51.bölüm

10 0 0
                                    

(Lucas)

Pislik işte.Kız odaya gidicem der demez gitti.Müsade isteyip yukarı çıktım.Mianın yılık olan odasından içeriye girdim.Masum bir melek gibi uyuyordu.Yatagın başucuna geçip başını dizlerime koydum.Homurdanıp dizlerime yayıldıktan sonra uyumaya devam ettim.Ellerim saçlarında dolanırken dudaklarım aralandı

Seni hala seviyorum.Seni bırakmak zorunda olmasaydım keşke ama yapacak bir şey yok.Seni kendimden korumalıyım.Sen hayatımda gördügüm en güzel şeysin.Bir gün eger bu şeyden kurtulursam seni yeniden alıcam.Yeniden benim olucaksın.Seni korumaya çalışıyorum.

Neyden korumaya çalışıyorsun?diyen kişiyle kafam kapıda bana kısılmış gözlerle bakan Kira ve Alexe takıldı.

Ne zamandır burdasınız?

Başından beri.Anlatacak mısın?

Burda olmaz.Aşagıya inin geliyorum.

Bekliyoruz.diyip kapının önünden ayrıldılar.Mianın alnından öpüp usluca başını yastıga koydum.Odadan ayrılıp aşagıya indim.Tekli koltuklardan birine oturup başımı egdim.Kira ve Alexin meraklı yüzlerini görmek istemedim.Sonradan cesaret kazanıp yüzlerine baktım.

Tilkiler bazı yaştan sonra içlerindeki vahşi,şeytani tilkiyle yüzleşirler.Artık benimde yüzleşmem gerekiyor.Bu tilkim oldukça şeytani.Etrafımdaki herkesi öldürebilirim.Bu Mia da dahil.Vahşi tilkinin bir acıması yok,bir duygusu yok.Ayrılmamın sebebi buydu.Ondan asla isteyerek ayrılmam.Bu tilkiyi yok etmem gerekiyor.Bu yüzden tatilde Meksikaya gidip bazı kişilerden yardım almam gerekiyor.Bazı sınavlara tabi tutulucam ama işin kötü yanı bu sınavdan geçemezsem ömür boyu orda kalıcam.Dedim ve ayaga kalktım.

Neden bize anlatmadın?

Anlatsam bile bana bir yararınız olmazdı.Sadece bilin yeter.Mia da mutlu olsun yeterli.

Ne zaman gideceksin?

Okul balosundan hemen sonra.

Keşke biraz sonra gitseydin.

Ne kadar erken o kadar iyi.Neyse ben artık gideyim.dedim ve vestiyerden montumu alıp evden çıktım.Motora binip direk eve geçtim.Odama geçip kendimi direk yataga attım.Gözlerimi yumup uykuya kendimi esir ettim.

(Mia)

Gözlerim kendiliginden aralanınca ayaga kalktım.Saate bakınca hala 1 saatimin oldugunu gördüm.Banyoya geçip rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımdan uygun kıyafetlerimi seçtim.Mavi kot şortumla kısa kollu beyaz tişörtümü giydim.Tişörtümü kot şortumun içine soktum.Saçlarımı yandan ayırdım ve masaya oturdum.Rimelimle pembe parlatıcımı sürdüm.Koltukta duran sırt çantamı alıp aşagıya indim.Kira kahvaltı yapıyordu.Hızla yüzüme minik bir gülümseme yayıp masaya geçtim.

Günaydın.

Günaydın.

Ee nasılsın?

İyi.

Ciddi misin?

Yas tutmak istemiyorum.Güçlü olmak istiyorum.

Madem öyle diyosun...

Baloda ne giyiceksin? Dedim peynirden bir çatal alırken

Bakıcam bir şeylere.Sen ne giyiceksin?

Aslında ben gelmek istemiyorum.

Hadi ama Mia.

Hayır gelmiycem.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin