32.bölüm

7 0 0
                                    


(Kira)

Mia aniden kapıyı açıp odaya girdi.Yattıgım yataktan fırladım ve Miaya 'noldu'  bakışımı yolladım.

Korkuttun beni bir şey mi oldu?

Darach yine iş başında.diyince yanına gidip kolunu sıvazladım.

Yapabilecegin bir şey yoktu.dedim çünkü her ölüde kendini suçluyordu.İyi niyeti kendisine zarar veriyordu.Kendini işe yaramaz hissediyordu.Kolunu tuttugum elimi tutup itti ve

Yapamazdım zaten bunu ben de biliyorum.Lütfen başarısızlıgımı yüzüme vurma.Tek bir planı işleve sokucagım,O da Darachı öldürmek olucak.Kendi gücü için başka insanların hayatlarını tehlikeye atamaz.Buna göz yumamam.Ne kadar bu öldürme şeyine karşı da olsam bunu yapıcam.Üstelik büyük bir zevkle.dedi öfkeyle ve odamdan çıkıp gitti.Ben ne demiştim ki şimdi.Hiç bir şey anlamadım.Mia da bir terslik oldugunu seziyorum.Bu kız hiç normal degil.Normalde biri öldü diye aglayıp kendini suclardı ama şimdi hiç bir şey yapmıyor.Öylece öldürme planları yapıyor.

Telefonumu masadan aldım ve Herkese ortak mesaj attım.

Buraya gelmelisiniz.Mia hiç normal degil.

Miaya noldu?

                 - LUCAS-

Daha yeni odama girdi.Bir ölü daha oldugunu söyledi.Ona yapacagı bir şey olmadıgını söyledim.Beni tersledi ve Darachı buldugunda öldürecegini söyledi.

Hadi canım.

                 -ALEX-

Ciddi misin,Mia karıncayı bile incitmez de...

                                                           -CHRİS-

O benim sevgilim.Dogru olan buydu zaten.

                                                       -LUCAS-

Miayı biraz tanıdıysam eger şuan hiç iyi degil.Bir şeyler ters.Onun şuan normalde aglaması lazım ama o hiç bir şey yapmıyor,çok rahat.Bir gelin de ne oldugunu anlayalım.Beni dinlemez.

Geliyorum.

          -LUCAS-

Geliyorum.

         -ALEX-

Geliyoruz.

       -CHRİS-

Geliyorum.

      -İSAAC-

Telefonu masaya koyduktan sonra elimle saçımı düzelttim ve aşagıya indim.Koltuga oturup gelmelerini bekledim.Mia da bir degişiklik olduguna eminim.

----------

Kapının çalınmasıyla ayaga kalktım ve kapıyı açtım.Lucasla Alex gelmişti.

Mia nerde?

Odasında.

Haberi yok mu?

Yok Lucas.Gidip de 'sana noldu Mia etrafta ölüler var sen niye aglamıyorsun?'mu deseydim.

Off...tamam.Şunlarda gelsin de Miayı çagırın.

Tamam.dedim ve koltuklara geçtik.Beş dakika kadar sonra da İsaa,Chris ve Bella gelince yukarı Mianın odasına çıktım.O kadar kapı açılıp kapandı hiç duymadı mı yani.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin