Kulagımda o söz yankılanıyor"mia sen ölüm perisisin,ölum perisi".Ben daha kurtları yeni duymuşken bir de başıma ölüm perisi çıktı.Jamese boş boş bakıyordum.Ölüm perisi mi,O da ne?dedim o da etrafımda dolanarak cevap verdi
Ölüm perileri çok güçlüdür.Bizim gibi dönüşmezler.Onlar egitilmezler,onlar zaman geçtikçe kendilerini geliştirirler.Çıglıkları deltayı bile ezer geçer.Onu oldurmese de canını yakar.Sesin senin büyük bir ödülün.Ölüm perileri ölmüş kişilerin yerini kolayca bulabilirler ve kötü yanı da gözünün önüne bazı şeritler gelebilir ya da sesler.Bu sesler her zaman dogruyu yani gercekleri söyler.Ölüm perileri çok güclüdür.Yaraları saniyeler içinde iyileşir.Sana bir şey sormak istiyorum.Şuan yaran var mı,yani vücudunda?dedi ve kazagımı sıyırıp yaramın oldugu yere baktı.Ama orda yara filan yoktu.Daha sabah burda yara vardı.
Normalde benim betam olman lazımdı ama bagışıklıgın sayesinde ne öldün ne de dönüştün.Belki sesler canını sıkıcak.Belki delirdigini hissediceksin ama dolunayda canin yanmıycak ve kendini bir odaya kapatmak zorunda kalmıycaksın.
Mia sen çok güçlusun.Biliyor musun,dolunayda bizler çok acı çekiyoruz ve eger bir dayanak noktamız olmazsa insanları öldürüyoruz.dedi.Bende ona anlattıklarıni bir köseye cekip
Peki senin dayanak noktan ne James?diyince yüzu düstü
O konuya girme.
Niye,sen benim hayatımın hatta rüyalarımın içine bile giriyorsun.Benim de dayanak noktanı ögrenmeye hakkım var bence.dedim.James üstüme yürüdü.Tam yanıma gelicekken elimle gögüsüne baskı yaptım.Ona dokunmamla karşı duvara uçması bir oldu.İlk önce şaşırıp elime baksam da elime bakmayı bırakıp yanına gittim.Duvar resmen kırılmıştı.
Sorularımı cevapla.
Dayanak noktamı sana niye soylüyeyim ki.dedi.Sonra kulagıma bir ses geldi.Bir bebek sesi.Ayaga kalktım ve merdivenin başında durdum.Sesleri duymaya başladım.Sanırım James'in bir kızı vardı.Bu da dayanak noktası olmalıydı.Oldugum yerden bana bakan James'e döndüm.Ve
Dayanak noktan kızın degil mi? Kızın...
Sen...Nasıl?diyebildi sadece.Sonra ayaga kalktı.Arkamda da bizimkiler vardı zaten.Hiçbirini aldırmadan Jamesle.konuştum.
Bir kızın oldugunu bilmiyordum.
Bende senin bu işi bu kadar çabuk kavrıyacagını bilmiyodum.
Sana sormak istedigim son bir soru var.
Sor bakalım.
Sen bir alfa degildin.Alfa sürüsü de yanlarında güçlü kişileri istiyorlar dedin.Peki sen alfa olmadıgın halde niye seni istediler.Bunu ogrenmek istiyorum.
Güzel soru.Sandıgımdan zekisin.İçimde elbette bir insan var ama kurta dönüşünce kimseyi gözüm görmüyor.Yani kurt olunca acıma hissim yok oluyor.Bu şey de alfa da olması gereken özelliklerden birisi.Alfa sürüsünün başkanı alfaları alırken bu özelligi de arıyor.Bende de olunca beni alfa yaptı.Herşey planlanmıştı,hersey.
Eger seni istiyorlarsa niye burdasın.Onların yanında olman gerekmez mi?
Ben hiç o sürünün içine girmedim.Onlardan hep kaçtım,senin de kaçman gerekecek.Sana bakınca birini hatırlıyorum,çok güçlü birini.Bir deltayı ama o da ölmüstü.Sürüye katılmadıgı için o ölmüştü.
O kimdi?
Benim karımdı?
Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...