45.bölüm

9 0 0
                                    


(Mia)

Lucasın dedikleri oldukça mantıklıydı.Sadece anlamadıgım kısım şu,bizi korumaya çalışan kiş kim.Bu kişi eger bunları bana gördürebildiyse güçlü olmalı.Ve bizden biri,bu yaşananlar özel ve önemli şeyler.Bu kişi kim ise benim için önemi oldukça büyük.

Koçun bizi çagırmasıyla kalabalıgın arasına karıştık.Bu kamp gerekli miydi gerçekten bilmiyorum.Pek içime sinmedi ama tabii ki bunu Lucasa söylemedim.Söyledigim de beni burdan götürecegine eminim.Herkes gruplara ayrılıyordu ve ben kiminle kalıcagımı henüz seçmiş degildim.Koç erkek ve kızların birlikte yatmasına yasak getirmeseydi Lucasın benimle kalacagına emindim.

Jessienin yanıma gelip kolumdan tutmasıyla irkilip ona döndüm.

Ben çadırımla yalnız kaldım.Sen de bulmuş sayılmazsın istersen benimle kal.dedi.İlk önce tereddütte kalıp bilemedim ama başka birini bulamadıgım için

Olur.dedim.Beraber çadırı köselerden birine çekip kurduk.Çadırımız Kira ve Bellanın solunda.Alex ve Lucasın da sagındaydı.Çadırı kurduktan sonra iki tane sandalye kurduk ve üstüne oturduk.Bana bakıp duruyordu.Yine bir şeyler diyecekti kesin.

Bu çadır işine ne diyorsun?

Ormana alışmış olduk.

Ben alışıgım aslında.Her sabah koşu yapıyorum burda.

Bende arada sırada yapıyorum.

Bunu bilmek güzel.Artık seni alıp arada kaçırırım.

İyi olur.

Biz de böyle kaldık ormanda.Kurt filan da vardır.diyince kıkırdadım.

Kesin vardır.

Hadi be...

Yaa...

Neyse onlardan korkmuyorum.Sonuçta bizi yemezler.

Belli olmaz.

Hem koç var o bizi korur.

O mu koruycak.Arkasına bakmadan kaçar o.

Dogru.

Sen nerde kalıyorsun?

Ben ailemle yaşıyorum.

Ne güzel.

Ya ya ne güzel.Herşeyime karışıyorlar.

En azından bir ailen var.

Senin var mı?

Var ama bana uzaklar.

Ayrılar mı?

Hayır.

Yurt dışında.

Hayır.

O zaman niye uzaksın?

Ayrı yaşıyorum ve aramız biraz mesafeli.

Hım.

Bana kendinden bahsetsene nasıl birisin?

Hiperaktif biriyimdir aslında.diye yerinde dogrulup bana döndü.

Hiç yerimde duramam.Sporla aram oldukça iyidir ama sanatta berbatımdır.Zaten yemek yapmayı da bilmiyorum.Bir kere denedim kül oldu.

Mia sana ögretir.diyen erkek sesine yöneldi başım.Lucas bize gülerek bakıyordu.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin