lucasla sadece arkadaşım.Eger seni begenmiyorsa bir sey yapamam.Ama eger seni begenir de sevgili olursaniz tebrik etmek için gelirim.Sana söyluyebilecegim tek şey beni kendinle karıştırma ve bir daha benimle muhattap olma.dedi ve sıradan kalkıp kapı tarafından en arka sıraya oturdu.Agladıgini fark ettim.Yanina da bir tane çocuk oturdu.Sonra Miaya bir şey sordu ve Mia kafasinı kaldirip cocuga tebessüm etti.Çocuk da Mia'nin gözyaslarinı eliyle sildi.Sonra o da güldü.O elini ben senin münasip bir yerine sokucam.Mia da çocugun yakınlaştıgıni fark edince esyalarıni aldi ve sınıftan çıktı.

Ben de yerimden kalktim ve o çocugun yanına geçip oturdum.Cocuk tam kalkıcakti ki omzundan tutup otutturdum.

Merhaba ben Lucas.Ya se.?

Tom.

Bak Tom bir daha seni Mia'nın yanında görmiycem.

Sanane Miadan,hem onun sevgilisi de yok.Sen kimsin oglum...

Sen bi de ona sevgilisi olup olmadigını mı sordun?

Evet sordum da.Sorunca aglayarak sınıftan çıkıp gitti.

Sanane lan Miadan.Bir daha ona yaklaşmıyacaksın.

Bal gibi de yaklaşirim.Sanane.

Bunu sen isedin.dedim ve

Bir daha Miaya yaklaşmiyorsun.Onun yanında seni görmiycem.
dedim ve sınıftan çıktım.Gözlerim Miayı ararken gözüm bir yere takıldi.Yerde biri yatıyordu hem de kanlar içinde.Bir kizdi.Kim olduguna bakmak için yanina gittim.Gitmemle gozumde yasların birikmesi bir oldu.Yerde yatan Miaydı.Bu MİA.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin