34.bölüm

6 0 0
                                    


(Mia)

Üvey ailemin öz olmadıgını 6 yaşımda ögrendim.Ögrendigimde dünyam başıma yıkıldı sandım.
Hep gerçek ailemin beni bulmasını bekledim ama beni bulan biri olmadı.Kısa bir süre önce bir adres geçti elime ve gidip baktım ve ögrendigime göre aslında annem ve babam gözümün önündeymiş.Onlar da benim kızları oldugumu bilmiyorlarmış.Biraz zaman geçti.Onlarla vakit de geçirdim ama bir türlü onlara güvenemiyorum.Daha onlara anne,baba diyebilmiş degilim.Yıllarca kendimi üvey aileme begendirmeye çalıştım.Sürekli notlarımı yüksek tutmaya calıştım başarılar,ödüller filan ama onlar da bana bir türlü ısınamadı.Babam benimle hiç konusmazdı.Annem ona göre benimle biraz.daha ilgilenirdi.İlgilenir dedigim de benimle konuşma zahemtine girmesi.En son simirlerim tavan yaptı.Onlara her şeyi bildigimi söyledim zaten o günden sonra bir daha onlarla konuşmadım.Aslında konuşmaya cesaret edemedim.

Ne kadar dışarıdan güçlü gibi görünsem de hiç güçlü degilim.Sadece güçlü olmaya çalışıyorum.Saklanmak yerine hayata karşı savaşıyorum.Benim hiç gerçek bir ailem olmadı.Tek ailem benim için arkadaşlarım oldu.Onları aile bildim.Ben zamanımı ailem yerine arkadaşlarımla geçiriyorum.Aslında onların da benden pek farkları yok.Onların aileleri önceden vefat etmiş.Ama onlar bana göre daha şanslı...dedim acıyla gülümseyerek.Parmaklarımla oynayıp durmuştum bunları anlatırken.

Onlar niye senden daha şanslı ?

Onlar ailelerini iyi olarak hatırlıyorlar ama ben........ben onları ne kadar zorlasam da iyi hatırlıyamıyorum.Beni bırakıp giden bir aile ne kadar iyi olabilir ki.Belki şimdi beni sevmek istiyor olabilirler ama ben eskiyi asla unutamıyorum.

Mia senden bir şey isteyebilir miyim?

Tabii.

Bana gercekleri anlat.

Bunlar gerçek.

Evet gerçek ama detaylı degil.

Detaya girmeye gerek yok.

Mia biliyorum.

Neyi?

Senin ne oldugunu arkadaşlarının ne oldugunu biliyorum?diyince şaşkınca yüzüne baktım.

Bak ben bir temsilciyim.Bizler sizin gibi dogaüstüleri bilgilendiririz.

Filozof gibi mi?

Öyle.Darach da öyleydi diyebilirim.

Tanıyor musun?

Duyumları biliyorum.

Bende öyle.

Şimdi bana rahatça anlat.Dinliyorum.

Babam bir alfa ve beni betası yapmak istedi.Bagışıklıgımdan dolayı beta olmadım,bir ölüm perisi oldum.Annem ise bir şekil degiştirici.Beni bebekken ormanda bıraktı ve gitti.Polisler beni almazsa ne olirdu bilmiyorum.Üvey annemin verdigi adrese gittigimde bir ev buldum ama ev külden ibaretti.İlk önce ailemin öldügünü sandım ama megersem hepsi yaşıyormuş.Orda tek yanan benim çocuklugum oldu.Jamesle iletişimde oldugumuz için onun öz babam oldugunu anlamak zor olmadı.Daha sonra Talia geldi.Sonra ortaya Darach çıktı.İnsanları öldürmeye başlayınca gözümün önüne bazı şeritler gelmeye başladı.Hep kan ve ceset görüyorum.Bugün de bir şeyler gördüm.Arkadaşlarımı öldürmüstüm.Bunu bana Darach söylüyordu ve ben ona kendisinin yaptıgını söyleyip durdum.Ama gercegi bir türlü anlayamadım.dedim içimi dökerek.

O rüya tamamen seninle ilgili Mia.Darach kendini durduramayıp insanlara zarar verdi ve sen de kwndini zapt edememekden korkuyorsun.Sen kendin için degil,arkadaşların için endişeleniyorsun.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin