47.bölüm

10 0 0
                                    

Eve geçince mutfaga ilerleyip aldıklarımı dolaba büyük bir özenle dizdim.Çekmecelere de atıştırmalıkları düzdükten sonra yukarı odama çıktım.Beyaz şortumla gri tişortümü giyip saçımı salık bir topuz yaptım.O.sırada bir mesaj geldi.Telefonu elime alıp kimden geldigine baktım.

Beş dakikaya sana geliyorum.

                                  -LUCAS-

Bir şey mi oldu?
 

Sevgilimi özledim.

            -LUCAS-

Kira ve Alexi de çagırayım mı?

Sakın.Seninle baş başa kalmak istiyorum.

                                             -LUCAS-
Peki bekliyorum.

Yaklaştım zaten.

            -LUCAS-

Odadan çıkıp salona inip koltuklardan birine oturdum.Anında zil çaldı.Beş dakika dedi ama bana beş saniye gibi geldi.Yerimden kalkıp kapıya gittim ve yavaşça açtım.Lucas karşımda bana cool gülüşünü yolluyordu.Kenara çekilip geçmesi için müsade ettim.Geçip ceketini vestiyere asarken bende kapıyı kapattım.Beraber koltuklara geçip oturduk.

Yemek yer misin?

Ama beraber yapalım.

Olur.diyip mutfaga geçtik.Önüme kesme tahtasını koydum.

Ama bu sefer beni salatayla kandıramazsın.

Ne yapsak?

Sen karar ver.

Dolaptan kıymayı çıkartır mısın?

Tabii.diyip dolaba yöneldi.Ben de asılı olan önlüklerden birini başımdan geçirip sallanan uçlarını tutup baglamak için belime götürdüm ki bir el ellerimden tutup ipleri kendi eline aldı ve arkadan bagladı.Lucasa dönüp arkamdaki önlügü avuçlarının arasına bıraktım.

Hadi giy.

Önlükle bile çok güzelsin.

Ben sebzeleri çıkartıyorum.diyip dolaba yöneldim ve bir kac sebze çıkardım.Aldıklarımı güzelce yıkayıp bir kaba indirdim.

Ben ne yapabilirim?

Sen patatesleri soyabilirsin.dedim ve çekmeceden bir kaba patates koydum.Başka boş bir kab da yanına koyup patatesin üstüne bıçak indirdim.

Soyabilirsin degil mi?

Yemek yapabiliyorum.

Peki o zaman.dedim ve sebzeleri tahtada özenle dogramaya başladım.Bir kaç dakika sonra belime dolanan ellerle irkildim.

Yemek yapıyorum.

Sen devam et.

Sen yaptın mı?

Evet.

Hızlı oldu.

Alışıgım.

İyi.dedim hala sebzeleri dograrken.Boynumda hissettigim nefesle biraz rahatsız olsam da belli etmemeye özen gösterdim.Boynuma minik bir öpücük kondurup başını sag omzuma koydu.

Yemeklerin hoşuma gidiyor.

Begeniyorsun yani.

Parmaklarımı yemedigime şükrediyorum.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin