20.bölüm

14 1 2
                                    


(Kira)

Mia,Bailey isimli kızla kalkıp arka tarafa geçti.Kısa süre sonra arka taraftaki agaçlar hafifçe sallandı.Ben de rüzgar esmiştir diyip umursamadım.Sonra bagırık sesleri duydum.Bizimkilere baktım.Onlar da arka tarafa baktı.Beraber arka tarafa geçtik.Mia,Baileyi saçlarından tutmuş sürüklüyordu.Alex öylece bakıyordu,Lucas da sırıtıyordu.Bu durum hoşuna gitti herhalde.Hemen yanına gittim ve omuzlarından tuttum.Mia da bilegimi kavradı ve beni itti.İtmesiyle duvara yapıtsım.Duvara hafif çatlak oluştu.Belim de agrıdı zaten.Alex yanıma geldi ve beni yerden kaldırdı.Mia da kızın üstüne çıkmıs yumrukluyordu.Kızın yüzü bütün kan olmuştu.Sonra Lucas Miayı aldı ve sakin olmasını sağladı.Sonra banka geçip oturttuk.İkizler geldi biz konuşurken.Beni ezmeye çalışınca Mia o konuyu açtı.Geçen konuştugumuz konuyu.Konu açılınca anında gittiler.Lucas ve Mia çok yakışmışlardı.

Matematik dersine girmiştik.Bu sayede Jamesi de görmüş olduk.Ders sonunda dışarıya çıktım ve kantine indim.Bir soda aldım ve masalardan birine oturdum.Biraz sonra yanıma Austin geldi.Ne işi vardı şimdi bunun burda.

Naber?

Seni görmeden önce iyiydim.

Yapma ama böyle.Sadece iyi olmaya çalışıyorum.

Kötü müsün ki?

Eskiden öyleydi.Yani kendimi kontrol edemedigim zamanlarda.Canlı olarak ne görürsem onu öldürürdüm.
Eskiden ormanda yaşardım.Huzurluydum ta ki ikizler gelene kadar...

Sanırım onları hiç kimse sevmiyor.Herkesin başındalar.

Sadece alfaların girdigini sanıyordum.

Sadece alfa degil,güçlü olan herkes...

Mia ve Lucas ne alaka?

Mia bir ölüm perisi ve Lucas da tilki.Bu türler de pek görülmüyor.

Anladım.

Başka bir şey mi var?

Sana seni sevdigimi tekrardan söylemiycem.Sadece bil,seni buna zorlamıycam da.Senin sevdigin biri var ve ben bunu artık biliyorum.O gün Alexi bilmiyordum.Artık biliyorum ve emin ol ki seninle bir daha bu konuyu konuşmuycam.Senden şuan hoşlanıyorum ama gayret edip başka birini sevmeye çalışıcagım.Sana da Alexle mutluluklar dilerim.O gün için üzgünüm.diyince üzüldüm açıkçası.Zaten konuşurken kendini zorladıgıni fark ettim.

Üzülme.Eger hatanı anladıysan sorun yok.Bunu anlaman çok iyi bir şey.

İyi olmaya ve hatalarımı düzeltmeye çalışıyorum.

Bu iyi.diyip gülümsedim.O da gülümsedi.Sonra birden yanımıza Alex geldi.

Senin sevgilimin yanında ne işin var?

Sadece konuşmaya gelmiştim ve şimdi de gidiyorum.dedi ve gitti.O gitti ama ya ben.Karşıma geçip oturdu.

Seni ona gülerken gördüm,seni onunla konuşurken gördüm.

Bir şey yok.Sadece ikizleri filan konuştuk.Sonra da zaten bana o şekilde yaklaşmıyacagını söyledi.

İnandın mı yani...

Kalp atışlarını dinledim,gayet normaldi.

Tamam ama yine de dikkatli ol.

Olurum.

Korkuyorum sana bir şey olur diye çok korkuyorum.

Korkma lütfen.Biz beraber oldugumuz sürece hiçbir şey olmuycak.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin