(Mia)Okuldan çıkıp sahilde yürüdüm.Yürüdükçe yüzüme soğuk rüzgar çarpıyordu.Telefonumu alıp saatin kaç olduguna baktım.Birazdan hava kararacaktı.Ben de hemen sahilden kalkıp evimin önüne kadar geldim ama canım hiç eve girmek istemiyordu.Ben de ne yapıcagımı düsünmeye başladım.Sonra gözüm bir eve takildı.Burası Kira'nın eviydi.Aslında oraya gitsem iyi olabilirdi.
Hemen kapının önünde durdum ve kapıyı tiklattım.Kira kapıyı hemen açtı.Bende içeriye geçtim.Beraber koltuklara oturduk.Evi gerektende guzeldi.Evinde koyu renkler sahipti.Söze Kira girdiMia iyi misin?diyince zorda olsa tebessüm ettim ve o yalanı yine söyledim.
Evet,evet iyiyim.
Peki.Bir şey olmadı degil mi?
Hayır ya ne alakası var.Ben sadece arkadaşımın evinde bir gece geçirmek istedim.dedim gülerek..Ben oyle diyince o da gülümsedi.
Soru faslı geçtikten sonra saatlerce konuştuk ve ardından film izledik.Zaten o zamana kadar saat gece yarısını geçmişti.Biz de direk uyumuştuk.Birileriyle konuşmak iyi gelirdi her zaman.
Sabah
Gözümü yakan güneşle birlikte araladım gözlerimi.Kira yanimda degildi.Demek ki erkenden kalkmış.Uyanınca yatagı topladim ve merdivenlerden inerken bir ses duydum.Bu Alex ve Kiraydı.Sanirım konuşuyorlardı ama kısık.Kısık olmasına ragmen yine de duyuyordum.
Kira,Tylerın dedigine göre artık kontrolünü saglamalıymışsın.Eger saglayamazsan çok fazla acı çekeceksin ve kurt oldugunu herkes ögrenecek.Yani o duruma geliceksin.
Alex,ben daha delta oldugumu yeni ögrendim.Nasıl kontrol edicem ki.Zaten oldukça canım yanıyor.Güclerim arttı ama sorumluluklarimda oyle.
Evet dogru ama artik kontrolü ögrenmen lazım.Benim gibi zamanla ögreniceksin.
Umarım öyle olur.
Öyle olucak zaten.Daha fazla acı çekmiyeceksin ve insanlar da kurtları birer efsane olarak bilecekler.dedi.Onlar birbirlerini avutuyorken ben hala duyduklarımı hazmetmeye çalışıyordum.Yani Kira ve Alex bir kurt mu.Bu dogru mu.Oldugum yerden kalkıp onların yanından geçip vestiyerden eşyalarımı topladım ve dısarıya çiktim.Kira bana seslense de ben onu duymamazliktan geliyordum.Sonra beni kapıda durdurdu ve
Mia sen iyi misin?
Senin ve Alexin kurt oldugu konusu haricinde mi.Evet,evet iyiyim.dedim.Alay edercesine.O ise bana şaşkın gözlerle bakiyordu.Sonra konuşmayı başardi
S-sen duydun mu?
Evet ne yazık ki duydum ve en yakın arkadaşımın bir kurt oldugunu ögrendim.Ama eger korktugun şey benim gibi insanların sizin gibi kurtlarin varlıgıni ögrenmeleriyse,merak etme hiç bir şey söylemiycem.Şimdi izninle ben bir insan oldugum için gitmem gereken bir okulum var.dedim ve eliyle tuttugu kolumu kendime çekip hızlıca eve girdim.
Annemgil evde yoktu.Herkes şimdi iste olmalı.Ben kurt gibi şeylerin sadece kurgu oldugunu sanıyordum ama gerçekten de onlar gerçekmiş.Zaten kirayı gördügüm gün anlamam lazımdı.Kaza yaptıgı gun yere az da olsa kan bulaşmıstı.Bu kanlardan dolayi yaralı oldugunu sandım ama o bir kurt oldugu için hemen iyileşmiş.Sebebi buymuş.Dusuncelerimden siyrılıp odama girdim ve dolabımı açtım.İçinden bir siyah kot çıkarttım ve ustüme de yarım bir beyaz tişört.Saçlarima elimle şekil verdim ve açik biraktim.Ayagima sporlarimi gecirdim.Gozume rimel surdum ve dudagima parlatici surup biraktim.Elime parfümümu alip iki fıs sıktım.Çantamı aldım ve vestiyerden siyah kot ceketimi alıp giydim ve dısarıya cıktım.Kapıda ki arabama binip arabayı okula sürdüm.Kısa süre sonra okula vardim.Arabayı park edip bahçeye girdim.Genellikle okula yürüyerek geldigimden ister istemez bir kaç kişi bana bakmiştı.Dikkatleri üstüme çekmeyi hiç istememişimdit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...