Şekil degiştirici mi,pardon ben bu işlerde yeniyim ve dedigini anlamış degilim.Açıklasan.Sekil degiştiriciler çok az bulunur ve şuan tek kalan benim.Şekil degiştiriciler kurt haline bürünebilir ve kokularını da saklayabilirler.Ve yönetim konusunda da iyidirler.
Sanırım anladım.
Merak etme yakında anlarsın.
Yakında dönüşeceksin yani.
Evet.dedi.
Sessiz kaldık uzun bir süre.Sonra bir takım sesler duymaya başladım.Ama sesler kesikti.Aniden ayaga kalktım.
Noldu?dedi Lucas.
Bir şeyler duyuyorum,sessiz olun.
Ne duyuyorsun.dedi Talia.
Kes sesini!!!dedim kükrercesine.
Arkamı döndüm ve merdivenin başlıgından tuttum.Sesler biraz daha netleşti.Bunlar bagırık sesleriydi.Birileri ölüyordu.Birilerinin canı yanıyordu ve sadece bagırıyorlardı.Sesler kesildi ve gözümün önüne bir şerit geldi.
Gerard adında bir avcı vardı.Bu Arthurun bahsettigi avcı.Bir depoya girdi.Ve birilerini izlemeye başladı.Bir sürü alfa vardı.Sanırım plan yapıyorlardı.Birine korba diye sesleniyorlardı,bu o kör adamdı.Ama şu an görüyordu.Birden içeriye bir yıgın avcı girdi.Ve resmen katliam yaptılar.Korba kaçmaya başladı.Gerard Korbayı durdurdu ve onu yere yatırdı. sonra da
Seni bulamıycagımı mı sandın Korba.Ahh, hayır seni her yerde bulurum.Sürünü kurarken fark edilmiycegini sandın degil mi.Bak ben seni buldum ve şimdi sana hayatının şokunu yaşatıcam.dedi ve belinden iki tane fişek çıkardı ve ucunu yaktı.Sonra da Korbanın gözüne bastırdı.Korba artık kör olmuştu.Onu kör yapan Gerarddı.Gerard onu o halde bıraktı ve gitti.Sonra başka bir şerit geldi gözümün önüne.
Yine bagırıyorlardı ve güçlü çıglık sesleri duydum.Hemde çok güçlü.Sonra aradan Korbayı gördüm.Dönüşmüştü ve vahşice önüne gelen herkesi parçalıyordu.Sonra arkasını döndü ve şöyle dedi
Bana kimse acımadı ve bende kimseye acımıycagım.Ama şu var ki Korba her zaman kör degildir.Şimdi o sürüyü kurucam ve beni kimse durduramıycak.dedi ve öldürmeye devam etti.Çok vahşiydi.Çok hırçındı,onu bu hale getiren de Gerarddı.Birden gözlerimi açtım ve bana bakan Lucası gördüm.Endişeliydi.Gözümü açınca bana sıkıca sarıldı,ben de one.Ne ara gözümü kapattım onu bile bilmiyorum.Benden ayrılınca beni koltuga oturttu.Ve o da yanıma oturdu.
Anlat Mia,bize gordüklerini anlat.dedi Talia.
Bir depo vardı.İçinde alfalar vardı.Gerard da oraya gitti ve bir sürü kişiyi öldürdü.Korbayı kör yapan Gerard.Sonra başka bir şey gördüm.Korba birilerini vahşice öldüryordu.Bana kimse acımadı bende kimseye acımıycam.O sürüyü kurucam dedi ve son olarak da Korba her zaman kör degildir.dedim.Lucas beni kendine çekti ve kafamı onun omzuna dayadım.
Bu bildiklerimiz işimize yarıyacaktır ama kusursuz bir iş çıkaramamız lazım.Korba her zaman kör degildir ha.Bu ne demek,tek anlamadıgım şey bu.
Yakında çözücegiz.dedi Lucas saçlarımı okşarken.Lucasa döndüm ve uyumak istedigimi söyledim.Beraber yukarıya odama çıktık.Beni yataga yatırdı ve o da yanıma yattı.Biraz yalnız kalmak iyi gelecektir.Yanıma yatınca kafamı gögsüne dayadım ve gözlerimi kapattım.Lucas da ellerini belime koydu ve saçıma bir öpücük kondurdu.
Seni bir daha asla üzmeyecegim.Seni asla bırakmıycam.Seni çok seviyorum Mia.Sana aşıgım.dedi.Bende kafamı gögsünden kaldırdım ve gözlerine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...