62.bölüm

8 0 0
                                    


1 hafta sonra

Bugün okullar başlıyordu.Miasız bir okul yılı.Bana 11.sınıfı Mia olmadan-sevdigin kadın olmadan-geçireceksin deseler kafasını yerinden koparırdım.Evden çıkıp motoruma binip okula sürmeye başladım.Belki bu yıl yeni kişilerle yeni hayatlarla karşılaşırdım.Belki Mia'nın dedigi gibi başka biriyle olup,mutlu olurdum.Kim bilir...

*

Okula geince direk okula girip müdürün odasına ilerledim.
Koridorda ilerlerken telefonda hareretle biriyle konuşan bir kız elinde kitaplarla kalabalık olan koridorda gelip bana çarptı ve çarpma ın etkisiyle yere düştü.Egilip düşürdügü kitapları toparlamasına yardım ettim.Kız telefonu hızla kapatıp benimle beraber test ve notlarını toparladı.Elimdekileri kıza verdim.O an gözlerimiz buluştu.Kehribar rengindeki saçları,kahverengi gözleri ve ince fizigiyle oldukça güzeldi.Kitaplarını aldıgında elinden tutup kalkmasında yardımcı oldum.

Ben gerçekten özür dilerim.Bazen gerçekten dikkatsiz olabiliyorum.Sizi de meşgul ettim.Kızmadınız degil mi?dedi en sonunda gözleri beni bulurken.Gülümseyip

Hayır,kızmadım ama tanışsak olmaz mı?diyip elimi ona uzattım.Yeni başlangıçlar iyidir.Gülüp uzattıgım elimi tuttu

Ben Camella.Buraya yeni taşındık.Yani buraya yabancıyım.Okula aşina olmadıgım ve içindekilere de öyle olmadıgım için biraz gerginim.dedi kendini cümleleriyle tamamlarken.Bu haline gülümseyip

Ben Lucas.İstersen seni gezdiririm.İyi bir yorumcuyumdur.derken ellerimiz ayrıldı.

Evet bu iyi olurdu.Ama ilk olarak bana müdürün odasını gösterir misin?

Bende oraya gidiyordum.Gel.dedim ve beraber müdürün odasına gittik.Kapıyı tıklattıktan sonra   gel komutuyla içri girdik.

İyi günler.dedi söze girmek amacıyla.Bense dolaba dayanmış onlara bakıyordum.

Ben yeni geldim.Camella Tate.diyince müdür aydınlanmışça hıh'ladı.

Hatırladım seni.Velinle görüşmüştüm.İki dakika bekletecegim.dedikten sonra elinde kagıtları toparlayıp Camella'ya verdi.

Burda ders programın ve okulun krokisi var.Okula alışman dilegiyle,canım.dedikten sonra gözü bana kaydı.Yaslandıgım yerden yanına ilerledim.O sırada Camella odadan çıktı.

Ders programı için.

Peki.deyip tomarca kagıdın arasından benimkini buldu ve bana uzattı.

İyi dersler.demesine karşılık gözlerimi devirip odadan çıktım.Sanki çok umursuyor da.Ders programını incelerken matematik sınıfına girdim.Artık James yoktu.Bir başka hoca girecekti.James Maiya yakın olmak için buradaydı ve artık o da olmadıgına göre...

Derse Ferrari adında bir ögretmen girecek.Hoca girince kendisini iyice izledim.Siyah saçları ve çok uzun olmasa da bir boyu vardı.O sırada kapı tıklatıldı.Gözlerim kapıyı bulurken gelen kişiyle yüzümde şapşal bir gülümseme oluştu.Camella telaşla içeriye girmişti

Geç gelmeni neye borçluyuz?

Okula yeni geldim ve bu sınıfı bulmam biraz zor oldu.Geç kaldıgım için özür dilerim.

Pekala geçebilirsin.dedikten sonra gözleri boş sıraları taradı ve önümdeki sırayı görüp buraya dogru ilerledi.Gözlerimiz kısa bir anlıgına kesişti ama hemen yerine geçip derse odaklandı.
Yüzümdeki sırıtmayla dersi dinlemeye başladım.Zil çalınca yüzünü bana döndü

Bak,ben okulun ilk gününden rezil olmak istemedim.Yani sana yaklaşmak için filan da degildi amacım.Beni yalnış anlamanı istemem.Deyip sonunda gözlerimin içine baktı.Ellerimi birleştirip

Vaktimi çaldın ama...dememle gözleri irileşti ve mahçup ifadesiyle

Gerçkten çok özür dilerim.İsteyerek olmadı.

Hım,peki.Kendini affettirmek ister misin?

İsterim.dedi tererddütsüz.

Gel o zaman.diyip elinden tutup ayaga kaldırdım ve sınıftan çıkardım.El ele yürürken

Nereye gidiyoruz?

Bir şeyler içmek istiyorum.dedim kantine girerek.Onu sandalyeye oturttuktan sonra gidip iki tanr kahve aldım.Kahvesini önüne koyduktan sonra bende karşısına geçtim.

Eee anlatsana bana kendini.

Kendimi.dedi parmagıyla kendini işaret ederken

Evet.Tanışalım.

Ailemle beraber yaşıyorum.Babam işlerini büyütmek adına şehir degiştirdi ve ben de buraya geldim.Hep böyle oldu zaten.Babamın işlerinden dolayı hep bir okul degişikligi.Onun sayesinde dünya turu attım diyebilirim.Şimdi buraya geldim,pek arkadaşım yok.Hatta bu okulda tanıdıgım tek kişisin.diye sonlandırdı konuşmasını.Ardından

Benim böyle sıradan bir hayatım var işte.Peki senin?dedi kahvesini yudumlarken.Yerimde rahat bir pozisyon aldım.

Geniş bir hayatım var.Ailemi küçükken kaybettim ve tek yaşamaya alıştım.Ekonomi konusunda sıkıntım yok.Saglık zaten iyi.Aşk hayatım biraz karışık diyebilirim.Şimdiye kadar tek bir ilişkim oldu,o da bitti zaten.Bende senden farklı degilim.Tek fark ben zevk adına şehir degiştiriyorum.Hayatımda hep bir aksiyon,trajedi.Artık insan alışıyor.Pek tekin oldugum söylenmez yani.Arkadaşlar arasında da adım tilki olarak geçer.dedim kendimi özetleyerek.

İyiymiş.Özel hayat demiştin.Niye ayrıldınız?demesiyle yerimde çakılı kaldım.

Ayrılmadık.Bir olaydan dolayı onu kaybettim.

Hatırlatmak istemedim.dedi elimi tutarken.Sıcak bir gülücük yayıp

Önemli degil.Hem alışmam gerekli.Yüzleşmezsen orda takılı kalırsın.

Yeniden başlamak zor olmalı.dedi elini çekerken.

Öyle ama ilk güne göre büyük bir yol kat ettim.

Senin adına sevindim.

Rahatlattı.dedim arkaya yaslanırken.

Ne rahatlattı?

Konuşmak.

Ne zaman istersen.dedi gülerken.O sırada iki sandalye çekildi ve yanımıza kuruldu.Alex ve Kira bana bu kim der gibi bakıyordu.Elimlr Camellayı gösterip

Camella.Buraya yeni taşınmış.

Hım.der gibi bir ses çıkarıp kıza baktılar.Alex sandalyesini yaklaştırıp kulagıma egildi

Yalnız manita güzelmiş.

Aleeeexxx.diyince Kira sandyesini çekti ve kıza bakmaya devam ettiler.Camella gerilmiş olmalı ki

Ben artık gideyim.diyip kantinden çıktı.O gittikten sonra kimse konuşmadı ve bende konuşmadım.Sonra zil çalınca kantinden ayrıldım.

***

Okul bitmişti ve ben de motora binmek yerine yürümeyi tercih etmiştim.Yolda yürürken bir takım sesler işittim.Arabanın kenarından izlemeye koyuldum.Bir kız yerde diz çökmüştü ve bir adam yerde baygın şekilde debelleniyordu.Sanki ölüyordu.Hızla oraya ilerledim ve görmemem gereken bir manzarayla karşılaştım.Camella yerde diz çökmüstü ve her yeri kan içindeydi.
Agzından kanlar akıyordu.Adamda öyleydi.Yanına diz çöküp

Camella iyi misin?

Ben iyiyim ama o degil.dedi adamı gösterirken.Hayretle bir adama bir ona baktım

Sen mi yaptın?

Ben canavar degilim.Bu benim dogamda var.diyince elini tuttum

Nesin sen?derken gözlerinden akan yaşı kanlı elleriyle silip beklenmedik bir cevap verdi.

VAMPİR.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin