35.bölüm

6 0 0
                                    


Gözlerimi boş bir odada açtım.Odanın tek bir duvarı camdan yapılmıştı.Yavaşça cama yaklaştım ve

Birisi var mı?

...

Benim burda ne işim var,birisi bana yardım etsin.dedigim anda camda bir kadın belirdi.Onu görmemle korkmuş olucam ki bir adım geri gittim.

Benden korkma.Sana yardım edecek olan kişi benim.

Sen kimsin?

Sofia.

Sen...

Ben Korbanın kız kardeşiyim.Ben sana yardım edicem ama sen de bana.

Ben sana nasıl yardım edebilirim ki?

Ben ölmedim,Darach beni öldürmedi.

Ama Korba...

O da yaşadıgımı bilmiyor.

Peki nerdesin?

Bir kuyuda.Darach beni yaraladıktan sonra ormana getirdi ve bir kuyuya attı.Beni burdan çıkarman gerek Mia.

Tamam sana yardım edebilirsen ederim ama sen beni nerden tanıyorsun?

Taliayı tanırım aynı zamanda Lucası da.

Onları nerden tanıyorsun?

Talia şekil degiştirici onu herkes tanır.Lucas ise o bir tilki ve yanı sıra abimin tek tilkisini öldüren kişi.

Ama abin de Lucasa dolunay gününde ailesini öldürtmüş.

Abime bir çok kez bunu yapmamasını söyledim.Lucasın sürüye girmiycegini biliyordum.O çok inatçı biridir.Zaten sürüye de girmedi.O ailesini öldürdükten sonra çok degişti.Bir süre insanları öldürdü ama sonra kendini dizginlemeyi başardı.Bunu nasıl yaptı inan bende bilmiyorum ama yaptı.

Tamam simdi bana yardım et.

Burdan çıkmak istiyorsan çıglıgını kullan.

Ama hiç kullanmadım ve nasıl işe yarar bilmiyorum.

Çıglıgın sadece öldürmek icin degildir Mia.Bir seyleri sarsmak istiyorsan eger bunun için de kullanırsın.Ve simdi sesini elinle kontrol edip camı kır.

Kırayım mı?

Cami kır.

Tamam.

Konuşma sadece camı kır.diyince iki saniyeligine gözlerimi kapadım ve sesime odaklandım.Sonra hızla

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!diye çıglık attım ve cam kırıldı.

Oldu yaptım.

Yapıcagını biliyordum ve artık kendine güven.Darachı sen ve arkadasların yenebilir Mia.Sen bunu yapabilirsin.

Seni de kurtarıcam.

Beni kurtarıcagını biliyorum.Sen iyi birisin.

En kısa zamanda abine kavuşucaksın.

Seni bekliycem.

Bekle.dedim.

----------

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin