31.bölüm

9 0 0
                                    

(Yazardan)

Saat gecenin yarısıydı ve bugün nöbet kadındaydı.Her ne kadar hastanelerden nefret etse de çalışmak zorundaydı.Annesi ölüm döşegindeydi ona bakmalıydı.Babası da iki yıl öncesinden vefat etmişti.

Elindeki metal tepsiyi hastanedeki odalardan birine götürüyordu.Arkasında bir şey oldugunu sezdi ve hemen arkasına baktı ama kendisinden başka kimse yoktu.Yeniden yürümeye başladı.Odaya girip elindeki metal tepsiyi tezgaha bıraktı ve arkasını dönüp kapıya ilerledi.Kapıyı açmak için kapının kulpunu indirdi ama kapı açılmadı o sırada arkasından bir ses duyuldu

Bir yere mi gidiyorsun?diyen kişiye bakmak için arkasını döndü.Yüzünde maskesi olan bir kadın kendisine pis bir şekilde gülümsüyordu.Kadın sorusunu cevaplamayıp tekrar kapının kulpunu cevirmeye calıştı ama olmadı.Bu kadın Darachın yeni kurbanıydı,İyileştirici.Darach kadına dogru ilerledi ve elindeki keskin ipi kadının boynuna doladı.Kadın Darachın kollarının arasında çırpınıyordu ama burdan kaçış yoktu.Bu odadan kadının ancak ölü bedeni çıkabilirdi.Bir kaç dakika sonra kadın çırpınmayı bıraktı çünkü artık ölmüştü.Darach kadını sedyenin ayagına başka bir iple bagladı ve kafasını sedyenin demir yerine hızla vurdu.Sonra da elindeki bıçakla bogazını kesti.Oda kana boyanmıştı.Darach kadının yanından kalkıp kapıya yöneldi ve arkasına bakıp

Çok az kaldı,çok az.Gücüme kavuşmama çok az kaldı...dedi ve kapıyı ek hamlede kırıp odadan çıktı.O da bu insanları öldürmek istemezdi ama gücüne kavuşmasının tek yolu buydu...

(Kira)

Gece eve geldigimizden beri kıvranıp durdum yatakta.Çok az uyumuştum.Kendimi suçlu hissediyordum.Benim yüzümden Mia da ölebilirdi.Gece eve geldigimizde Mia evde yoktu.Lucas burda kalmasına tabii ki izin vermiyecekti.Eve elince Alex beni yalnız bırakmak istemedi.Yine öyle bir şey olucagından korkuyordu sanırım.Neden öyle bir şey yaptık bende bilmiyorum ama delirmiş gibi herles kendini öldürmeye kalktı.Belimdeki elleri üstümden çekip banyoya girdim.Aynada kendime uzun uzun baktım.Gözlerim kıpkırmızı olmuştu.Dün Alexe sarılarak saatlerce aglamıştım.Bana biraz bagırmıştı ama haketmiştim.Banyoya girip kendimi sıcak suyun altına attım.Havluya sarınıp üstüme siyah bir kot pantolon ile beyaz bir bluz giydim.Hafif bir makyaj yapıp banyodan çıktım.Alex odada yoktu.Sanırım aşagıya indi.Bende merdivenlerden asagıya indim.Mia ile Lucas gelmişti.Miayı gördügüme ilk defa bu kadar sevindim.Lucası görünce içimi ister istemez bir korku kaplamıştı.Bende koltuklardan birine oturdum.

Kira,benim üstümü degiştirmem gerek sen de bana yardım eder misin?diyince yüzüne öyle bakakaldım.Kafamı sallamakla yetindim.Ayaga kalkınca bende kalktım.Beraber merdivenlerden yukarı odasına çıktık.Ben gardıroba yönelirken beni kolumdan tutup yataga oturttu.Kendisi de yanıma oturdu.

Kira kendini suçladıgını biliyorum ama yapma.Kendini suçlama.diyince yüzüne hüzünle baktım.Onun yerinde bir başkası olsa degil kendini öldürmeye kalkmak kılı bile kıpırdamazdı.

Mia benim yüzümden ölebilirdin.

Ama bak hala hayattayım.Hala hayattayız.diyince ona sıkıca sarıldım.O da bana kollarını doladı.

Sen benim en iyi ve en yakın arkadaşımsın.Sen benim gerçek dostumsun.

Sen de benim tek gerçek dostumsun.

İyi ki benim arkadaşımsın.

İyi ki benim arkadaşımsın.diyip kollarını gevşetti ve ayaga kalktı.

Hadi bu akdar duygusallık yeter,biraz daha böyle kalırsak aglıycam.Diyip güldü.Onun karşısında suratımı asmam mümkün degildi.Dolabın önüne geçip üstüne gri renginde kot şort ve ona uyan bir tane gri tişört alıp üstüne geçirdi.Saçlarını eliyle dalgalandırıp dudagına nemlendirici sürdü ve beraber odadan çıktık.Ben Alexin yanına Mia da Lucasın yanına oturdu.Öylece birbirimize bakıyorduk.Sessizligi bölen Mia oldu.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin