55.bölüm

8 0 0
                                    


Boş boş koltuklarda oturuyorduk.Arada gözlerimiz kesişiyordu ama geri gözlerimizi kaçırıyorduk.Zeyn'in ölümünden sonra dagılmıştım hatta en çok deger verdigim şeyi,saçlarımı kesmiştim.Kalçama gelen saçlarım şimdi belime geliyordu.Fransadaki begendigim bir bayan kuaförü saçımda tost şeklini denedi ve bende bozmadım.Hep öyle kaldı.Giyimim,saçlarım,konuşmam herşey farklıydı.Tek dgişmeen şeyse duygularım oldu.

Saçların çok hoş olmuş.diyip ellerini saçlarımda gezdirdi Scarlett.Gülümsedim

Begenmene sevindim.

Saçın düzkende güzeldi ama tostken ayrı bir hava var.Erkekler gözünü senden alamayacak.diyince Lucas gıcık varmış gibi bir ses çıkardı.

Biliyorsun hiç ilgilenmedim.Deyip elimi saçıma degdirip

Bunu da öneri üzerine yaptım.Joş bulunca da kaldı.Hem her tuttugum el kanla boyanıyor.Dedim acıyla gülümserken.Dudaklarını aralayıp bir şey diyecekti ama bir şey bulamayınca sustu.Hemen sonra telefonum çalmaya başladı.Dabney arıyor.

Canım...

Gittin mi?

Evet.

Bizim Matteo seni istiyor.Tutturdu konuşucam diye.diyince kıkırdadım.

Tamam sen telefonu Matteo'ya ver.

Tamamdır.dedikten sonra bir el degişimi oldu.

Matteo...

Kızım sen nereye gittin öyle?

Gitmem gerekti.Biliyorsun tek arkadaşım siz degilsiniz.dedim yerimde biraz rahat pozisyon alırken

Evet biz senin en iyi dostlarınız.En azından hoşçakal derdin.

Ya ne yapayım.Herşey çok ani gelişti.Veda da edemedim.Hem vedalardan hoşlanmam.

Biliyorum da yine de insan beklentiye kalıyor.

Üzüldün mü sen?

Üzüldüm tabii.O kadar zaman geçirdik seninle.

Matteo sadece bir haftalık arkadaşız.

Bana bir asır gibi geldi ama.

O kadar mı dayanılmazım.

Doyumsuzum.

Seni doyururlar merak etme.Hem eger beni çok özlerseniz buraya gelirsiniz olmadı fotograflarıma bak.

Yaa oldu.

Hem veda etmedin diyorsun hem de burun kıvırıyorsun.

Ee sen ne yaptın?

İşte geldim.Bizimkilerle oturuyorum.

İnanmam.

Ne var inanmayacak?

Kızım sen yerinde duramazsın.

O sizleykendi.Burda gayet sakinim.

Deli dolu kızı istiyorum ben.Yerini kimse dolduramıyor haberin olsun.

Bir de yerime başkalarını mı koyuyorsun,aşk olsun.Bir ara gelirim o deli dolu kızı sana gösteririm yeniden.Ama nazlanmak.

Sen bir gelde bakarız.

Eee siz ne yaptınız?

Bizimkilerle işte toplandık.Çantalarda.sprey,boş duvarlar ve biz.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin