(Alex)İsaacin anlattıgının tek açıklaması buydu.Ona Kurt adam oldugunu söyledim ama inanmadı.Sonra alfa gözlerimi ve pençelerimi çıkardım.
Sende benim gibisin sadece benim kadar güçlü degilsin.dedim.
Yüzüme bakınca kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı.Onu alıp banka oturttum.Bak İsaac dinle,iyi olucaksın.Sadece buna alışana kadar canın yanacak.Ama sonra herşey geçecek.Sen bir betasın.Sakin kalman gerek.Bizler dolunayda hırçınlaşırız.Ve bugün de dolunay var.O yüzden sakin kalmaya çalış.
Sen de mi kurt adamsın yani?
Evet.Ama ben sana zarar vermem.Sadece sen avcılardan uzak dur.Göz renginin degişmesine izin verme.
Deniycem.
Sinirlerini bastır.
Denerim.
Niye denerim diyosun ki.Dedigimi yap.
Deneyebilirim.Mia da Chris de biliyor.
Neyi?
Bende öfke kontrol problemi var.Kendimi durdurmam o ilaçlara bağlı.Bu yüzden denerim.
Ne öfke kontrolü mü?
Alex sende sakin ol.
Tamam sakinim.Sen beta ararken öfkesine de bakman gerekirdi.Bunun alfası kim ya,kim bu dengesiz.
Onu buluruz yakında,zaten gelecektir.
Haklısın.dedim ve bende banka oturdum.Sakin kalmaya çalsıyordum.Dolunay yüzünden biraz fazla tepki verebilirdim.Bir alfa dönürmeden önce öfkesine bakar.Alfasının kim oldugunu merak ettim dogrusu.Biraz oturduktan sonra Mia ve Lucas geldi.
Nasılsınız?
İyi degil.
Noldu?diyince Mia Kira herseyi anlattı.Mia İsaace bakmaya başladı.
Ne yani artık o da mı kurt?
Evet.
Tüm arkadaşlarım kurt oldu,bu müthiş bir şey.
Mia sende sakin ol.
Sakinim zaten.
Dolunay seni de çarptı.
Ne dolunayı beni niye etkilesin,ben kurt muyum?
Degil misin?dedi İsaac.
Hayır.
İsaaci evime götürür bodruma indiririm.Orda onu zincirlerim dolunay geçene kadar.
Beni zincirliycek misiniz?
Evet.Seni zincirlemezsek başkaları ölebilir.
Ben mi öldürücem.
Evet sen.Artık icinde bir canavar yaşıyor.
Pekala.
Bir yakının var mı ya da kız arkadaşın filan?
Tek yakınım babam.Sevgilim de yok.
Peki böylesi daha iyi.dedim ve biraz daha orda oturduk.Kira eve kendi gitti.Ben de İsaaci aldım ve benim evime gittik.Eve girip koltuklara oturduk.
Dolunay yaklaşınca bodruma indik.Çantadan zincirleri çıkardım.Ellerine zincirleri geçirdim ve sonra duvara monteledim.Aynı işlemi ayaklarına da yaptım.Zincirlere her zamanki gibi kurtbogan sürdüm.Ayaga kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...