6.bölüm

35 3 1
                                    

(Kira)

Tyler Delta diyince nutkum tutuldu resmen.Bizim ailede Delta olan birisini tanımıyordum.Bu delta kimdi ki.Ben bunu düsünürken.Tyler konuştu.
Kira dedigim gibi emin degilim başka bir şey de olabilir.Belki dolunaydan da olabilir.Bunu ögrenmemiz için sana bir tane test yapmam lazım.dedi ve ayaga kalkıp raftan bir kavanoz aldı.

Bu kurtbogan.Deltalar kurtlar gibi etkilenmez.dedi ve bana gel gibisinden işaret yaptı. Ben de tezgahın arkasına geçtim.Tyler kurtboganı koluma serpiştirdi.Biraz bekledikten sonra tekrar konuştu

Bak sende etki yapmadı.Bir kurta bunu yapsam saniyesinde etki eder kükremeye başlardı.Sana yaptım ama 2 dakika geçmesine rağmen hala etki etmedi.Dedi ve Alexe bakıpAlex gel burayadedi ve kavanozdan bir tutam daha aldı ve Alexe sürttü.Alex saniyesinde kükremeye başladı.Alfa ğözleri çıkmıstı.Pençeleri ve dişleri de.Sonra Alexden uzaklaştırdı ve kurtbogan etkisini yitirdi.Sonra bana döndü.
Son bir test.Bana gözlerini göster.dedi ve ben de gözlerime odaklandım.Kapatıp açtım ve bana saskinca bakan iki göz gördüm.

İşte dogru tahmin.Kira sen bir deltasın.dedi Tyler.Ben anlamamısçasına.Klinlikteki aynanın önüne geçtim.Gözüm simsiyahtı.Her yeri siyahtı.Artık alfa gözlerim yoktu.Delta gözlerim vardı.Aynadan kendimi çekip bana bakan Tyler ve Alexin yanına gittim.Sonra da Tylere döndüm

Peki önceden gözüm niye kırmızıydı.Bu ne demek?

Çunku sen aynı zamanda doguan bir alfasin.Ama aynı zamanda da bir delta.dedi.Ben de oturagin tekine oturdum ve

Peki deltalarin ozellikleri nelerdir?dedim.Kendimi tanımaya çalisarak.

Deltalar 3 alfa gücüne sahiptir.Seslere karşi duyarlidirlar.Kukremesiyle herkesi etki altina alabilir ve bu kisi eger etki altina girmisse kulagi kanar.dedi.Sonra Alex de

Bana söylenene ğöre deltalar hislerini kaybedermis.Bu dogru mu? Cunku Kira'nin hisleri var.Bunu biliyorum.

Hayir bu dogru degil.Deltalarin da bir kalbi vardir.dedi ve bana donup.Unutma ki intikam duygusu ve öfke de bir histir.Bir duygudur.dedi.Evet bu konuda hakliydi.Sonra Alex tekar konistu.

Bir de deltalarin oldurulmesi imkansizmis.Yani Kira olumsuz mu?dedi.Bana bakarak.Bense sadece dinliyordum.Duyduklarimi hazmetmeye calisarak.

Bir acidan dogru.Oldurulmesi imkansiz ama evet oldurulebilir.Bir deltayi ancak bir delta oldurebilir.Simdi de gunumuze bakarsak.Deltalar milyonda bir gibi bir sey cocuklar yani Kiraya olumsuz diyebiliriz.dedi.Ben de Tyl3ra baktim. Ve ayaga kalktim.

Tyler benim ailemdeki hic kimse delta degildi.Onlar delta degilse ben nasıl delta olabilirim ki...dedim cevap b3klercesine.Tyler da gozlerini gozlerime dikerek

Hayır Kira bir yalnışın var.Ailende bir delta var.

Kim?dedim.

Bunu sana ben söyleyemem.Bunu Cara'ya sor.Çünkü o da biliyodu böyle bir şey olacagini.Sana cevabı ancak Cara verebilir.dedi.Ben de ondan cevap alamıyacagımı analdıgımda telefonu çıkarttım.Rehberden Carayı tuşladım.Hemen açtı

Kira tatlım...

Cara cevap istiyorum.

Ne cevabı Kira?

Gerçekleri Cara,gerçekleri.

Sanırım Tylerla konuştun.

Evet konuştum ve bana ailemizdeki deltanın kim oldugunu söyle.

Kira sende bir deltasın.Bunu biliyorsun degil mi?

Evet daha yeni ögrendim.Bana deltanın kim oldugunu söyler misin artık.

Kiracım o delta benim.Ben bir deltayım.

Neee?

Evet canım.

Peki,peki benim gözlerim niye kırmızıydı.

Kira iki türlü delta vardır.Biri doguştan biri de sonradan.Sen doguştan deltasın.Yani aynı zaman da bir alfa.İlk zamanlarda alfa gözlerin olur zaten sonralardan delta gözleri.

Peki bundan benim niye haberim yok.

Annen hiç bilmeni istemedi tatlım.Çunkü bir delta sürüsü var.O surü yanlarina butun deltalari ve guclu alfalari aliyor.Bu delta surusu cok guclu ve tehlikeli.Sen de bilmezsen guvende olucagini dusundu.

Su an guvende miyim?

Eger birinin kulagini bagirikla kanatabiliyosan evet guvendesin.Cunku o zaman guclu olursun.

....

Kira boyle bir sey oldu mu?

E.evet.

Kim,bu kim?

Bana yardim etti demistim ya.O cocuk,Alex.

Alex mi?Alexin soyismi ne?

Dark.

Tatlım o çocukta senin gibi guclu.O cocuk..ahhhh.

Cara ne oldu söylesene.

Kira o cocuk dogustan alfa degil.Sonradan oldu.Alfasi da olmustu.

Peki nasil alfa oldu.

O gercek alfa.

Gercek alfa da nedir?

Kisinin sadece erdemiyle ve azmiyle gerceklesir bu.Yani bir alfayi oldurmeden.O cocuk guclu.

Bilmiyordum.

Anladim zaten.

Sen onun o cocuk oldugunu nerden anladin ki?

Onun da seninle.ayni okula gittigini biliyodum ve isimini de biliyorum.Sen de soyleyince anlamasi zor olmadi.

Him.Anladim

Cevaplarini aldin mi?

Evet aldim.Bay bay cara.

Bay bay.dedim ve telefonu kapattım.Alexin yanina gectim ve kulagina egilip.

Bu konuyu sonra konusucaz.

Hangi konu?dedi anlamazdan gelerek.

Beni dinledigini hissettim.

Tamam konusuruz.dedi.Ben de Tylera bakip

O zaman biz gidiyoruz.dedim ve kapidan cikarken Tyler seslendi

Kira...

Efendim.

Bir suru olusturmadan sunu bil ki.Bir deltanin surusunun hepsi birer alfa olur.dedi ben de kafami sallayip cikarken tekrar seslendi.

Kira.

Evet.

Kendine ve Gercek alfana dikkat et.!dedi.Ben de gozumu kısıp ona baktiktan sonra Alexle klinlikten ciktik.Bugun neler oldu oyle.

GENÇ KURTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin