(Mia)Aria'nın yanından kalkıp kapı tarafından arka sıraya oturdum.
Kafamı koyup sessizce aglamaya başladım.Sonra yanıma birisi oturdu,onu takmadan aglamaya devam ettim.Herşey üst üste gelmişti.Arkadaşlarımın kurt oldugunu ögrendim.Lucas bana yakın davranmaya başladı.O da yetmedi şimdi ise Lucasla bizi sevgili sanıyorlar.Lucasa hiç o gözle bakmdım.Belki o beni seviyordur ama ben daha sevginin ne oldugunu adam akıllı bilmiyorum.
Ben hala aglarken omzumda bir el hissettim.Başımı kaldırıp kim olduguna baktım.Onunla bir iki tane ortak dersimiz vardı ama hiç dialogumuz olmadı.
İyi misin,aglamışsın.
Evet,iyiyim.Sadece herşey üst üste geldi o kadar.
Şey....... ben Tom.
Merhaba Tom bende Mia.
Evet biliyorum.Sana bir şey sorsam sorun olur mu?
Soracagın şeye baglı.
Sormak istedigim şey........İiiii...sevgilin var mı?dedi.O öyle söyleyince gözlerim yeniden doldu.Yüzüne öylece baktım sonra gözlerimi ondan çekip eşyalarımı topladım ve sınıftan hızlıca çıktım.
Koridorda öylece yürüyordum.Başım feci bir şekilde agrıyordu.
Yürürken önüme biri çıktı.Adam 25 yaşlarındaydı.Benden büyüktü.Yüzünde kirli sakalları vardı.Kahverengi gözlere.sahipti ve saçı da hafiften sarıydı.Bana gülerek baktı.Merhaba ben James.Sen de Miasın degil mi?
Evet ben Miayım da sen kimsin?
Miacım,şimdi sana bir şey yapıcam.Bu yapacagım şeyle eger ölmezsen dönüşeceksin.Bunu yaparken senden izin almak iyi olurdu ama ne yazık ki bu mümkün degil.dedi ve gözleri bir anda kırmızı oldu.Sonra da ellerinde pençeler oluştu.Ben ona korku dolu bakışlar atarken o bana gülerek bakıyordu.Sonra bana iyice yaklaştı.Beni duvara yasladı ve pençelerini karnıma soktu ve karnımı adeta yırttı.Karnımdan pençelerini çıkarttıktan sonra arkasını döndü.Ben o sırada yere düşmüştüm.O da yeniden bana döndü,ama yüzü eski halindeydi.
Miacım,eger güclü kalmayı başarırsan hayatta kalırsın ama güçsüz olursan elimden gelen bir şey olamaz.Umarım güçlü kalırsın.Eger hayatta kalırsan yanına yeniden gelicem.Ama bu sefer yaralamak için degil...dedi ve gitti.Arkasından öylece baktım.Gözlerimi artık açık tutamıyordum.En son gördügüm şey bana ğülümseyen James.Sonrası da zaten karanlık...
(Kira)
Sınıftan bagırıklarla beraber çıktım.Bagıran kişi ise Lucastı.Niye bagırdıgını bilmiyordum.Ögrenmek için sesin gekdigi tarafa gittim.Lucas yere oturmuş bir kızın elinden tutmuş aglıyordu.Evet aglıyordu.Bizim tilkimiz aglıyordu.Her yer kan olmuştu.Bir an aklıma ailem geldi.Onları da kanlar içinde bulmuştum.Hemen kim olduguna bakmak için Lucas'ın yanına gittim.Kalabalıgın içinden sıyrılıp Lucasa baktım sonra da kollarındaki kıza.Kıza bakınca gözlerim doluverdi.Bu,bu Miaydı.Son kez yüzüne baktım ve sonra da yarasına.Yarasında pençe izi vardı.Bunu bir kurt yapmıs.Sürü için olmalı.Mia'nın karnını boydan boya yırtmış adeta.Lucas Mia'nın elini öperek sadece şunları söylüyordu.
Ölmeyeceksin.Sen hayatta kalıcaksın.Sen beni bırakmıyacaksın.
Uyan lütfen uyan.dedi.Sadece bunları.Acısını almak için elimi koluna dokundururken birden yanımıza doktorlar geldi.Ve açılmamızı istedi.Biz de mecburen Miayı bıraktık.Sadece Lucas kaldı.Miayı ambulansa koydular.Bende Alexle beraber ambulansı takip ettik.Şu an için yapabilicegimiz tek şey bu.Alex arabayı sürerken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...