Lucas beni eve bıraktıktan sonra gitti.Daha dogrusu kovdum diyebilirim.Gelmekte ısrarcıydı ama yalnız kalmak istedim.Üzerimi degiştirdikten sonra yatagıma uzanıp üstüme örtümü çektim.Gözlerimi tavana dikip bugün yaptıklarımı tek tek düşündüm.Lucasla sevgili oldum ama dogru mu yaptım.Ona karşı aşırı güven duygumdan ve yanına yaklaşan kızları öldürme istegimden onu öpmüştüm.Yanında benden başka bir kız olunca sinirden kendimi yiyip bitiriyorum.Bu dogru bir karardı ama asla Lucası eskisi gibi sevemiycegim.Onu hep belli bir ölçü de sevicem.Olanları bir anda hatırlamam gerçekten tuhaftı.Bunu kesinlikle biri hatırlattı ama kim?Bu soru beynimi yerken aklıma Jessie geldi.
Onu da iyi patakladım.Lucas o an dirdurmasa ne olurdu bilemiyorum.En son agaca fırlatmıştım.Çarpmanın etkisiyle kan kusmuştu.Ama hak etmişti.Beni kendisiyle aynı kefeye koyamaz.
O her gece başka bir erkegin altına yatan arsız bir sürtük.Sinirlerim tavan yapınca ne yaptıgımın farkına varamıyorum ne yazık ki.Ama sevindigim nokta bu anıları hatırlamamı saglayan kişi iyi biri.Bana sevdigim kişileri hatırlatmış.Yani beni yakından tanıyıp seven biri.Kim oldugunu bilmesem de güven duyuyorum.
Güven demişken aklıma uçurumdaki çocuk da geldi.Acaba o nerde.Onu bulabilseydim ne güzel olurdu.O gün beni büyük bir hatadan döndürdü.Kurtların olan gerçekligi ve aldatılamnın verdigi duygularla intihar etmek istemiştim ama o çocuk buna engel olmuştu.Onu yeniden görmeyi çok isterdim.
------
Kulaklarıma dolan alarm sesiyle elim her sabah ki gibi alarma gitti.Sesler kesilince gözlerimi yeni bir sabaha araladım.Yerimden kalkıp yatagımı düzenle toparladım.Banyoya geçip sıcak bir duş aldım.Bornozu giyip odaya geçtim.Saçlarımı fön makinesiyle kurutup tarakla taradım.Dolabımı açıp giymeye karar verdigim kıyafetleri aldım.Siyah bir kot pantolon alıp giydim.Elime aldıgım gömleginde ilk iki dügmesini açıp gömlegin uçlarını göbegimin bir iki parmak yukarısında tutup bagladım.
Aynanın karşısına geçip saçlarımı yana dogru attım.Bir rimel ile bordoya yakın bir kalem ruj sürdüm.Parfümümden biraz sıkıp elime çantamı aldım.
Dolaptan agzıma bir şeyler atıp kapattım.Okuldan hemen sonra acil alışverişe çıkmam lazımdı.Elime anahtarlarımı alıp arabaya bindim.
Arabayı park ettikten sonra bankta bana gel diye bakan arkadaşlarım ve sevgilime dogru yürüdüm.Gözüme yüzü gözü dagılmış Jessie çarptı.Onu umursamadan banka dogru yürümeye başladım.Arkamdan gelen sesle gözlerimi kapatıp derin bir nefes verdim dışarıya.
Mia!!!diyen kişi kesinlikle Jessieydi.Sakin olmaya çalışarak ona döndüm ve aramıda iki adım bırakarak yanına gittim.
Bir şey mi var?
Sen varsın yetmez mi?
Derdin ne kızım senin.
Benim derdim sensin.diyince içimden suratına bir yumruk çarpmak geldi ama onun yerine ellerimi yumruk yapıp sıktım ama suratına tabii ki çarpmadım.
Uslanmadın galiba...
Bana hangi hakla vurabiliyorsun sen!!!
Sözsel şiddet uyguladın bana bende bu gerekçeyle seni patakladım o kadar.
Ne kadar kolay söylüyorsun.
Sende o lafları ne kadar söylüyordun öyle.
Hak ettin.
Hak ettin.
Ben mi hak ettim yani.
Evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ KURTLAR
RandomGenç kurtlar birbirlerini buluyor.Hepsinin kendisine ait yaşanmışlıkları var ve hepsinin acıları var.Kiminin kanatacak derecede acıları kimininse öldürecek dercede ama hepsi de bu yaşananları birlik olarak aşıyorlar.Hayat sen ölsen de sen yaşasan da...