50.bölüm

9 1 0
                                    


Gözlerimi taciz eden güneşle yerimde dogrulup yatagımı toparladım.Banyoya girip rutin işleri hallettikten sonra dolabımın önüne geçtim.Gözüm eteklere kaysa da dersimi aldım.Elime dar olan bir siyah pantolon ile içimi hafif gösteren ince beyaz bir gömlek aldım.Üstümdekileri çıkartıp yataga fırlattıklarımı bir çırpıda giydim.

Çıkarttıklarımıbkirli sepetine atıp masanın başına geçtim.Aynadan kendime baktım.Saçlarım gerçekten uzamıştı.
Tarakla özenle taradıktan sonra elime maşayı alıp prize taktım.

Saçlarımı maşaladıktan sonra rikit çektim.O kuruyana kadar da parlatıcımı sürdüm.Sonra rikitimi sürüp parfümümden bir fıs sıktım.Elime çantayı alıp aşagıya indim.

Kira motoruna bende arabama bindim.Okula gelince banka geçmeden direk okula girdik.Sınav ilk ders olucagı icin heyecanlıydım.Biyoloji sınıfına girip yerime yerleştim.Önüme konulan kagıtla gözlerimi yumup tekrar açtım.

Elime kalememi alıp beni zorlamayan soruları sınavın bitmesine yarım saat kalasıya bitirdim.Elimi kaldırıp söz istedim.

Benim sınavım bitti çıkabilir miyim?

Üzgünüm beklemen gerek.

Peki.diyip tekrar yerime çöktüm.

Saatler dakikaları,dakikalar da saniyeleri kovalarken zil çaldı.Önümden kagıdın alınmasıyla dışarı çıktım.Banka geçip oturdum.

Nasıl geçti?diyen Kirayla gülümsememi büyüttüm

Mükemmeldi.

Sıradan.

Mia konuşabilir miyiz?diyen Lucasa döndüm.Oldukça ciddi bir tavrı vardı.Başımla onaylayıp arka tarafa geçtik.Agaca yaslanmış ona bakıyordum.Parmaklarıyla oynuyordu ve gözlerime bakmıyordu.

Ne konuşucaksın?

Çok düşündüm Mia.

Ne?

Lütfen lafımı kesme.

Dinliyorum.

Jenna konusu açıldıgından belli huzursuzum.Sen haklıydın Mia.derken artık yüzüme bakıyordu.

Onu unutamadım.Onu hala seviyorum.Ben seni onun yerine koymaya çalıştım ama olmadı.

Yani...dedim hayal kırıklıkla.

Ayrılalım.İlişkimize son verelim.diyince yüzüm düştü.Oldugum yerde dikleştim.Normalde bir kız avazı çıktıgı kadar bagırır karşısındakini bırakmazdı ama benim karşımdaki kişi beni sevmezken ben ona bagıramam.

Bir şey diycek misin?

Sen bitirmişsin bile.Bunun düşüncesi bile ilişkimizi sonlandırmaya yeterli.Sen başka bir kadını severken seninle olmam sürtüklükten başka bir şey olmaz.Eger sen beni iatemiyorsa.....benim de seni istemeye hakkım yok.Bu saatten sonra arkadaştan fazlası degiliz.dedikten sonra ne diyecegine,ne tepki verecegine bakmadan hızla yanından ayrılıp arabama bindim.

Arabamı ne uçuruma ne de kayalıklara sürebildim.Uçuruma gitsem Liam gelirdi.Kayalıklara gitsem Lucasın hatıraları peşimi bırakmazdı.İki ucu bok resmen.Arabayı boş boş nereye gidecegimi bilmeden sürüyordum.Telefonuma gelen bildirimle arabayı saga çektim.

Mia nerdesin

             -KİRA-

Biraz hava almam gerekiyor.

Kayalıklarda mısın?

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin