Ertesi SabahGözlerimi araladıgımda karşımda o kadın duruyordu.Nerdeyim ben ya.
Kadın bana gülümseyerek bakıyirdu ben ise onu izliyordum sadece.Beni tanıyordu.Bunu biliyorum.Sezdim.Oldugum yerden dogruldumGünaydın uykucu.
Uykucu mu?
Evet.
Ne kadardır uyuyorum.
1gün 7saat ve 34 saniyedir.
Ne bir gün mü?
Evet.Bu normal.
Nasıl normal.
Önceden bir alfa pencesi ardından bir beta.Yani bu gayet normal.dedi.Dedikleri dogruydu ve beni kesinlikle tanıyordu.Sakin kalmaya devam ettim.
Beni tanıdıgını biliyordum.Nerden tanıyosun beni,Sen kimsin?
Ben senin....
Aa şey...
Ne?
Ben Talia senin annenim.
Ne...
Tatlım lütfen sakin ol.
Sakinim zaten.Hemde hiç olmadıgım kadar.
Pekala ne diyceksin?
Bu zamana kadar nerdeydin?
Birine yardım ediyordum.
Kime?
Büyükannen ve büyükbabana.
Yani...
Evet o yangında kimse ölmedi.
Ama ben gördüm.Beni ormana bırakıp gittin.
Evet gittim.Eve tekrar döndüm ve onları alıp bir eve götürdüm.Orda da onlara baktım.
Peki beni neden almadın?
Seni alsaydım ölürdün ve ben bir şey yapamazdım.Zaten oldukça dumanda kalmıstın daha fazlasına dayanamazdın.
Bunca zaman onlara mı baktın yani...
Ben kendimi kolayca toparladım ama onlar pek de kolay toparlayamadı.Onlara bakarken kendimi geliştirdim.
Zaten güçlü degil miydin ki.Jeff senin için yenilmez dedi.diyince tebessüm etti.
Evet bu dogru.Demek tanıstın.Neyse,Normalde yenilmez bir gücüm vardı ama fazla gücün kimseye zararı olmaz demi.Şimdi ise kesinlikle yenilmezim.
James...
Ona oldukca sinirliyim.Kendi kızını pençeledi.
Kızı oldugumu daha bilmiyormuş.
Evet ama şuan biliyor.
Onlar nerde?
Büyükannenle,büyükbaban mı?
Evet.
Dag evindeler ama yakında getiricem.Korbayı alt ettikten sonra.
Yani bir planın var.
Her zaman.
Güzel.
Sen de oldukca güçlüsün.Normalde bu güç doguştan perilerde bulunur.Ama sen sonradan peri oldun ve bu çok iyi bir şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...