Miayı biyoloji sınıfına bırakıp bahçeye çıktım.Liam eninde sonunda bu kapıdan çıkacaktı ve kadınıma dokunmanın hesabını verecekti.Bahçede bir ileri bir geri yürümeye başladım.Bir ders bitmiş hatta tenefüs zili de bitmeye geliyordu ve ben hala ileri geri yürüyordum.Omzumda hissettigim el ile arkamı döndüm.Alex bana endişeli gözlerle bakıyordu.
Sana noldu,niye bu kadar öfkelisin?diyince kendimi tutamadım.
Liam Miayı öptü sonrada olanları unutturdu.Onu bekliyorum.
Öptü mü?dedi şaşkınca.
Geberticem.
Demiştim.dedi gözlerini imayla kısarak.Öfkeli bakışlarımı ona yolluyordum.
Kes sesini.Hem Mia kollarına koşmadı ya.
Bu koşmayacagı anlamına gelmez.
Koşsa bile onu tutup alırım.
Kız istemezse napacaksın?
Zorla alırım.O benim kimse benden alamaz.
Sen bilirsin.
Liam nerde?
Görmedim.
Bir gelsin.dedim yumruk yaptıgım elimi diger elimi vurarak.
Alex banka oturmuş okula bakıyordu.Bende hala ileri geri yürüyordum.Mia derste oldugu için içim rahattı.Kirayla aynı sınıftalar zaten.Gözüm merdivenden inen Liama takıldı.Merdivenlerden inip yanıma geldi.Pis pis sırıtıyordu.
Naber?
Seni görmeyeli iyiydi.
Bir sorun mu var?
Sorunun alası karşımda...dedim ve yakasından tutup arka bahçeye geçtim.Alexin de geldigini biliyorum.Agaca yaslayıp öfkeyle yüzüne soludum.
Sen benim kadınıma nasıl dokunursun ulan piç.!!!. Diyip bir tane geçirdim.Suratını saga yaslayıp gülmeye başladı.Gözleri tekrar beni bulunca konuştu.
Miayla öpüşmemizi gördün degil mi?diyince yüzünün diger tarafına bir yumruk daha geçirdim.
Deşerim seni anlıyor musun deşerim.Kimse sevdigim kadına dokunamaz!!!
Onu öyle tutkuyla,iştahla öptüm ki anlatamam.Her saniyesinden haz aldım.dedi pişkin pişkin gülerek.Geriye bir adım atıp ayagımla karnına bir tekme geçirdim.
Sen kimsin oglum ha sen kimsin.Bir intihardan kurtardın diye benim elimden alabilecegini mi sandın.Onu benden kimse alamaz!!!
Miayla şimdi arkadaş olabiliriz ama ileride bu öyle kalmayacak.diyince tam elimi kaldırmıştım ki arkamdan gelen sesle yukarı kaldırdıgım yumrugumu aşagıya indirdim.
Sen neyden bahsediyorsun.diyen kişi Miaydı.Zil çalmış mıydı yani.Liamın yakasını bırakıp bize şaşkınlıkla bakan Miaya döndüm.Bir adım atıp
Siz delirdiniz mi?
Mia ben-diye devam edecekti ki
Duymak istemiyorum.Zaten sizi oldukça fazla dinledim.
Hislerim gerçek.
Başlatma hislerine.Sen gerçekten inandın mı.Seninle arkadaşlıktan ileri gidebilecegimize inandın mı? hah deliricem ya.dedi ellerini saçlarından geçirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...