36.bölüm

7 0 0
                                    


(Mia)

Gözlerimi yakan güneşle yataktan kalktım.Kira yatakta yoktu.Erken kalkmış olmalı.Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra üstüme kısa kollu beyaz bir gömlek ve siyah pantolon giydim.Gömlegin iki dügmesini açıp saçlarımı dalgalandırdım.Hafif bir makyaj yapıp çantamı aldım ve aşagıya indim.Slonda kimse olmayınca bende dışarıya çıktım.Okul çok uzak olmadıgı için yürümeyi tercih ettim.Agaçların rüzgarla olan uyumu çok hoşuma gidiyordu.Dün ki söyledigim çocugun kim oldugunu çok merak ediyordum.Bana yardım ederken gözlerinde ki şefkati görebiliyordum.Bu olay üç yıl öncesine aitti ama ben dün gibi hatırlıyordum.Bana sadece seni bırakmam demişti.O cümle bile ona güvenmemi saglamıştı.Şuan nerdedir,yaşıyor mudur bilmiyorum ama ona bir teşekkür borçlu oldugumu biliyorum.

Düşüncelerimden sıyrılmama sebep olan şey telefonuma gelen mesaj sesiydi.Çantamdan telefonu bulup mesaja baktım.

Nerdesin?
           -LUCAS-

Okula gidiyorum.

Araban burda.
            -LUCAS-

Yürüyorum.

Bekle,seni alayım.
                  -LUCAS-

Gerek yok.Okula vardım zaten.

Banka geç bizi bekle.
                       -LUCAS-

Tamam.
      -LUCAS-

Sorularına cevap verdikten sonra telefonu tekrar çantaya koydum ve yola devam ettim.Okula varınca bahçede ki işgal ettigimiz banka dogru gittim ve çantamı koyup oturdum.

Hala otururken yanıma daha önce görmedigim bir kız geldi.Karşıma oturup elini uzattı.

Ben Angela.dedikten sonra elini sıkıp.

Mia.dedim ve elimi çektim.

Aslında yeni degilim ama seninle tanışmak istedim.

Seni buralarda pek görmedim aslında.

Evet.Açıkcası dışa dönük bir tipim yok.Daha çok içe dönügümdür.O yüzden pek arkadaşım yok.

Seni anlıyorum.Bir zamanlar ben de öyleydim.

Beni anlaman güzel.

Ne zaman istersen benimle gelip konuşabilirsin.Agzım sıkıdır.dedim.

Şimdiden teşekkürler.

Bir şey degil.

Konuşkan biri degilimdir.Heycanlandıgımda ve telaşlandıgımda böyle olabiliyorum.

Normal.Dedigim gibi seni anlıyorum.Ne zaman istersen seni dinlerim.diyince yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.O sırada yanımıza İsaac ve Chri geldi.Yanlarında Bella yoktu.

Mia arkadaşın Kim?dedi İsaac sırıtarak.Edward okuldan çıkınca Gloria da başka bir okula transfer oldu.Yani İsaacin aşk planları suya düştü.Boylelikle kendine yeni asklar aramaya başladı.

Yeni tanıştım,Angela.dedim.İsaac Angelanin yanına geçip oturdu ve aralarında bir şeyler konusmaya basladılar.Ben de Chrise döndüm.

Bella nerde?

Birazdan gelir.Bu aralar iyi anlaşır oldunuz.

Evet öyle.

Buna sevindim.Bir ara ona öfkeyle bakıyordun.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin