Salondan çıkıp odama geçtim.Kirayı da yataga yatırdım ve ne yapabilecegimi düsündüm.Acele etmem gerekiyordu.Az bir zaman kaldı.Kendini kontrol edemeyen biri nereye gider.İii hah.Yalnız kalabilecegi bir yere.Kirayı tekrar kucagıma aldım ve evdeki bodruma ilerledim.Eskiden yani kendimi kontrol edemedigim zamanlar buraya gelirdim.Merdivenlerden aşagıya indim.Önümdeki büyük kapıyı ayagımla itirerek açtım.Sonra Kirayı duvarın kenarına bıraktım.Yerdeki çantayı aldım.Çantayı açınca işime yarayacak şeylerin oldugunu gördüm.İçinde zincirler ve bizim gibileri durduracak daha bir sürü şeyin oldugunu gördüm.Hemen Kiranın yanına gittim.Uyanıktı ama hareket edecek halde degildi.Delta gücü kiraya agır gelmiş olmalı.Kirayı oldugu yerden dogrulttum ve ellerini aldım.Elimdeki zincirli kelepçeyi aldım ve kelepçe tarafını ellerine geçirdim ve çok sıkı bir şekilde kilitledim.Zincirleri de duvara iyice monteledim.Zincirlerde sarı kurtbogan vardı.Belki mor kurtbogan deltalarda etkili degil ama sarı kesinlikle etkili olucaktır.Her hareketinde canı yanacaktır.
Dolunay bizleri gerçekten de zorluyor.Onu öyle zincirledikten sonra kapıya yöneldim ve diger tarafa geçip kapıya da sarı kurtbogan serpiştirdim.Eger zincirlerden kurtulursa kapıyı geçmek isteyecektir.Kapıyı da kurtboganlamak en doğru fikir.Kapıyı da hallettikten sonra yukarıya geçtim.(Kira)
Alex kapıyı da kurtboganladıktan sonra kapıyı kapatıp gitti.
Umarım kapıyı kilitlemiştir.Zincirlere döktügü şeyin de kurtbogan olduguna eminim ama bunun rengi sarıydı.Bu sarı kurtbogan olmalı.Sarı kurtbogan cok nadir görünür.Kim bilir nerden buldu.Birazdan dolunay gelecek ve ben bu zincirleri canım acısa bile kırmaya çalışıcagım.Kafamı yerden kaldıramıyordum.Cara'nın dedigine göre hem alfa hem de delta olmak dolunayda kendimi durdurmamı zorlaştırırmış.Bu da cok can yanıcak demek.Umarım burdan kaçmam.Zaman ilerledikçe gözüm kapanıyor.Yüzüme vuran ısıgı görünce dolunayın geldigini anladım.Işık tenime vurunca acılar içerisinde kükredim.Bu kükreme benim bile canımı yakmıstı.Gözümün renginin degiştigini,sivri dişlerimin çıktıginı,yüzümde kılların çıktıgını ve en önemlisi gücleştigimi hissedebiliyordum.Kafamı yerden kaldırdım ve elimdeki zincirleri sökmeye çalıstım ama kurtboganlı oldugu için canım acıdı.Sonra kendimi dizginlemem gerektigini hatırladım.Aklıma ailemin o günkü kanlı bedenleri geldi aklıma ve o gün ettigim yemin.Sonra da korba tabii ki ve ona karşi olan öfkem ve intikamım.Bu beni dizginlemeye yetti de arttı bile.Ellerime baktım morarmıstı.Sonra sert bir şekilde yutkunup gücümü ellerime verdim ve elimi tek hamlede zincirlerden kurtardım.Saniyeler içinde elimdeki morarlarmalar geçti.Üstümü düzeltip dolunayın etkisinin geçmesini bekledim.Yere oturup bitmesini bekledim.Kendimi dizginledigim ailem.geldi aklıma,o kanlı bedenleri...
Yerde saatlerce agladım.O an fiziksel olarak ne kadar güclüysem.Duygusal olarak da bir o kadar da gücsüzdüm.
Aglarken bir anda kapının açıldıgını fark ettim ama kafamı kaldırıp kim olduguna bakacak halim yoktu.Büyük ihtimalle gelen Alexdi.Aglamaya devam ederken gelen kişi omuzlarımdan tuttu.Ve elini çeneme koyup yüzüne bakmamı sağladı.Tahmin ettigim gibi bu Alexdi.Bana hüzünlü bir şekilde bakıpGeçti.dedi sadece.Bunu o kadar şefkatle söylemişti ki.Ben de sadee kafamı salladım. Gözlerini gözlerime kenetleyip
Ayaga kalkabilecek misin?dedi .Ben de kafamı iki yana salladım.O da kalkmamıycagımı anlayınca.Bir elinle bacaklarımı diger elinle belimi tutup beni kucagına aldı.Sonra ayaga kalkıp beni bir odaya getirdi.Yatagın üstüne beni yatırdıktan sonra.
Biliyorum kendini dizginlemen zor oldu.Aklına ailen geldi ama yakında bunu yapmana gerek kalmıyacak.Yakında kendini daha kolay kontrol ediceksin.Şimdilik iyi uykular.dedi ve odadan çıktı.Bu dediklerinin hepsi dogruydu.Kendimi kontrol ederken aklıma sadece ailem geldi ve bu cok acı verici ve zor oldu.Bunları nerden biliyordu.Yoksa kendi de mi bunları yaşadı.O da mı benim gibi aci çekti.Aklıma takılan kısım ise kendimi kontrol edebilecegim kısım.Bana yakında kendini daha kolay kontrol ediceksin dedi.Peki bu nasil mümkun olucaktı ki.Bunar8 dusünürken uyku gözlerimi çoktan esir almistı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...