(Mia)Kira beni hastaneden eve getirdi.Lucas ne kadar ısrar etse de beni onun götürmesi için ben istemedim.O çok yorgundu.Kiranın söyledigine göre hastanedeyken hiç uyumamış,hep başımda beklemiş.James gelince içimi bir korku bürüdü ama odamda 3 tane dogaüstü kişi olunca korkum azaldı.Arada hastaneye Chris ve İsaac geldi ama yanımda 3 tane ziyaretçi oldugu için yanımda pek kalamadilar.Jamesin söyledigine göre James,Alex'in amcasıymış.Bunu duyunca içimden bir şeyler koptu.Beni yaralayan kişi arkadaşımın amcası.Bu çok kötü bir şey.
Kira beni evime bıraktı ve kendisi de evine girdi.Bende çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım.İçeriye girince Annem ve babamın kötü bakışlarını hissettim üzerimde.
Sen nerelerdeydin öyle.Kaç gündür eve gelmiyorsun?
Anne ,hastaneden aramadılar mı?
İyi numaraydı,neredeyse inanıyordum.
Anne,o numara degildi.Ben hastaneydim.
Miaaa.Sana kaç gündür nerdeydin diyorum.Kiminleydin?
Anne sana doğruyu söylüyorum.Hastaneydim,bana niye inanmıyorsun?dedim.Sonlara doğru sesim kısılmıştı.Artık aglıyordum.
Mia,artık dayanamıyorum anlıyor musun.Dayanamıyorum.
Neye dayanamıyorsun ha neye.Üvey kız olan benim.Eger büyütemiycekseniz beni niye aldınız ha niye.Ben buna alışamıyorum.Lanet olsun ki alışamıyorum.Öz ailem olmamanıza ragmen ben size hep yakın oldum ve hep doğruyu söyledim,Şuanda da oldugum gibi.Ben sana yalan söylemiyorum.Yaralandım ve hastanedeydim.Ama sen inanmıyorsan bir şey diyemem.Eger hala bana inanmıyorsan,beni bir daha aramayın.Çünkü aramalarına dönmüycegim.dedim ve kapıdan çikarken
Mia,ben..lafını dinlemeden kapıdan çıktım.Evden çıkınca daha çok aglamaya başladım.Bana inanmadı.Hep bana böyle davrandılar,hep.Kafamı yerden kaldırınca karşımda Kirayı gördüm.Şuan ihtiyacım olan tek şey birine sarılmak ve bilmedigim sevgi.Kiranın yanına gidip ona sıkıca sarıldım.İlk önce tepkisiz kalsa da sonradan o da sarıldı.Sanirim şaşirdı.Sarılmayı bırakıp ona baktım,ifadesizdi.
Duydun degil mi?dedim.Kafasinı salladı.Yani artık o da biliyodu.
Hadi,benimle gel.Dedi.Evine dogru yürüdük.Konuşmak istemiyordum,bu benim canımı daha fazla yakardı.Kira beni bir odaya getirdi ve dinlenmemi söyledi.Bende kafamı sallayıp odaya girdim.Ben odaya girince hafifçe kapıyı kapattı.Ben de yataga girip yattım.İlk önce biraz aglasam da sonra agrılarım sayesinde kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
(Lucas)
Eve gelip hemen kendimi uykuya bıraktım.Çok sürmeden hemen kalktım.Zaten fazla da uyuyamadim.1 saat bile sürmedi.Ben de üstümü degiştirdim.Sonra aşagıya inip bir şeyler yedim.Canım feci bir şekilde sıkıldı.Çok geçmeden telefonum çalmaya başladı.Arayanın Kira oldugunu gördüm.Açtım...
Kira...
Lucas,Mia.
Miaya noldu?Bir şeyi mi var?
Onu eve bıraktım.Sonra eve girdi.Sesler duymaya başladım,ben de Mia'nın evini dinledim.Duyduguma göre Mia'nın ailesi Miaya inanmadı.Mia da buna sinirlendi ve içini resmen döktü diyebilirim.Meğersem Mia'nın ailesi öz ailesi degilmiş.Mia onlara sinirlenip evden çıktı.Bende onu evime getirdim.Şimdi uyuyor ama çok kötüydü.
Evin nerde?
Mia'nın evinin yanındaki bahçeli ev.dedi.Ben de o sırada montumu alıp evden çıktım.Arabaya bindim ve hemen Mia'nın evinin oraya geldim.Dedigi gibi bahçeli evin oraya gittim ve kapıyı çaldım.
Kapıyı Kira açtı.İçeriye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...