Nee??diyen Lucasa cevirdim kafamı.Herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu.Daha yeni gördüm.Yerde kanlar içinde vs aynı şekilde ölü yatıyordum.Bunun başka bir açıklaması olamaz.diyince Lucas omzumda tutarak bana baktı.
Sen ölemezsin anlıyor musun,ölemezsin.Ben izin vermedigim sürece bu gerçekleşemez.Darach seni öldürmek istiyorsa ilk önce bizi geçmesi lazım.
Ama zaten bir gün ölücem.
Bir gün ölüceksin ama bu ölüm Darachın elinden olmuycak.Seni ona vermem.
Ne yapıcaz?
Bir planım var merak etme.
Tamam.
Bir şey daha var.
Nedir?
Chrisle Bellanın getirdigi haritaya baktık.Son iki kişi kalmıştı.Biri Tylerdı biri de senmişsin.Ben ilk başta inanmak istemedim ama dogruymuş.Tylera bakmaya gittigimizde klinlikte yoktu.Haritadaki adrese gittik.Tylerı bir depoda son nefesini verirken bulduk.Son anda kurtardık ama Darachın bunu fark etmesi uzun sürmez.Senin için de gelicektir.O geldiginde biz de orda olucaz.
Tamam.Peki şimdi Tyler nasıl?
Klinlikte.Onu klinlige bıraktık o sırada senin çıglıgını duydum.
Beni ona götürür müsün?
Ne yapıcaksın?
Sormam gereken şeyler var.Temsilci olarak hayatta kalan tek kişi o.
Tamam.
Biz de geliyoruz.diyen Chris ve İsaace baktım.Yani komple kadro yine ordaydık.
----------
Klinlige girince Tylerın bogazında oluşan kırmızı lekeye baktım.Bogulmadan kurtulmuş.Sandalyelere oturduk.Tyler tam karşımdaydı.
Seni canlı olarak görmek güzel.
Seni de öyle.
Henüz bir şey yapmadı.
Yapmayacagı anlamına gelmiyor.
Bunun farkındayım.
Bunu konuşmak için gelmedin degil mi?
Tabii ki hayır.Başka bir şey var.
Nedir?
Korbanın kardeşi Sofiayı tanıyor musun?
Evet.
O ölmedi.
Nasıl,Darachın onu öldürdügünü sanıuordum.
Ben de öyle.Rüyamda bir odadaydım.Bir cam vardı ve camın karşısında da Sofia.Onu kurtarmamın karşılıgında bana çıglıgı nasıl kullanacagımı gösterdi.
Yani artık kullanabiliyorsun.
Galiba.Rüyamda camı kırmamı saglamıştı.
Ne istedi?
Darach onu öldürmemiş,onu bir kuyuya bırakmış ama o kuyudan çıkamıyormuş.Bana onu bulmamı söyledi.Bir de Darachı sadece ben ve arkadaşlarımın yenecegini söyledi.
Bu dogru.Onu yenebilecek tek kişi sizsiniz.
Peki Sofia?
Sofia senin bilinç altına girmiş.Sen onları bire bir yasadın.Sen uyumuyordun Mia.Yani artık çıglıgını kullanabiliyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...