SabahGözlerimi açtım ve yatakta oturur pozisyona geçtim.Etrafa bir kaç dakika baktıktan sonra dolabın önüne geçtim ve içinden siyah kot pantolon,beyaz bir kazak alıp üstüme geçirdim.Masaya oturdum ve saçlarımı düzleştirdim.Dudagıma mat bordo bir ruj ve rimel sürdüm.Parfümümü sıktım ve aşagıya indim.Saat oldukça erken oldugu için kimse yoktu.
Biraz hava almak istedim.Vestiyerden siyah kot ceketimi aldım ve bir de çantamı aldım.Dışarıya çıktım ve arabaya giderken ceketimi giydim.Arabaya bindim ve rastgele sürdüm,artık nereye gidersem.
Yolda biraz ilerledim ve bir yerde durdum.Arabadan indim ve nereye geldigime baktım.Burası havuzdu.Eskiden stres atmak için gelirdim.Belki yine iyi gelicektir.Kapı açıktı hem de bu saatte.Bu alışılık bir sey mi.Burası bu saatte açık olmazdı ki.Bir şeyler oldugunu seziyorum.
Yavaşça içeriye ilerledim.Her yer karanlıktı.Etrafın aydınlanması için arkamda duran ışıklara yöneldim.Etrafı zor gördügüm için dügmeyi bulamadım.Elimi duvarda gezdirdim ve biraz sonra buldum.Işık kısa bir aradan sonra açıldı.
Arkamı döndüm ve gördügüm şeyle beraber çıglık atmam bir oldu.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Adam iple baglanmıştı.Ve yerler kandı.Kendimi cesaretlendirip adamın yanına yaklaştım ve yanına diz çöktüm.Boynu kesilmişti,kafasında yarık vardı ve ek olarak da bogazında ip vardı.Bogazını kesmeleri yetmemiş bir de bogmuşlar.Bunu kim niye yapsın ki.Adamın yanına çökmüş aglıyordum.Bizimkilerin buraya geliceginden eminim.Yapamadım.Kurtaramadım.Bunu yapanı bulucam ve cezasını en agır şekilde vericem.
Kısa bir aradan sonra Lucas yanıma geldi.O da önüme geçti ve oturdu.Ellerimi tuttu.
Mia,Mia iyi misim?
Ben iyiyim ama o degil.dedim adamı göstererek.Adam çok kötü durumdaydı.Lucas adama dikkatli bir sekilde baktıktan sonra kalktı ve bir telefon görüşmesi yaptı.Sonra geldi ve beni kuvagına aldı.Bende basımı gögüsüne dayadım
Beni arabaya bindirdi ve o da şoför koltuguna oturdu.Biraz aradan sonra eve geldik.Arabadan indim ve yürümeye başladım.Lucas geldi ve beni tek hamlede kucagına aldı.Ben ona şaşırmış şekilde bakarken o hafif sırıtıyordu.Kapıya gelince anında kapı açıldı.Kapıyı Kira açtı.Beni koltuklardan birine oturttu.Onlar da yerlerine geçtiler.Talia bana merakla baktı ve
Anlat bakalım.
Sabah erken kalktım ve biraz arabada gezeyim dedim.Sonra havuzun orda durdum.İçeriye girdigimde her her karanlıktı bende ışıgı açtım.Arkamı döndügümde gördügüm şeyle çıglık attım.Adamın elleri kolları baglanmıstı.Kafası ezilmiş,boğazı kesilmiş ve iple bogulmuştu.Yetişemedim,onu kurtaramadım.Biraz daha erken gidebilirdim.Benim hatam,erken biraz daha...dedim ve aglamaya başladım.Lucas geldi ve bana sarıldı.Ona sarılamadım.Dona kalmıştım.
Senin suçun degil.Bunu yapan kişi,o suçlu.
Korba yaptı demi.dedi Alex.Lucas kafasıni olumsuz anlamda salladı.
Bunu o yapmaz.O direk deşer.Yani pençeleriyle.İple bogmak,bogaz kesmek ve kafa ezmek.Bunu o yapmaz başka birisi.Başka biri.
Kim?dedi Kira.
Çocuklar bir düşmanımız var.dedi Talia.
Kira beni odama çıkardı.İlk defa sakin olamıyordum.Kira beni yataga oturttu ve kendi de yanıma oturdu.
Kendini suçlama Mia.Senin hiç bir suçun yok.Bunu kim yaptıysa bulucaz.
Ya bulamazsak ha.Zaten bende bir şey yapamıyorum.Ölüm perisi olmam işe yaramıyor.Ben işe yaramazın tekiyim.Kimseye bir faydam dokunmuyor,Kimseye hiç kimseye.Lanet olsun ki elimden bir şey gelmiyor.dedim.Başımı ellerimin arasına aldım ve aglamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...