40.bölüm

8 0 0
                                    


Eve gelince direk odama geçtim.Açıkçası yorulmuştum.Banyoya geçip bedenimi sıcak suyun altına attım.Banyo bitince havluyu bedenime sarıp banyodan çıktım.İç çamaşırlarımı giydiktan sonra sarı bir tişört ile beyaz şortumu alıp giydim.Saçlarımı kurutup güzelce taradıktan sonra topuz yaptım.Hafif makyaj yaptıktan sonra odadan çıkıp mutfaga ilerledim.Bir bardak su alıp içtim.O sırada kapı çalındı.Annemdir diye kapıya ilerledim.Kapıyı açınca karşımda Lucası buldum.Kapıdan çekilip geçmesini bekledim.Geçince kapıyı kapattım.Geçip kolguklardan birine oturmuştu.Bende oturdum.

Bu kadar erken gelicegini beklemiyordum.

Anca.

Peki.

Annen yok mu evde?

Hayır iştedir şimdi ama birazdan gelir.

Nerde çalışırız?

Sen masaya geç bende notlarımı alıp gelirim.

Tamam.diyince ayaklanıp odama geçtim.Masamdan Matematik notlarımı aldım.Bir kaç kalemimi de aldıktan sonra odaya geçtim.Lucas masaya oturmuş önüne de kagıtları koymuştu.Bende karşısına geçtim ve kagıdımı masaya koydum.Kalemlerim kalemlikte oldugu için pek yer kaplamıyordu.

Ben notları okudum.Sen notlarını ver de bende bir bakayım.diyince önümdeki kagıdı ona verdim.O da önundeki kagıdı bana verdi.Dikkatle yazanları okuyordum.5 sayfadan ibaret olan yazıları okumayı bitirince Lucasa döndüm.

Yazmaya başlayalım mı?

Olur.

Ben kagıtları getireyim.

Tamam.dedikten aonra.odamdan A-4 kagıdından biraz alıp salondaki masaya koydum.O sırada telefonuma mesaj geldi.

Kızım ben bu gece eve gelemiycem,işler uzadı.Babanda yurt dışına çıktı.

                                                                                                 -ANNEM-

Peki.

Diyebildim sadece.Telefonu masaya indirdikten sonra bir tane kagıt bir de kalem alıp yazmaya başladim.

Mesaj önemliydi galiba.

Evet.

Sorun yok degil mi?

Yok.Sadece annemin işi uzamış.

Gelmiycek mi?

Sanmıyorum.

Baban...

Yurt dışında.

Bu gece yalnızız galiba.dedigini umursamayarak yazmaya devam ettim.Uzun ugraşlar sonunda notlarımı çıkarmıştım ama epey de yorulmuştum.Kalemi yerine koyup yazmaya devam eden Lucasa dondüm.

Benim işim bitti,içecek bir şeyler alıyorum.Sen ister misin?

İyi olur.diyince oturdugum yerden kalkıp mutfaga yöneldim.Dolaptan limonatayı çıkarıp bardaklara doldurdum.Yanına da atıştırmalık bir şeyler çıkardım.Helsini tepsiye koyup masaya yerleştirdim.Hala yazı yazan Lucasa döndum.

Sen yorulmadın mı?

Çok degil.

İstersen ara ver,sonra devam edersin.

Tamam.diyip başını kaldırdı ve bana baktı.Sonra kalemi yerine koydu ve getirdigim içecekten bir yudum aldı.Bende. bir yudum aldım.

Darach insanları niye öldürüyordu?dedim beklenmedik anda.Yüzüme şaşkınlıkla bakıyordu.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin