Herkesin agzından çıkan tek kelime NE? oldu.Lucas sinirle ayaga fırladı ve eliyle agzını kapatıp sanırsam sakin kalmaya çalıştı.Bizim Martin mi?diyince Dabney Lucas güldü.
Yok benim Martin.diyip gözleri beni buldu.
Sana dokundu mu,sana bir şey yaptı mı?dedi endişeli gözlerle.Kafamı olumsuz anlamda salladım.
Benlik bir şey yok.Martin Zeyn'i tanıyormuş.Meredith ikisini aynı anda kaçırmış ve kim daha güçsüzse o ölecekmiş.Sonra beraber kaçmışlar.Kaçarken Martin bir uçurumdan düşmüş ama kurtulmuş.Beni görmesi de tamamen tesadüfmüş.Meredithi öldürmek istiyormuş.Benim öldürdügümü duymuş.Beni de galeri de görünce tanımak istemiş ve beni başkan olarak göstermiş.Bu kadar.Bana anlattıkları bu.dedim rahat davranmaya çalışarak.Lucassa hala endişeliydi.Beni kolumdan tutup mutfaga sürükledi.Sırtımı duvara sertçe çarptı.Gözleri gözlerime dikkatle bakıyordu.Ellerini kafamın iki yanına koyup geçiş alanımı kapadı.Dudaklarımı aralayıp
Ya n'apıyorsun?dedim inip kalkan gögsümü hiçe sayarak.
Sinirini benden böyle almayı mı düşünüyorsun?
Ne siniri?
Hadi ama dün söylediklerime sinirlenmedigini söyleme.diyince hah'ladım.
Cidden seni cezalandıracagımı mı düşündün.Senin sadece arkadaşınım Lucas.Sende dünler bana yaptıgım şeyleri hatırlattın ve aklımı başıma getirdin.diyince elini yumruk yapıp duvara geçirdi.Bedenlerimiz birbirine degiyordu.
Onların hiçbirini isteyerek söylemedim.Seni seviyorum.diyince tekrar derin bir nefes verdim.
Beni sevme Lucas.Bana yaklaşma,ben lanetli biriyim.Kime dokunsam eriyor.Kime dokunsam çürüyor.Bu yüzden bana dokunma.
Senden uzak kalmam imkansız.dedikten sonra dudaklrımda bir sıcaklık hissettim.Elinin tekini belime tekini de saçlarıma geçirdi.Dudakları dudagımı ıslatırken kendimi karşılık vermemek için zorladım.Dudaklarımı ondan ayırmaya çalıştım ama olmadı.
Elimi çıplak olan gögsüne koydum.Bir kazak giymemişti.İtmeme karşı bir gerileme bile oluşmamıştı.Dudakları dudagımdan ayrılıp boynuma sürtündü.Beni teşvik etmeye çalışıyordu ve ben dayanmakta zorluk çekiyordum.Lucas!diyebildim sadece.
Bebegim,söyle.diyip bluzumun açıkta bıraktıgı dolgunluga dudaklarını sürtmeye başladı.
Yapma!dedim sertçe yutkunarak.İki elini de belime koydu ve dudaklarını tenimde gezdirmeye devam etti.
Bu saatten sonra imkansız.Benden gitmene izin vermem.dedi boguk çıkan sesiyle.Dudaklarını tenimden çekip gözleri gözlerimi buldu.Çapkın bir bakıştı bu.
Seni istiyorum.
Benden vazgeç.
Asla vazgeçmem.dedi beni kendine biraz daha bastırarak.Agzımdan çıkan inleme ile ona sinirle soludum
Dene o zaman.Ben nasıl sen git diyince gittiysem sende git.dedim ve bir anlık güçle ondan ayrılıp koltuga geçtim.Sonra da Lucas mutfaktan çıkıp odasına yöneldi.Dabney ve Kira yanıma geldi.
Martin burda yani.demesiyle sadece başımı salladım.
Onca işi bırakıp ne ara insanları öldürdü ki.derken kafamı Kira'nın gögsüne dayadım.Elleri saçlarıma giderken
Sen iyi misin?derken gözümden bir damla yaş döküldü.Kalbim sızlayıp duruyordu.Elimle koluna tutundum ve kalbimin tekrar sızlamasıyla üstündeki tişörtü sıktım ve gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...