28.bölüm

14 0 0
                                    


Bizimkiler salonda oturuyorlardı.Bende yanlarına gittim.

Ben odama geçiyorum.dedim ve merdivenlere yöneldim.Birden Lucası karşımda buldum.

Buraya kim için geldigimi sanıyosun.Ben senin için geldim,konuşmak için.

Üzgünüm ama bugün konuşmak istemiyorum.Yarın konuşuruz.dedim ve daha fazla konuşmasına izin vermeden yukarıya çıktım.Çok fazla terledigim için hemen sıcak suyun altına girdim.

Banyo bitince belime havluyu sardım.Dolaptan siyah bir etek,siyah bir tişört ve siyah-kırmızı gömlek aldım.Gömlegin üst dügmelerini açık bıraktım.Saçlarımı elimle şekil verdim ve hafif bir makyaj yaptım.Aşagıya inmek için kapıyı açtım.O an gözlerim karardı ve yere çöktüm.Gozümün önüne bir şeyler geldi.

Hastane ve odalardan birinde bir ölü.Her yer kandı.Gözümün onüne kısa şeritler halinde geldi.Sonra birden kendime geldim.Kapıdan tutunarak ayaga kalktım ve koridorda yalpalayarak yürümeye başladım.Merdivenlere gelince duvarlara tutunarak aşagıya dogru indim.Yerdeki kanlar beni kötü etkiledi.Masanın üzerindeki arabanın anahtarını aldım.Kira yanıma geldi ve elimden tuttu.

Noldu?

Bir şey gördüm?

Ne gördün?

Kan,kan....Her yer kan.

Biri mi öldü?

Bilmiyorum gidip bakmam lazım.

Bu halde nereye gideceksin?

Ben iyiyim.

Kötü görünüyorsun.

Bir şeyim yok.dedim ve kapıyı hızla kapattim ve direk arabaya bindim.

***

Hastaneye gelince arabayı yolun ortasında bıraktım ve koşarak hastaneye girdim.Herkes bana bakıyordu ama ben onları umursamıyordum.Koridorda koşarken bagırık sesleri duydum.Seslerin geldigi yöne dogru yavaşça ilerledim.
Gördüklerim karşısında ne yapacagım hakkında bir fikrim yok.
Odanın önüne gelince dikkatlice içeriye baktım.Bir kadın yatagın ayak kısmına baglanmıs ve aynı şekilde öldürülmüş.Her yer kandı.Polisler odayı inceliyordu.Hiçbir şey yapmıyordum sadece odaya bakıyordum.Bir elin omzuma dokunmasıyla arkamı döndüm.Bu Stellaydı,Chrisin annesi.Bu hastanede çalışıyordu.

Stella.

Mia,burda napıyorsun?

Ben,b-ben...

Tanıyor muydun?

Nasıl olmuş?

Bende bilmiyorum.Hastaneye gelince bu şekilde bulduk.

Kim yapmış?

Görülmemiş,kameralara baktık ama kameralar da bozulmuş.

...

Sen iyi misin,kötü gözüküyorsun.

B-ben iyiyim.Sen merak etme.

Ama rengin solmuş.

Gerçekten bir şeyim yok.

Bak eger kötü hissediyorsan odalardan birini ayarlayabilirim.

Hayır,gerek yok.

Ama...

Stella ben iyiyim.Artık gitmem gerek.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin